זה הפעם הראשונה שלי אם אפשר ביקורת אני לא נעלבת.

לא כל סיפורי האהבה מושלמים

07/07/2013 722 צפיות תגובה אחת
זה הפעם הראשונה שלי אם אפשר ביקורת אני לא נעלבת.

פרק 1
אני לא רוצה לפתוח את הדלת. אני יודעת שליאם עומד שם. אני לא רוצה לראות אותו. לא אחרי מה שהוא עשה לי. הייתי צריכה להקשיב ללוסי, היא החברה הכי טובה שלי, איך נתתי למפלצת הזאת להרוס לי את החיים?
"טיילור תפתחי את הדלת ! את יודעת שאם לא תפתחי אותה אני אפתח אותה בעצמי! " ליאם אמר.
אני ידעתי שזה נכון, פתחתי את הדלת. ליאם נראה בשוק מהפנים האדומות והנפוחות שלי. נראיתי כמו מפלצת, אבל אדומה.
"טיילור תתני לי להסביר-" . קטעתי אותו. "את מה?!" כבר הרגשתי שצעקתי, בחיים לא שמעתי את עצמי צועקת כך. "את זה שאתה בוגד עלוב ?!". ליאם נדהם ממני, אבל אז גם הוא התחיל לצעוק. "אני לא בוגד! . אם תתני לי שנייה אחת להסביר את מה שקרה, זה אי הבנה…" הוא נראה מתחרת על המשפט האחרון. " אי הבנה ?! מה אי הבנה בזה שאתה בגדת בי ?! אני לא מבינה איך אתה יכול להגיד את זה! כל הזמן הזה אתה היית איתי וגם עם נטלי ?! אנחנו גמרנו, אתה יכול ללכת." טרקתי את הדלת. נשכבתי על המיטה. 5 שיחות שלא נענו מלוסי. אבל לא אכפת לי. בשלב הזה לוסי שלחה לי הודעה : "היפו את? אני מחכה לך כבר שעות".
לא עניתי, ידעתי שאנחנו נפגשות בקניון אבל לא היה לי מצב רוח .
הטלפון שלי צפצף. הודעה מליאם: "עכשיו אני מבין למה בגדתי בך." לא. אני לא אתן לא את התענוג לרדת עלי. שלחתי לו הודעה בחזרה. שיר שכתבתי לפני שנה, כשהייתי בת 16 . אף פעם לא הבנתי את המשמעות של השיר לפני כן, אבל עכשיו אני מבינה.
אל תנסה לשבור לב שבור
כי אז אתה קופץ עליו, מוחץ אותה והופך אותו לאבק
אל תנסה לשבור לב שנשבר
כי אז אתה מרסק אותו עד שלא נשאר דבר
אל תנסה לשבור לב שנשבר
כי אז אתה לוקח את השברים ומפזר אותם ברחבי כל העולם
אל תנסה לשבור לב שנשבר
כי אז אתה גורם לעוד דמעות ליפול ולהתפוצץ על האדמה
אל תנסה לשבור לב שנשבר
כי אז הוא ינקום בך על הרוע שעשית
אל תנסה לשבור לב שנשבר
כי אז המחיר יהיה מכה תחת מכה, נקמה תחת נקמה.
הם ישברו את ליבך…
שתיקה מהצד השני,כנראה שהוא הבין שהוא לא ישבור אותי. רק עכשיו שמתי לב שהשעה היא 2 בלילה. נפלתי על הספה בוכה. אבל אמרתי לעצמי שאין על מה לבכות, עוד נער ששבר לך את הלב. אני כבר רגילה לזה,אבל עכשיו אני נמצאת במקום שאי אפשר לעשות כמה מהלכים. או לבכות במשך כל חייך, או להתקדם הלאה, אני בוחרת באפשרות השנייה.
וכך נגמר הלילה הגרוע הזה.


תגובות (1)

ממש נחמד….תמשיכי :]

07/07/2013 15:10
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך