love
עשיתי הפסקה וחזרתי ומי שרוצה להירשם :) בשמחה!

להשתנות # הקדמה

love 01/11/2014 762 צפיות 3 תגובות
עשיתי הפסקה וחזרתי ומי שרוצה להירשם :) בשמחה!

איפה אני?
אני בכלל לא זוכרת איך כל זה קרה לי, עם מי הסתבכתי ולמה אני כלואה פה כמו ציפור
בכלוב. אני רק זוכרת שאמרו לי שאני צריכה להיות במקום אחר .

אני כלואה כאן במ"אט ( מרכז לאימון טרוריסטים) כבר נראה לי חמישה חודשים או שישה
אבל ממילא אני כבר לא אצא מכאן. הלוואי שיקרה איזה נס שאני אוכל לצאת מהמקום הנורא הזה …..

" אלין! טינופת קומי כבר או שאני שולח אותך לכלבים" אמר השומר שהעיר אותי
" בוקר טוב גם לך " מלמלתי וקמתי
התמתחתי לאט לאט בשביל לעצבן את השומר הזה
" נו כבר!" צעק והחטיף לי מכה הגונה בגב. זה רגיל כבר ואני למדתי לומר תודה על זה שלא שוברים לי פה רגל או יד.
" היום אנחנו עושים בדיקת גובה ומשקל." אמרה המאמנת שלא ידוע לי שמה.
" אה וגם היום יש לכם מדריך חדש ושמו ליאו. " היא הוסיפה ולידה עמד נער בערך נראה לי בגיל שלי. הוא לבש את האימונית שכולם לובשים ונעץ בי מבט מסתקרן.
" טוב אני ליאו אני יאמן אתכם בנים ובת אחת" אמר וחייך אלי . פעם ראשונה שמישהו חייך אלי חוץ מעצמי.
קמתי לאט לאט ועמדתי על המשקל. 48.9. עליתי והגובה 1.61.
הלכתי משם לתא שלי ופתאום הרגשתי מישהו זר מחזיק בגופי ונרדמתי.

התעוררתי במיטת בית חולים לבנה וגדולה. ניסיתי לקום אך הייתי קשורה עם אזיקים למיטה עם הידיים וגם ברגליים. פתאום הדלת נפתחה וראיתי שם שתי רופאות .
" הצילו! תוציאו אותי מכאן!" צרחתי עד ששמו לי פלסטר על הפה. איזה דרך מקורית להשתיק בן אדם ….


תגובות (3)

את חייבת להמשיך..אני מודה שנכנסתי בגלל שביקשת אבל באמת שהסתקרנתי לראות מה יהיה:)
תמשיכייי

01/12/2014 22:14

ואויי תמשיכיי!! זה נשמע מושלם!
והשמח מאוד אם תקראי את הסיפור שלי ותתני לי גם ביקורת זה באמת יעזור לי

01/12/2014 22:33

זה ממש מושלם ומסקרן את חייבת להמשיך!!

03/12/2014 15:35
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך