לפעמים..חלומות מתגשמים..

30/03/2013 762 צפיות תגובה אחת

אני כל כך מתרגש..מחר אולי החלום שלי יתגשם..אני לא מאמין שזה קורה לי..חלומות באמת מתגשמים! שתיתי קולה אכלתי ספגטי ראיתי קצת טלוויזיה והלכתי לישון כדי להיות עיירני מחר באודישן.. קמתי…השעה 7.. האודישן עוד חצי שעה..מה!? אני חייב להתארגן!!לבשתי שקיני שחורים חולצה לבנה שרשרת נעלי סופרה וכובע גרב רצתי מהבית ועצרתי מונית אמרתי לה ללכת למקום שעושים בו את האודישנים לאקס פקטור ישראל..כל הדרך חשבתי על אליסה..נו זה נורמלי..אהבת חי.היא פשוט מושלמת..היא כל כך מדהימה..אנחנו החברים הכי טובים בעולם..היא לא יודעת שאני אוהב אותה חוץ מזה אינלי סיכוי איתה..אני רק החבר הכי טוב שלה…אפילו נראלי שהיא חושבת שאני הומו..הגענו שילמתי לנהג ירדתי ורצתי נכנסתי לאודישן והגעתי בדיוק בזמן.. הם שאלו איך קוראים לי וגיל..אמרתי אור ורון בן 12.. החלטתי לשיר את what makes you beautiful של וואן דיירקשן..חשבתי על אליסה במהלך כל השיר..דמיינתי שהיא עומדת מולי ואני שר לה אותו.. סיימתי לשיר השופטים אמרו לי תודה ושהם יודיעו לי אם התקבלתי או לא..הלכתי הביתה לא ידעתי אם זה טוב או לא..אם שרתי יפה או לא..אני רק יודע שעשיתי את ההכי טוב שלי..כי חשבתי על אליסה..יותר מזה אני לא יכול לעשות יותר טוב.. הגעתי הביתה היא התקשרה ושאלה איך היה..התרגשתי ואמרתי לה ששרתי wmyb היא התחילה לצרוח לי בטלפון..כמובן..דיירקשנית חח..היא שאלה מה השופטים אמרו ואיך אני חושב שהיה אמרתי שהם אמרו שהם יתקשרו..ושאני בטוח שעשיתי את ההכי טוב שאפשר.. עבר יום ועברו יומיים אותה אווירה כל יום ואני עדיין לחוץ ולא הודיעו לי את התשובה..התקשרתי לאליסה ואמרתי לה שתבוא לעודד אותי..היא אמרה שהיא מגיעה תוך עשר דקות..ישר שמתי בושם סירקתי את השיער והחלפתי לבגדים יפים..היא הגיעה נשכבת על הרגליים שלה והיא ליטפה את השיער..היידים שלה נגעו לי בשיער הרגשתי זרם בגוף..התקרבנו..הטלפון צלצל ישר קפצתי..אולי זה מהאקס פקטור..עניתי..כן זה הם!! התרגשתי וסימנתי לאליסה שזה מהאקס פקטור..אמרתי אוקיי תודה וניתקתי..אליסה אמרה בהתרגשות נווו מה הם אמרו?? עברת נכון?? אמרתי לה לצערי לא..היא התחילה לצעוק שהם לא מבינים במוזיקה והם חסרי כישרון ..קטעתי אותה והחלטתי לספר לה שעבדתי עלייה היא אמרה שהם גאונים מבינים במוזיקה אנשים מקוצע! סוףסוף מישהו שמבין! חחח היא מצחיקה אותי..מחר יש את השלב השני..העונה הזאת ממש קצרה אז יש רק 5 שלבים..ה5 הוא הגמר!וואוו..הגעתי לשם ישר על הבוקר קמתי מוקדם כדי לא לאחר..היו שם כמה חברה מוכשרים ממש לא ידעתי אם אני הולך לעבור נשאור רק אני ועוד 5 כל שלב עף אחד..הפעם שרתי את gotta be you חח אני מסתובב עם דיירקשניות יותר מדיי כן..בסוף אמרו לי להתקדם נשארו ארבעה מאחורי לקחתי צעד קדימה והם אמרו..אור אנחנו שמחים להודיע לך שאתה עובר לשלב ה3 כלכך שמחתייי הם העיפו איזה מישהי אחת..התקשרתי לאליסה וסיפרתי לה..היא כל כך שמחה בשבילייי מחר השלב הרביעי והחלטתי לשיר את ליטל טינגס…התעוררתי וגיליתי שיש לי רק עוד עשר דקות להתארגן ולהגיע..אני בחיים לא אספיק..התלבשתי סירקתי את השיער שמתי בושם ורצתיייי!! הגעתי באיחור של עשרים דקות נכנסתי בריצה והתנשפות..השופטים התסכלו עליי והשלושה האחרים אמרתי שאני מתנצל כל כך השופטים התלבטו אם לתת לי להיבחן או לא..הם החליטו שכן..לפעמים אני חושב כמה מזל יש לי..שרתי את little things וחשבתי על אליסה..היא הכוח שלי..היא נותנת לי את האנרגיות לשיר ואני חושב עלייה כשאני שר..ובגלל זה יש לשיר משעמות וזה יוצא יפה…שוב עברתי נשארנו רק אני ועוד מתמודד אחד וואווו אני לא מאמין שהגעתי עד לפה! לגמר!! התקשרתי לאליסה ואמרתי לה..היא שמחה אבל לא כמו שהיא הייתה שמחה פעם..הרגשתי שמשו קרה.. שאלתי אותה מה קרה והיא אמהר לי שבגלל שהגמר בעוד יומיים היא לא תוכל לבוא..שאלתי למה? אני לא יכול בלעדייה.. אלא היו רק אודישנים..בגמר זה מול אלפי אנשים..אני לא יכול..היא אמרה שהיא צריכה לנסוע ללונדון..הייתי בהלם..אהבת חיי עוזבת?..התחלתי לבכות וגם היא..היומיים האלה היו כל כך גרועים בשבילי לא ישנתי לא אכלתי לא שתיתי רק ישבתי וחשבתי..מה אני אעשה בלעדייה? בלי אליסה שלי?.. 9 בערב! הגמר!! החלטתי לשיר שיר שכתבתי..כתבתי אותו על אליסה ועל הרגעים בנינו..החלטתי לספר בשיר הכל..כל מה שאני מרגיש..התחלתי לשיר וחשבתי עלייה..זה היה מפחיד..היא הולכת לדעת הכל כשהיא תצפה בתכנית..סיימתי לשיר הצמדתי את היידים ללב וחשבתי עלייה.. אמרתי אני אוהב אותך אליסה..הלכתי למאחורי הקלעים המתמודד השני היה שם ישבתי וחשבתי להתקשר אלייה או לא? מילמלתי ..להתקשר אלייה? כן? לא? שמעתי קול שאומר..לא..אני כבר פה וראיתי הכל..גם אני אוהבת אותך אור.. הייתי בהלם מה את עושה פה? מה עם לונדון? אני כל כך אוהב אותך אני אוהב אותך מאז שהכרנו הייתי בטוח שאת חושבת שאני הומו בכלל..חח גמאני אהבתי אותך מאז ומתמיד אור..קראו לי..אני ודניאל..ככה קראו למתמודד..הם אמרו והמנצח הוא…

אור ורון!!! שמעתי את אליסה צועקת התחלתי לבכות מאושר היא קפצה לבמה וחיבקה אותי התנתקתי מהחיבוק העיינים שלי נפגשו..ונישקתי אותה..נישקתי אותה כמו שבחיים לא נישקתי מישהי..אני כל כך אוהב אותה..זה היום הכי מאושר בחיי..ירדתי על הברכיים..ואמרתי אני יודע שאני רק בן 12 ואת רוב הסיכווים תחשבי שזה מטומטמם אבל..אליסה? התנשאי לי? כולם היו בהלם..אליסה היתה בשוק..היא התחילה לבכות ואמרה כן..ברור..אני אוהבת אותך..נישקתי אותה שמתי לה את הטבעת..ועברנו..עברנו לגור בלונדון אולי אני בן 12 אבל אני נשוי לאהבת חיי..הגיל לא משנה אני יודע שזה נכון ואהבה אמיתית.אני כבר פגשתי את אהבת חיי.ואני נשוי לה..עכשיו אני בן 22 ישלנו שני ילדים גורדן ודניאל..היום זה יום הנישואים העשירי שלנו..לקחתי אותה לבית הישן שלנו..בישראל שמתי את הראש על הרגליים שלה..והיא שיחקה לי בשיער..


תגובות (1)

סיפור יפה מאוד מאוד מדרגת 5

30/03/2013 12:27
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך