מה היה קורה אם…..10

11/06/2019 765 צפיות אין תגובות

*תודה לסה לרעיון המקורי להמשך הסיפור*
*נקודת מבט חדשה*
*נקודת מבט של הרמיוני*
הלכתי לדראקו. לבשתי שמלה קצרה אפורה עם מחשוף גדול יחסית למה שהייתי לובשת לדייט עם רון. דפקתי על הדלת של הבית שלו. הוא פתח לי. הוא נראה נאה יותר מהרגיל אבל אולי כי אני יודעת שהוא יותר טוב מרון במיטה. הוא חייך אלי במסתורין ומשך בידי כדאי להכינס לדירה. עדפתי לעשות את זה בדירה שלו ככה הסיכוים שנתפס נמוכים (כמה שהיא טעתה). אחרי כמה פעמיים של סקס. לא יודעת איך הצלחתי להחזיק שלוש פעמיים אבל זה היה מדהים. יותר מדהים מרון בהרבה. לקחתי את החולצה שלו שממזמן הייתה זרוקה על הרצפה. זה הדבר הראשון שהורדתי לו מהבגדים. השרירי הבטן שלו פשוט מושלמים. זה כנראה מהקוודיץ. מעניין אם גם להארי יש. איזה מזל יש לגיני באמת. הוא נכנס למקלחת. חיכיתי בתנוחה מגרע. רציתי אותו שוב בתוכי. הוא יצא שרק מגבת מכסה את החלק התחתון שלו. הוא מביט בי התשוקה אבל לא מתקרב. הוא רק בוחר כמה בגדים מהארון שלו ומוציא משהו לא ברור מהמגירה. הבנתי שלא נשכב יותר היום אז התלבשתי גם אני. "הרמיוני זה משהו שרציתי לעשות הרבה זמן" אמר דראקו. הדלת נפתחה בבום. "מאלפוי"אמר רון בכעס. "שיט"מלמלתי. "מה עשיתי"שאל דראקו. "הרמיוני"שאל הארי בהפתעה. "מיוני הוא חטף אותך,הוא פגע בך הוא עשה לך משהו"שאל רון. "מה לא זה לא מה שקרה"אמרתי בבהלה. "את עדיין איתו "שאל דראקו. "מה למה שהיא לא"שאל רון. "היא אמרה לי שהיא נפרדה ממך" אמר דראקו. "את בוגדת בי" שאל רון. "אני אמממ "מלמלתי לעצמי יותר מאשר להם. "אני עמדתי להציע לך נישואים"אמר דראקו בכעס. "אז לא מה שקרה באמת "אמרתי. "כן אז מה זה היה"שאל רון בכעס. "הארי תעזור לי"אמרתי. הארי רק הביט בי בבלבול. הוא כנראה לא הבין מה קרה עכשיו. קמתי וברחתי משם לא הייתה לא ברירה נתקלתי במצב כזה
*נקודת מבט נוספת*
*נקודת מבט של רון*
"הארי בוא קבלתי דיווח צריך ללכת למלאפוי"אמרתי. "אני שונא את מאלפוי"אמר הארי."גם אני"אמרתי. "מיוני סיפרה אתמול שהיא סירבה להצעת נישואים שלך"אמר הארי. "כן אבל זה בסדר אולי היא עוד לא מוכנה לנישואים אנחנו עוד צעירים זה בסדר אני מוכן לחכות לה"אמרתי בחיוך. "אני מקווה היא לא נראתה שהיא רוצה להיות איתך במיוחד לא איך שהיא דיברה עם ג'יני"אמר הארי."תסתום הארי אני יודע שהיא אוהבת אותי"אמרתי. "בסדר" אמר הארי והרים ידיים בהכנעה. התעתקנו לבית של מאלפוי. "תהיה עדין איתו אנחנו לא בטוחים שזה הוא"אמר הארי. "בסדר בסדר"אמרתי ופרצתי את הדלת בבום."מאלפוי"קראתי בניסיון לא להשמע כועס מזה שאני צריך לראות אותו בכלל. "מה עשיתי"שאל מאלפוי . הוא כבר עלה לי על העצבים. "הרמיוני"אמר הארי בהפתעה והסתכלתי לאיפה שהוא הסתכל. היא לא בוגדת בי אין מצב היא לא מהבנות האלה. "הוא חטף אותך . הוא פגע בך את בסדר"שאלתי בדאגה כלפיה. אני באמת אוהב אותה. "את אמרת לי שנפרדתם"אמר מאלפוי. היא כן בוגדת בי. אחרי השהיא ברחכה נשארתי המום ונתתי לו אגרוף לפנים שילמד לא להתעסק איתה יותר בחיים.
*נקודת מבט של דארקו מאלפוי*
שמעתי דיפקה בדלת. ניגשתי לפתוח. הרמיוני עמדה בדלת יפיפה כתמיד עם שמלה קצרה אפורה ומחשוף שגורם לי לרצות להפשיט אותה. הפלתי אותה על המיטה ונאנחתי. שכבנו במיחד שלוש פעמיים והיא נתנה לי להכנס לתוכה. היא פשוט מדהימה במיטה בקטע אחר. רק שהסתבר שהיא עדיין יוצאת עם הווזלי הזה. רציתי להציע לה נישואים זה היה מביך. לא ידעתי ונראתי כמו מפגר ליד ווזלי ופוטר. אני פשוט מתוסכל. ראיתי אותה בורחת ונשבר לי הלב. ידעתי שאני צריך לדבר עם הווזלית ההיא. היא היחידה בחוברה שלהם שאפשר לדבר מבלי שתהרוג אותי ישר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך