מה היה קורה אם…..6

20/05/2019 649 צפיות אין תגובות

הסתכלתי עליו המומה. "אולי באמת"אמרתי והתעתקתי משם. "ג'יני"אמר רון. לא חזרתי. התעתקצי למחילה ארזתי כמה דברים. השארתי פתק.
*בפתק כתוב*
אני מצטערת אם כול הריון והלידה וכול הדברים המשגועים שקרו. אני צריכה להיות לבד וזה לא קשור שאני והארי נפרדנו. אולי זה היה צעד חכם ואולי לא. ואם אנחנו מתאימים אנחנו נמצא אחד השני . אני נוסעת לניו יורק. אני אחזור לשנת הלימודים הקרובה. בנתיים אל תסבכו בצרות נוספות ותנסו לנוח ולהשתקם ממה שקרה עכשיו.
אוהבת ג'יני
*סוף הפתק*
התעתקתי לשדה תעופה של מוגלגים קניתי כרטיס ועליתי על הטיסה. "אני מניח שזה לא פשוט להיות בלונדון"אמר נער שישב לידי. "כן אני צריכה להיות קצת לבד"אמרתי. "דאדלי" אמר הנער. "ג'יני"אמרתי. כנחתי. נסעתי תבית מלון. ידעתי שאם כול מה שקרה אני רוצה להיות אני לבד. טיילתי שם בכיף במשך שלוש חודשים. שבהם הבנתי שאני עדיין אוהבת את הארי. כן ניסתי לצאת לדייטים אם כול פני בנים אבל אף אחד מהם לא גרם לי להרגיש כמו שהארי גורם לי להרגיש.אחד הדייטים שלי היו מזעזעים בקטע אחר. "שלום את ג'יני נכון"אמר נער גבוה מכופף עם חצ'קונים ומשקפיים. גותי. "כן ג'וני נכון"אמרתי. "כן"מר ג'וני. הסתכלתי עליו באנחה והתיישבתי מולו. "אממ תקשיבי אני אחרי פרידה קשה ואני רוצה רק להכנס למיטה איתך"אמר ג'וני. "אני לא חושבת שזה ילך"אמרתי. "בטוח"שאל ג'וני. "כן אני רוצה מערכת יחסים"אמרתי וקמתי מהשולחן. "חכי אין לי כסף תוכלי לשלם"שאל ג'וני. הסתכלי אליו בהלם אבל שלמתי את החשבון. חזרתי למלון אחרי יום מפרך שיצאתי לחמישה דייטים שונים. בקבלה ראיתי את הארי. "באיזה חדר היא"שאל הארי בקבלה. התעלמתי. אולי הוא הגיע למישהי אחרת . עליתי לחדר שלי במלון. החלפתי בגדים. ותכננתי לעשות אמבטיה מרגיע לפני טיפול ספא שקניתי לעצמי מחר. נשמעה דפיקה בדלת. קוותי שזה השרות חדרים. הייתי החלוק של המלון שפתחתי את הדלת. "ג'יני"אמר הארי. "הארי מה אתה עושה פה"שאלתי. "אני מצטער כול כל שנפרדתי ממך רציתי להבין קצת מי אני אחרי המלחמה והבנתי כמה שאני אוהב אותך ואני מקווה שזה לא מאוחר מדי"אמר הארי. "אתה רוצה להיכנס"שאלתי. "אממ כן"אמר הארי. "גם אני אוהבת אותך אבל אם נחזור אני רוצה לקחת את זה לאט. גליתי שהנישואים שלנו לא רשמיים . לקח לאט"אמרתי. "בסדר גמור נקח את זה לאט"אמר הארי. נשמעה דפיקה בדלת נוספת. השירות חדרים הגיע. האוכל הגיעה. "נראה בנת לעצמך ערב"צחק הארי. "כן יש לך איפה להיות"שאלתי. "כן"אמר הארי. הוא נישק אותי בלחי ויצא מהחדר שלי. הורדתי את החלוק ונכנסתי לתוך המים עם כוס יין טוב. וספר שרציתי לקרוא מיליון שנה. זה אחד הדברים הנחמדים שיצא לי לעשות בשלוש חודשים האחרונים שלי. ועוד הארי רצה לחזור אליי. התלבשתי בפגימה ורודה רכה ונשכבתי על המיטה בהבנה שאולי הארי הוא האהבת חיי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך