סורי על הסיפור הקצר ... אני ימשיך עוד מעט.. :) תגיבו :)

מחנה האהבה פרק 6

19/10/2013 1355 צפיות תגובה אחת
סורי על הסיפור הקצר ... אני ימשיך עוד מעט.. :) תגיבו :)

פרק 6:
"נסיכה שלי נפצעתי מתאונה אבל זה רק שבר ברגל אני רוצה שתיהיי איתי פה .."
"נסיך שלי אני לא יכולה אני חייבת לחזור למחנה הקיץ תבין אותי אני מאוד רוצה להישאר איתך ! אני ישאר איתך רק היום אני יבקש ממשהו שיבוא לפה "
"טטוב חיים שלי תודה"
התקשרתי לדנקן דנקן לא ענה התקשרתי לעמית ביקשתי ממנו שיבוא הוא בא והבין את המצב שאני נמצאת בו אני ועמית נהיינו ידידים ממש טובים הוא ביקש ממני לבוא לבחוץ ולדבר איתי הוא לא רצה להישאר בבית החולים הוא פחד חח .
ישבנו על הספסל בחוץ והוא התחיל את השיחה
"תקשיבי אני חייב להתוודות אנחנו ידידים טובים ואני חושב שיש משהו מעבר לזה אני מקנא בדנקן אני מקנא בך שיש לו אותך ולך יש אותו אני מחיי לא התאהבתי ככה אני פשוט מאוהב בך כל כך אז הינה עשיתי את זה אמרתי את זה אני אוהב אותך מה יש לך להגיד על זה?"
שתקתי לא אמרתי כלום הרכנתי את ראשי למטה ולא אמרתי כלום הייתה שתיקה משך כמה דקות הסתכלתי עליו הוא הסתכל עליי והוא התקרב אליי הוא נישק אותי כמה דקות ולא עזב אותי עצרתי את זה ורצתי לנעם אמרתי לו שאני חייבת לעוף ועפתי למחנה לא דיברתי עם עמית והוא לא דיבר איתי הייתי צריכה לעכל את מה שהוא אמר לי לא האמנתי שזה מה שהוא אומר לי.
הלכתי למועדון ידעתי שעדיין דנקן נמצא שמה עם בת דודה שלי אני מאוד קיוויתי שהיא עפה כי כל כך רציתי לנשק את דנקן ולחבק אותו שהוא יבין אותי המצב הזה !
הלכתי למועדון פתחתי את הדלת ולא האמנתי למראה עיני !!


תגובות (1)

תמשיכי

19/10/2013 10:45
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך