סיפור ראשון שלי פרגנו .. ;) 3>

מחנה האהבה

19/10/2013 791 צפיות תגובה אחת
סיפור ראשון שלי פרגנו .. ;) 3>

הקדמה :
היי אני נעה ואני בת 16 (כן סוויט סיקסטין) יש לי תאום נעם אנחנו נעה ונעם אני והוא נשמות תואמות אנחנו החברים הכי טובים אני חולה עליו הוא מספר לי הכל ואני מספרת לו הכל
יש לי שער חום ועיניים ירוקות וגם לו יש (תאומים מן הסתם..)
אני נוסעת למחנה קיץ בעוד שבועיים יהי לי קשה בלעדיו ויהיה לי קשה בלי ההורים שלי
אין לי אהבה ומעולם לא הייתה לי להגיד שאני לא רוצה???? אני רוצה ..
אנחנו בסך הכל שני אחים תאומים אין לנו עוד אחים והיה לי קשה בלעדיו הוא הבכור הוא גדול ממני בדקה וחצי כן כן דקה וחצי..
טוב דיברנו סיפרנו צחקנו אז ?? נתחיל ??

פרק 1:

השבועיים האלו חלפו מהר השתדלתי לבלות עם נעם האח הכל כך אהווב הזה ולבלות עם ההורים .
יצאנו לארוחות משפחתיות דיברנו צחקנו התרגשנו..
אז הנה יום חמישי שעתיים לפני שההסעה מגיעה לאסוף אותי למחנה..אני אורזת את המזוודה שלי ארזתי את כל הבית ..
– "נעהה!!" אמא שלי צעקה
"מה אמא ?!? "
" ההסעה הגיעה הגיע הזמן להיפרד .. " היא אמרה והתחלה לבכות
" אמא אל תבכי זה בסך הכל חודשיים אני לא נוסעת לכל החיים .. אני יתגעגע ואני יתקשר וידבר אתך כל הזמן !! אני מבטיחה " אמא ניגבה את הדמעות וניגשתי לאבא
" ביי אבא אני יתגעגע .."
" ביי ילדה שלי .. אני אוהב אותך תהיי בקשר ושמרי על עצמך " אמר וחיבק אותי חיבוק חזק ועוטף .
עד עכשיו לא בכיתי … הסתכלתי על נעם והוא הסתכל עליי הדמעות התחילו לזלוג לא יכולתי שלא לבכות שאני מסתכלת עליו , הוא הבנאדם הכי קרוב אליי בעולם !
רצתי אליוו ונתתי לו חיבוק חזק שנינו בכינו אף פעם לא נפרדנו אחד מהשני לכלל כך הרבה זמן ! ההורים עמדו מחובקים בצד אמא בכתה ואבא מרגיע אותה ומחבק אוותה.
"נעם אני אוהבת אותך המוןןן !! ואני כל כך יתגעגע !!!! " אמרתי תוך כדי שאני בווכה ..
" אני אוהב אותך המון תבטיחי שתתקשרי אליי ותספרי הכלל דיר באלקק עם לא ! אני יתגעגע !! 3> "
הצפירה של האוטובוס מבחחוץ קטעה את הקטע .. חיבקתי אותו חזק וגם את ההורים ויצאתי לבחוץ נעם הרים לי את המזוודה והביא לי אותה לאוטובוס (ג'נטלמן !!!) נישקתי אותו בלחי ונתתי לו שוב חיבוק חזק חזק !
עליתי לאוטובוס ונופפתי להם לשלום..

כשעליתי לאוטובוס ראיתי את החברות הכי טובות שלי הדר תמר ודנה יושבות ליד חברות בנים ..
עליתי וחיבקתי את שלושתן חחזק ודיברנו הן הכירו לי את הבנים
הראשון היה דנקן הוא קסם לי הכי מכולם ! הוא היה שאטני עם עיניים חומות "היי , דנקן נעים מאוד להכיר ." אמר וקרץ לי .. ;)
"היי נעה , … נעים להכיר " אמרתי לו והסתכלתי עליו מבט מאוהב ..
היו גם אור ליאור ובן שאותם אני כבר מכירה .. אור חבר של הדר ובן חבר של דנה ליאור חבר של תמר ובנוסף לארבעת אלו היו עוד שני בנים רווקים כמו דנקן דניאל ועמית שניהם היו חמודים וזורמים כאלו ישבנו דיברנו צחקנו וסיפרנו אחד על השני דברים ..
"טב אז מה עושים קצת משעממם לא ??" שאל דנקן
"אמת או חובה ?? מתאים ?? "
כולם הנהנו עםם הראש בצורת כן אז גם אני .
לקחנו בקבוק ריק וסיבבנו אותו הבקבוק הסתובב הסתובב והסתובב …
הבקבוק יצא על דנקן ועמית
"אז … דנקן אמת או חובה ??"
"חובה " ענה דנקן
" אוווו הרבה אנשים חיכו לרגע הזה .." אמר עמית וחייך חיוך זומם..
"טוב אולי במקום לדבר תתיתן חובה ?? " שאל דנקן ….
"אוקיי דנקקן הגיע זמן הנקמה חובה עליך ….. "


תגובות (1)

אהבתי(: ותמשיכי חח

19/10/2013 06:10
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך