מיכל בפיג׳מה הקצרה

05/10/2019 1489 צפיות אין תגובות

״את יודעת״ אני אומר ״קשה לעמוד מול אישה בפיג׳מה קצרה ולא להתחרמן ממנה״

״מה?״ היא מסתכלת עליי בהלם.

למה שלא תהיה בהלם? אני ומיכל חברים טובים כבר שנים, אף פעם לא היה משהו מיני בנינו, תמיד היינו כמו אח ואחות. אבל כשנפרדתי מהחברה שלי אחרי תקופה ארוכה ללא סקס, זה שעומדת מולי בחורה שווה ביותר בחולצת פיג׳מה קצרה ודי פתוחה, והמכנסון הכי קצר שראיתי בחיים קצת קשה לעמוד בזה.

אה וכמובן בקבוק היין ששתינו לא הפריע.

ואני, בשיא הישירות דופק לה שהיא מחרמנת אותי. למה שאגיד דבר כזה? ולמה לעזאזל שאמשיך להוציא מילים שטותיות כאלה מהפה? ״את יודעת, מאז הפרידה מעדי היה קשה לא להסתכל עלייך״ פתאום היא מסתכלת עליי בחזרה ״המחשבות עולות״ אני אומר.

״ואיתם דברים אחרים״ מיכל מצחקקת ומסתכלת למטה.

״גם, גם״ אני מצחקק בחזרה ״וחשבתי שאולי נרחיב קצת את המערכת יחסים בנינו, יש לי בקשה״.

״אני מקשיבה״ היא מסתכלת עליי בסקרנות.

״תוכלי להוריד את החולצה שלך?״ אני אומר בידיעה שהרגע הזה יכול להחליט על כל החברות בנינו, אם זה יצליח אולי היא תתקדם, אבל אם לא יש סיכוי שאני והיא גמרנו.

״ומה אקבל בתמורה?״

״אני כבר בלי חולצה, אז אני אוריד את המכנסיים״ אני אומר, עם טיפת הקלה.

״דיל, אבל אני רוצה שאתה תוריד לי, ואני אוריד לך״ הופה, נראה שאני לא היחיד שמושפע מהיין.

אני מתקרב למיכל, מלטף לה את היד, ונוגע בחולצת הפיג׳מה שלה. חולצה נעימה למגע, עם כפתורים. כפתור אחרי כפתור אני פותח אותה, מגלה שמתחתיה היא לובשת חזייה, גם כן קטנה וחלקה תואמת עם בננות.

והחולצה על הרצפה, מיכל שולחת את האצבעות שלה לרוכסן של הג׳ינס שלי ומהר גם הם על הרצפה.

״ועכשיו מה?״ היא שואלת.

״בואי נשכב״

״וואו, לא חושב שאתה קצת ישיר?״

אני מרים כתפיים.

היא לוקחת צעד אחורה ״לא באלי שתזיין אותי עדיין, נראה אם מחר עדיין יתחשק לי״ היא מתיישבת על המיטה.

״אבל אני די חרמנית בעצמי״ וואו. נראה שהיא לוקחת את הסיטואציה קדימה פתאום, מה קרה פה?

״אז בואי נאונן, לא יצא לי לעשות את זה מול מישהי״

״וואי גם לי לא, יאללה״

אני ניגש אליה ״אפשר לעזור לך להתפשט?״ ומניח את היד על הכתף שלה, מסתכל עליה מלמעלה.

״יותר ממוזמן״ היא שולחת אליי חיוך מזמין ואני מתחיל ללטף את מיכל ומגיע לשכמות, משחק עם החוטים של החזייה, מוריד את הידיים ונותן ליטוף נוגע לא נוגע בחזה שלה לפני שאני טופס את תחתית החזייה ומרים כלפי מעלה עד שהיא עוברת את הראש ועפה לרצפה.

החזה הבינוני עם הפטמות הזקורות שלה מפתיע אותי, הוא הרבה יותר יפה ומושך ממה שיכולתי לדמיין. אבל אסור להיות שאננים!

ירדתי על הברכיים, מול הבטן של מיכל ושלחתי את הידיים במעלה רגליה וטופס חזק את התחת שלה, שולח רגליים קדימה, מסיר את הקשר ומושך קלות את השרוכים של מכנסיה.

בשתי עדיין אני טופס בקצה המכנסיים, ומתחיל להוריד לאט לאט, תופס איתם גם את תחתוניה וחושף את הכוס המגולח והיפה שלה.

״עדיין לא לגעת״ היא אומרת וקורצת לי, ובלי לשאול שולחת יד אל עבר הבוקסר שלי, מניחה את היד שלה על הזין שלי, שאם לא הגיע לזקפה הכי גדולה שלו זה בדיוק ברגע הזה.

״וואו הוא גדול״ היא מחייכת ומורידה את הבוקסר לרצפה.

היא תופסת את הזין שלי ומתחילה ללטף, עולה למעלה ולמטה, למעלה ולמטה. הזין שלי זקוף כולו מתרגש למגע החדש של היד החלקה.

אני ומיכל נשכבים על המיטה, אחד ליד השניה. היד שלה כבר על הזין שלי והיא מתחילה לאונן לי, אבל אני קלאסי.

אני מלטף עם היד על הרגל שלה, תופס את החלק השוק שלה ומרמז על מגע, אך לא נוגע.

אני שומע כמה זה משפיע עליה, אני מתקרב יותר ויותר לכוס, ממש נוגע במפשעה ובשניה שאני ומגיע לדגדגן מיכל מוציאה אנחת רווחה, ונושכת את השפתיים.

אני מתחיל לענג לה את הדגדגן, מסובב לאט לאט את האצבעות סביב, נוגע ברטיבות שהיא מייצרת.

לאט לאט אני מצטרף לקצב שלה, ואנחנו מאוננים אחד לשנייה ביחד, מסונכרנים בקצב כאילו אנחנו בן אדם אחד.

האנחות שלה כבר נהיו גניחות, אני יכול לשמוע בקריאות שלה כמה שהיא נהנת.

נקח אותה קדימה? יאללה. הורדתי היד קצת כלפי מטה והתחילית ללטף את החור של הכוס שלה, אפשר היה לראות כמה היא מצפה שהאצבע תכנס, אז היא נכנסה.

נכנסה גם חברה שלה, וכששתי האצבעות היו בפנים והתחילו לשחק בנקודה הרגישה שלה, מיכל כמעט וצרחה. כמובן שהאגודל על הדגדגן עזר ובמהרה זיינתי לה את הכוס עם האצבעות באותו הקצב שהיא אוננה לי. והקצב התגבר ואני התגברתי איתו.

״אני עוד שנייה גומרת פאק״ היא גנחה לאוויר.

״גם אני, ביחד״ אני אומר, כמעט מתפרץ ומגביר את המהירות.

״מוכנה?״ אני שואל ומקבל את הגמילה החזקה שלה כשתשובה חיובית.

״חמש ארבע״ הזין שלי כל כך טעון.

״שלוש שתיים״ היא רועדת, הכוס שלה רטוב כל כך והצלילים שיוצאים מזה שאני מזיין אותה רק מחרמנים אותי יותר.

״אחת״ אני כמעט שם

״אפס״ ואני משפריץ כלפי מעלה, הזרע שלי נוחת בכל מקום, בעיקר על הגוף העירום של מיכל. והיא מצידה רועדת ונאנחת בקול, ואני לא מפסיק לזיין אותה תוך כדי.

אחרי כמה דקות שמיכל נרגעה, ואני התאפסתי על עצמי היא קלטה שבאמת גמרתי עליה. טיפה אחרי טיפה היא מרימה עם האצבע ומלקקת כמו גדולה, אפילו נותנת לי ליקוק או שניים על הזין להרים את מה שנשאר עליו. או שזה אולי הכנה למחר? מי יודע.

״אני עייפה, בוא נלך לישון״ היא אומרת, ומסתובבת על הצד. בלי לשאול הבנתי את הרמז ונצמדתי אליה, מחבק אותה מאחור.

מי ידע שהיום אהיה צמוד למיכל כשאנחנו עירומים, אחת החברות הכי טובות שלי, אחרי שגמרנו אחד מהשנייה. כשאני מפנטז על מה שרק יבוא מחר, אני נרדם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך