מישהו יאהב אותך באמת כשתשחרר

Professional~dancer 06/04/2021 413 צפיות אין תגובות

כואב לי אני מתגעגעת אליו כל כך.. הוא חסר לי.
ובכל זאת לא ארצה לראות אותו יותר לעולם, לא ארצה לשמוע אותו יותר לעולם!
זהו הגבר שלמדתי לאהוב אותו עם הזמן כי הוא כל כך שונה מימני, זהו הגבר שהעיניים שלי רצו לראות כל הזמן, זה הגבר שרציתי לחבק ולישון איתו כל יום, זה הגבר שלאט לאט גרם לי לפתח רגשות, לא התאהבתי בו כי הוא קטע את הכל, זה יכל היה לקרות אבל הוא היה חייב להרוס.
זהו הגבר שויתר עליי בכזאת קלות ואפילו לא נלחם כשהבין שטעה.. מוזר .. יש דבר כזה בכלל? להבין שטעית ואיבדת משהו כל כל טוב, שעשית טעות ענקית ופגעת כל כך ובכל זאת לא להילחם בשיניים, לא לנסות אפילו! האם קיים דבר כזה? הרי שאם היה קיים זו לא נחשבת אהבה כלל.. איך זה שאתה אוהב ובאותה נשימה מוותר? איך זה שאתה אוהב ובאותו הזמן לא נלחם כדי להחזיר את הכל בחזרה? אז לא.. משתמע מכך שלא אהבת כלל אולי קצת אולי בצורה מינית אני כבר לא יודעת בחיי.. אבל אהבת? לא, לא באמת.
זהו הגבר שבטחתי בו לאחר שנפגעתי כל כך חזק וסבלתי כל כך הרבה, זהו הגבר שהתחנן אליי שלא אטיח בו את העבר שלי כי הוא לא אשם במה שקרה לי, זהו הגבר שלא עשה כמעט שום דבר בשבילי כדי לגרום לי להבין שאכן אוהב אותי אמיתי,
זהו הגבר שכבר חודשיים בנתק מימני מזיין בחורות אחרות, מעשן סמים, חוזר לשגרת הרווק שלו ואני זו שבוכה.. בוכה על המערכת יחסים הראשונה ה״נורמלית״ שהייתה לי, בוכה על הרצון לחבק אותך כל כך חזק.
זהו הגבר שהבטיח שלא משנה מה אנחנו נצליח ״אם זה לא יילך זה ירוץ״ הוא אמר לי..
״את מיוחדת שונה״ הוא אמר לי כמו הרבה אחרים, עצוב כמה מחמאה כל כך יפה הפכה למחמאה השנואה עליי.. אני מיוחדת כן אבל עד עכשיו זה לא כל כך עזר לי.
זהו הגבר שלא משנה מה יקרה בעתיד לא אחזור אליו לעולם, אדע שאת שלי עשיתי וניסיתי בכל כוחי וליבי ואם גם כך לא הצלחתי סימן שזה כבר לא אני, אלא משהו אחר גדול יותר שיודע טוב יותר עבורי.
אני כואבת על עצמי בעיקר, מגיע לי מישהו שיגרום לי להיות מאושרת ושלווה וזה לא קורה.
זהו הגבר שחשבתי שיצליח לגרום לי לפרוח וללמד אותי אהבה מהי, חברות אמיתית מהי.. אך בפועל הלך לאחרות ואותי שכח די בקלות..
מאחלת לעצמי ולכל אותם האנשים שנפגעו קצת או הרבה ממישהו, תהיו חזקים תיישרו את הגב תנשמו עמוק ולעולם אל תחזרו למישהו שפספס את ההזדמנויות שנתתם לו!
״תדע שמישהו אוהב אותך באמת כאשר תשחרר אותו לחופשי.
אם יחזור סימן שאוהב ואם לא סימן שכך צריך להיות״


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך