orinyy
סורי שהפרק קצר ולא העיליתי הרבה זמן הייתי עסוקה אז איך הפרק??

מי אני?! פרק 2

orinyy 22/04/2014 1145 צפיות 6 תגובות
סורי שהפרק קצר ולא העיליתי הרבה זמן הייתי עסוקה אז איך הפרק??

אני פוחת את העיניים שלי. ורואה שאני במיטה מרווחת ונוחה, אני שומעת קולות, לא קולות צעקות, ואני לא מבינה מה קורה, רגע אני נזכרתי במשהו. אוךךך כואב לי הראשש!! למה אני לא מצליחה לזכור, או רגע אני נזכרת אז זה למה הוא כל כך כעס עלי אבל איפה אני??אוף כמה מחשבות כמה שאלות יש לי שאין לי עליהם תשובות וואי מתפוצץ לי הראש!! אני לא יכולה ככה!!
"והיא פשוט התעלפה לך ככה בידיים כן אתה חושב שאני יאמין לזה" שמעתי צעקה רגע הקול הזה מוכר לי זה.. זה מייק?? אבל מה הוא עושה פה? הוא בכלל לא יודע שאני פה רגע איפה זה פה בכלל?? "אני אומר לך היא התעלפה לי ביידיים!!" שמעתי איזה אחד צועק רגע אבל מי צעק אני לא מצליחה לזהות את הקול אוףףף איפה אני לעזעזלל!?!?
"אה כן בטח צעקתה עליה והיא כמו שאני מכיר אותה רגישה שלי התעלפה נכון?!?!" מייק אמר
"לא דווקא ממש להפך היא צעקה עליי ואז אחרי שהיא צעקה עלי אמרתי לה שאני מצטער ואז היא התעלפה לי" הוא אמר והכל חזר אלי בבום! לא כל הזיכרון רק מה שקרה לפני שהתעלפתי, טום אחי הגדול הוא התנצל אבל הוא לא היה צריך כי הרי אם מישהו היה עושה לי את מה שעשיתי לו לעולם לא הייי סולחת לו! אבל שהיה לי את הפלשבק יכולתי להרגיש כל מה שהרגשתי אז.. הייתי פאקינג פגועה!! הייתי הכי פגועה שיכול להיות והוא כמו טיפש במקום להיות בוגר כמו אח גדול הוא התנהג כמו ילד קטן והיתי צריכה אותו והוא רק כעס עלי ולא רצה לדבר איתי פאקינג לא רצה לדבר איתי!! נזכרתי בזה וכל מה שעבר לי בראש הוא המשפט זה 'אני הייתי עצובה, פגועה, לא שמתי לב למה שאני אומרת! והוא במקום להיות לצידי ולנחם אותי כמו פאקינג אח גדול!! הוא כעס עלי הוא פאקינג לא רצה לדבר איתי יותר!! לא רצה לראות אותי יותר'!! זה מה שעבר לי בראש ואמרתי את המשפט הזה שוב ושוב "אני הייתי עצובה, פגועה, לא שמתי לב למה שאני אומרת! והוא במקום להיות לצידי ולנחם אותי כמו פאקינג אח גדול!! הוא כעס עלי הוא פאקינג לא רצה לדבר איתי יותר!! לא רצה לראות אותי יותר!!" ועוד פעם ועוד פעם "רגע מזה אני שומע משהו" שמעתי את טום אומר אבל זה לא משנה לי כי אני ממשיכה להגיד את המשפט הזה שוב ושוב ושוב לא אכפת לי מאף אחד! נכנסי למין טראנס כזה ואמרתי את המשפט הזה שוב ושוב וקול פעם שאני אומרת את המשפט הזה הקול שלי נהיה חזק יותר עד שנהפך לצעקה!!


תגובות (6)

מושלם!! קראתי את הסיפורים (המעטים) שכתבת, הם ממש יפים ואני ממש רוצה שתמשיכי אותם!!!!
מושלם!

01/05/2014 21:58

זה יפה תמשיכי אבל תעשי אותם קצת יותר ארוכים

02/05/2014 05:15

מדהים!!!
מחכה להמשך :)
+5

22/06/2014 22:20

קראתי שאת אוהבת לקרוא סיפורים … אשמח אם תקראי את שלי ותגיבי מה דעתך:)

27/08/2014 11:18

אהבתי , מחכה להמשך !!

05/01/2015 22:43

אהבתי מאד, את כותבת טוב.
נהנתי מאד מהקריאה, מחכה להמשך 3>
נ.ב אשמח אם תקראי את הסיפור שלי…
יצא פרק חדש, פרק שבע… אשמח אם תקראי את כל הפרקים ותגיבי בשביעי.
בבקשה זה חשוב לי :)

10/02/2015 09:50
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך