מעיין וים פרק 4 ♥🔫🔪(חלק 2 ואחרון)

Bloddy bomb 03/01/2021 455 צפיות אין תגובות

ים הרגיש איך ליבו מתכווץ מרוב כאב, איך שנים של תקווה שסוף סוף מצא את מקומו האמיתי בחברה.
איך הוא סמך עליו בעיניים עצומות ולאחר מכן התברר לו שהוא המשיך לשקר ללא בושה, כמו תמיד.
אין על מי לבטוח, הוא הרגיש מרומה.
איך הוא יצליח לצאת מהמקום הזה? יכול להיות שהוא תמים ושכל אחד מסוגל לעבוד עליו ולאכול אותו בלי מלח?
הוא אמר שמעיין ממשיכה הלאה, בלעדיו.
מה שהכעיס אותו עוד יותר, היה שהוא אמר את זה רק כדי להרגיז אותו. הוא אפילו לא הניד עפעף.

מה עם מעיין? למה היא לא אומרת מה דעתה בנושא?
היא פשוט נותנת לשמואל לעשות את הכול?
איך זה יכול להיות שזה נכון שמעיין מתחתנת?
אולי זה בגלל שמואל, שלוחץ עליה כל כך הרבה בעניין?
ודוריה? לאן היא נעלמה עכשיו?

היא הבטיחה לו שתנסה לעזור במה שהיא יכולה, אולי היא תוציא אותו מהבוץ שהוא נשאב אליו, יכול להיות שהיא לא תצליח כל כך מהר להוציאו מהכלא.

כי עכשיו מדובר בעברה חמורה הרבה יותר מקודם. הוא יצטרך להוכיח את חפותו במשפט החוזר שיערך בעוד כמה חודשים ספורים.

ים היה ראוי להזדמנות שנייה בשביל שיוכל להראות לכולם ובייחוד למעיין שאיננה מאמינה בו עוד שהצדק אכן ייתן את אותותיו.
האם איזה נס יקרה לו? האם מעיין תביט לו בעיניים ותסרב להאמין למה ששמואל אחיה אומר לה תמיד?

למה שמואל מתעסק איתו ? למה הוא לא מניח לו בשקט?

הוא היה בטוח ששמואל מסתיר סוד , סוד שיאפיל על משפחתו . סוד שבעיקר ישפיע על אחותו מעיין.
בסתר ליבו הוא חיכה ליום שבו שמואל יתחרט על כל מעשיו, ויגיד לו שהוא יוצא מן התמונה והוא מניח לו להיות מאושר עם מעיין . שכל הקנאים ימותו וכולו'.

מעיין עמדה מול המראה והביטה על עצמה. היא הייתה לבושה בשמלת כלה.
מה סוד האושר האמיתי? מה הוא טומן בחובו?
היא שאלה את עצמה האם ים היה מתרגש לראותה ,בטח הייתה זולגת לו דמעה.
היא חשה ברע, ראתה שחור והתמוטטה על הרצפה.
" ים , תחזור, תחזור!" מלמלה מעיין בייאוש.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך