מעיין וים פרק 5(חלק 1)♥🔪🔫

Bloddy bomb 04/01/2021 480 צפיות אין תגובות

בבוקר מעיין התעוררה כשהיא הייתה לבדה בבית. דוריה נסעה עם בעלה אלירן לצפון, שמואל לקח יום חופש מהעבודה כדי להגיד לים באופן אישי שישחרר את מעיין מפני שהוא לא יראה אותה עוד.
ים חיכה בקוצר רוח למשפט, אמרו לו שהוא ימתין לאחר הצהריים כי יש עומסים רבים בדיונים.

ים אמר להם שהוא מבקש שהם לא יכניסו את שמואל לתא, כי אין לו מה להוסיף בנושא. הוא לא היה מסוגל לראותו כי הוא היה אחראי לכך שהוא יכנס לכלא.
על כן, הוא לעולם לא יסלח לו.

מעיין התמלאה באופטימיות והאמינה בכל ליבה שמשהו טוב יקרה, לא חשוב מה. העיקר שהיא תתחיל את היום הזה עם קבלת בשורות טובות, כך היא קיוותה וציפתה במשך שעות ארוכות ליד הטלפון, היא כל כך רצתה ששתיים וחצי אחרי הצהריים כבר יגיע.

דוריה הייתה אמורה לקחת אותה לדיון, אבל במקום זה היא העדיפה להישאר בבית  מאשר להיות בבית המשפט.

כי דוריה לא רצתה שהבשורה תשפיע עליה. עדיין מוקדם להגיד אם הכול לטובה או לרעה.
מעיין פחדה שים יישאר הרבה שנים בכלא, שהם לא יספיקו להשלים את הזמן האבוד בו הם לא היו ביחד.

היא חיכתה לרגע הזה במשך חצי שנה, היא לא דיברה חצי מילה עם שמואל, כי היא כעסה עליו על מה שהוא עשה לים.
מה הבחור האומלל עשה לו שהוא נוטר טינה גדולה כלפיו? על מה הוא שונא אותו כל כך?
היא לא סלחה לו על כך שהוא השליך את ים כאילו היה כלי משחק בידו, היא לא הייתה מסוגלת להביט אליו בחזרה.
האם זה אחיה? האם היא  מכירה אותו באמת?
כי אם זה ככה ימשך, היא תמחק אותו לגמרי.

ים האיט את קצב צעדיו, הוא לא ידע על מה לחשוב. הוא הרגיש שהוא עצמו כלוא בתוך " סרט" מתמשך ובלתי נפסק.

האם הוא יצא מכאן כשידו על העליונה והוא יסמן לשמואל שההפסד כולו שייך רק לו?
זה תלוי בו עכשיו, חובת ההוכחה לכך מוטלת עליו בלבד.
הוא נשם עמוק בעודו נכנס לאולם הדיונים, שקט מבעית התשפט כערפל שחור באוויר.
" בוגד נשאר בוגד!" הוא שמע את שמואל צועק לעברו, הוא ניסה לא להתייחס אליו . הוא קיווה בכל ליבו שהצדק יצא לאור.
" תמיד יש לך מה להגיד, אה? חושב שאתה חכם אבל מבפנים אתה רקוב ומסריח, כולנו יודעים את האמת, אתה ניסית להכניס אותי לכלא כדי שלא אתחתן עם מעיין."

" מעיין לא נוצרה בשבילך, הייתה לי הרגשה נוראית לגבייך. אבל זה נגמר. הסיפור שלך תם, אדון מיכאלי."
לפתע נשמע קול נשי מבין הקהל, ים המופתע נשא את עיניו והבחין במעיין.
" שמואל, שום דבר עדיין לא תם. ים הוא חף מפשע."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך