מעיין וים פרק 5 ( חלק 2 ואחרון)🔫♥🔪

Bloddy bomb 07/01/2021 564 צפיות אין תגובות

שמואל היה בהלם ולא היה יכול לדבר, הוא לא מסוגל לראות את מעיין וים ביחד. הוא היה שמח אם היה נשאר בתוך הכלא.

אבל כלום לא קרה כפי שביקש. אומרים שהעניין פה עם השחרור של ים יקח חודשים שלמים, אולי אפילו מספר שנים .
" אין שום מילה בפי שתוכל לתאר את מה שאני מרגיש לגבייך, מעיין. לדעתי הקשר ביניכם הוא הרסני."

" אין לך מושג עד כמה אתה טעית איתי, הייתה לך הזדמנות לפגוע בי, לקחת אותה בשתי ידיים, מה אתה רוצה עוד, שבגללך אשאר לבד ללא זיווג ?"
" כוונתי הייתה טובה, ניסיתי להציל אותך ממנו. תראי איך את גומלת לי עכשיו עם מה שאת עושה."
" לא ניסית לאהוב אותו אפילו, פסלת אותו מהרגע הראשון וניסית להפריד בנינו בכל דרך.
אתה האחרון שיכול לדבר על כוונות טובות."

" מעיין, אני חושב שזה לא הוגן כלפיי. אחרי הכול, עשיתי טוב שהרחקתי אותך מהבחור הרע הזה."
ים הבליע צחקוק בלתי נשלט, הדברים שאמר שמואל היו מגוחכים בעיניו, גם עכשיו הוא לא דיבר אמת.

הוא זיהה ממנו כבר מההתחלה שהוא היה אדם לא ישר ואמיתי, כולם ראו איזה מין אדם הוא באמת.
" הנאשם ים מיכאלי זוכה מכל כתבי האישום ונמצא שהוא חף מפשע. הסמכות מתירה לו להיות אדם חופשי. הוועדה המשפטית קבעה פה אחד שים ישוחרר מהכלא עוד היום."
כך בישר השופט לים שישב בהלם מבין הקהל, הוא חשב שיום שיחררו יותר רחוק מלהגיע.
שמואל יצא מהדלת האחורית בבושת פנים כשהבין שהוא נוצח.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך