נופלים על הרגליים -פרק 13

author1 03/06/2019 709 צפיות אין תגובות

״מה אתה עושה פה?״ עלמה שאלה את אוליבר כשהיא ראתה אותו בפתח הבית שלה,
״מביא לך את זה ?״ הוא שאל אותה בחשש, והביא לה את הזר פרחים הענק של ורדים שהחזיק ביד.
״תודה..זה נראה יקר ״ היא אמרה לו בבלבול כשלא הבינה למה הוא פה ,ועומד עם זר ביד.
״באתילהתנצל ,אבל את האמת שאני לא יודע מאיפה להתחיל״ הוא אמר לו ודחף את ידיו כמו לכיסו כמו ילד קטן ,
בזמן שהיא מחבקת בידייה את זר הפרחים.
״תנסה להתחיל בלהסביר למה אתה צריך לבקש סליחה?״ היא שאלה אותו והניחה לרגע את הזר על הרצפה.
״שפגעתי בך..אני ממש לא התכוונתי לקרוא לך סצוץ, את הרבה יותר מזה וחשבתי ש..״ אוליבר התחיל להגיד ועלמה עצרה אותו ,
״בשביל זה אתה פה?זה היה בדיחה! ״ היא אמרה לו בגיחוח ואוליבר חזר לנשום.
״רגע אז למה נסעת הביתה,אם לא בגללי״ אוליבר שאל אותה ,
ועלמה רצתה להגיד משהו ונעצרה ,היא ניסתה למצוא תמילים הנכונות להגיד את מה שהיא רוצה להגיד.
״זה פשוט ש..״ היא התחילה להגיד לבסוף ומישהו עצר אותה ,זה היה נורית ״זה מתחיל״ היא אמרה לה בדמעות וחזרה מהר הביתה.
עלמה נכנסה במהירות הביתה לכיון הסלון,
ואוליבר נכנס אחריה,
הוא נחש שהוא לא צריך הזמנה מיוחדת או משהו כזה.
״והערב במשדר מיוחד,הסרטון שהבטחנו לכם,״ נטלי השדרנית התחילה להגיד,
ועלמה הרגישה איך ליבה נעצר ואיך היא מפסיקה לשמוע את כל מה שהבחורה בסרטון אומרת מרגע שהסרטון הופיע על המסך.
אוליבר ניסה להגיד משהו על זה שהוא אולי יכול, והוא בא בזמן לא טוב ,
אבל עלמה לא אמרה כלום ורק החזיקה את ידו בבקשה שלא ילך.
״אווקי זה מספיק.״ אבא של עלמה אמר וסגר את הטלוויזיה,
היה שקט אף אחד לא הוציא מילה,רק הדמעות והנשימות של נורית נשמעו באוויר,
״היא הרסה לי את החיים״ ברק צעק לפתע וזרק כוס זכוכית לעבר הטלוויזיה.
״אני אגרום לאישה הזאת לסבול יום יום על השקרים שהיא מדברת,״ הוא אמר לעבר אבא שלו בכעס.
״עורך דין וינברגר אמר שיש סיכוי גבוה שזה לא היא העיקר,אולי סתם בורג בתוך מערכת״ אבא שלו התחיל להגיד.
״מזה אומר״ נורית אמרה בלחש בין דמעה לדמעה.
״ שאולי שלמו כדי שהיא תשקר,אולי זה שקנה תשקרים שלה רק מנסה להכניס אותנו ללחץ ומיד אחרי זה יגע הסחיטה..״
הוא הסביר לבסוף.
״אז כסף? זה כל הסיפור?״ נורית אמרה בעצבים, כסף אף פעם לא היה בעיה למשפחה,ונורית איך החיים שלה נהרסים בגלל זה.
עלמה רק הביטה פה והרגישה שהלב שלה נשבר.
״ומי לעזאעל אתה?״ ברק אמר בעצבים ופנה לאוליבר שעמד מאוחרי עלמה וזז באי נוחות .
״זה אוליבר,הוא חבר שלי,אני יודעת שזמן לא מתאים לפגישה משפחתית ,אבל זה מה שיש ״ עלמה אמרה וחזיקה את ידה בידו של אוליבר.
״אני חבר שלך?..אני חבר שלה! ..היי״ אוליבר מלמל כמה דברים מהלחץ ,כשאבא של עלמה בחן אותו,
״ אווקי,סצנה משפחתית מדהימה,ממש למסגר ולתלייה במשרד,אבל עכשיו ברק קדימה אנחנו צריכים לדבר במשרד על הגישור שלך ״ עורך דין וינברגר צץ פתאום מהחדר הסמוך לסלון וקרא לברק.


״אתה לא יכול להסתובב בפרצוף הזה, יש לי מוניטין במקום הזה !״ דין אמר בכעס
כשראה את יונתן יושב על הבר במועדון בפרצוף מבואס על זה שהוא הסכים לבוא.
״אני חושב שאני צריך עוד טיפה זמן להתרגל לאווירה״ יונתן אמר לו תירוץ ושתה לגימה מהקולה שהייתה לידו .
״לפחות בוא תרקוד״ דין אמר לו וניסה למשוך אותו מהכיסא אך ללא הצלחה.
״אווקי אז נישב על הבר נשתה קולה כמו שני סאחים״ דין אמר לו בביאוס והתיישב מולו.
״אפשר לעשות דברים אחרים״ יונתן אמר לו בחיוך ודין לא הבין מה הוא רוצה.
״על מה לעזאעזל המוח הקטן חושב?״ דין שאל אותו בחשש.
״אתה לא סומך עלי?״ יונתן אמר לו ונעמד מולו ,היה שקט הם החליפו מבטים לרגע ויונתן הלך לכיון השירותים ודין אחריו.
״אנחנו נפסיד את כל הבנות השוות בגלל הרעיונות שלך״ דין אמר לו בכעס ונכנס אחרי יונתן לשירותים וסגר את הדלת אחריו.
״אתה זוכר שהבטחת שתנסה דברים חדשים?״ יונתן שאל אותו בחיוך שובב ,ודחף את ידו עמוק לכיס האחורי
״נו כמה מה יש לך שם?״ דין שאל אותו בסקרנות ,
ויונתן הוציא לו שקית קטנה ושקופה אם שני כדורים קטנים לבנים.
״אתה עושה סמים?״ דין שאל אותו בהלם, כשקלט שיונתן שהחזיק ממנו ילד טוב ירושלים הוא לא הילד שחשב.
״לפעמים ,רק מתי שצריך להכנס לאווירה״ יונתן אמר לו בחיוך.
״מאיפה יש לך את בכלל?״
״זה משנה?״
״כן!״
״מאחי״ יונתן אמר לו וגילגל עיניים.
״אל תהיה ילד״ יונתן אמר לו ולקח כדור אחד ובלע אותו,ונקל במבט של דין שהיה מבולבל ולא ידע מה לעשות .
״קדימה,בוא תיקח את זה ״ יונתן לחש פתאום לדין ,והכניס את הכדור על קצה הלשון ,
יונתן התקדם לאט לדין והרגיש איך הוא נכנס ללחץ שדין הבעט לו בביצים או משהו ממה שהוא עושה.
אבל דין לא עשה כלום,הוא רק עמד מבולבל מולו.
נראה היה ששנינם פשוט התנתקו ולא חשבו על כלום,פשוט עשו מה שהם מרגישים.
וכשהם היו קרובים ממש עד שדין יכל לשמוע תנשימות של יונתן,
יונתן הצמיד את שפתיו לשפתיים של דין עם הלשון שלו נכנס לפיו ועד שהכדור עבר לפה של דין.
וברגע שזה קרה דין העיף את יונתן ממנו וירק את הכדור לרצפה,
הוא הרגיש משהו מוזר,הוא לא ידע מזה בדיוק אבל הוא הרגיש שהוא חייב לצאת משם.
״אני לא הומו״ הוא מלמל במהירות ויצא מהשירותים .
הוא עבר בין כול אנשים במועדון מנסה לפלס את דרכו החוצה.
״היי,לא ידעתי שאתה פה,אתה בסדר?״ טיילור ראתה פתאום את דין אחרי שלא דברה איתו מלא זמן,
דין לא ענה לה הוא רק הרגיש איך כל גופו מתחיל להתמלא זעה מלחץ.
הוא חיפש את יונתן בעינייו,וכשהוא ראה אותו עומד בפינה ,
דין נישק את טיילור נשיקה רטובה וארוכה ,דין הרגיש צורך להראות ליונתן שהוא לא הומו,
וכשהתנתק מהנשיקה יונתן כבר לא היה שם יותר.

—-

״אני מתנצל שנדחפתי לכם פתאום ברגע לא הכי מתאים״ אוליבר התנצל בפני עלמה על המצב המביך שנוצר ,
הם ישבו בגינה לנוח קצת ממה שקרה,
ועלמה ישבה מסוגרת וחיבקה את רגליה,המוח שלה לא הפסיק לחשוב .
״זה בסדר ,אני שמחה שבאת האמת ,אני מרגישה שהייתי צריכה מישהו כאן איתי ״ עלמה אמרה לו בחיוך .
ואוליבר הניח את ידו על הברך שלה ,נותן לה הרגשה שהוא כאן איתה .
״למה לא ספרת לי?״ אוליבר שאל אותה בדאגה.
״לא יודעת,כנראה לא רציתי שתראה עד כמה המשפחה שלי דפוקה״ עלמה אמרה לו בגיחוח, נותר לה רק לצחוק על המצב ולא יותר מזה.
״אתם תהיו בסדר,זה קורה במשפחות הכי טובות״ אוליבר ניחם אותה ואמר לה בחיוך ועלמה רק החזירה לו חיוך תודה.
״רק פעם הבא ,תעדכני אותי שאני חבר שלך טוב?״ אוליבר אמר לה בציניות
ועלמה סוף סוף צחקה,זה עשה לאוליבר טוב לשמוע אותה צוחקת למרות כל הבעיות.
״אולי..תשאר לישון? ״ עלמה שאלה אותו לאחר כמה דקות של שקט,היא חשיבה אם זה יהיה מתאים בכלל.
״רק אם את רוצה..״ הוא אמר לה בחיוך.
״אני אחבק אותך חזק חזק בלילה כדי שלא תפחדי״ אוליבר אמר לה וליטף את רגליה.
״אולי כדי שתישן בחדר אורחים,אם אבא שלי אגלה שאתה ישן איתי בחדר הוא יעקור לך אשך״ עלמה אמרה לו ואוליבר צחק כששמע את סוף המשפט.

לאחר שאוליבר נכנס לחדר האורחים והספיק לדפדף בכמה אלבומים משפחתים ,
לראות כמה תמונות מיוחדות של אומנות שתלויות ברחבי הבית,
הוא החליט למצוא את החדר של עלמה..רק כדי להגיד לה לילה טוב.
הוא פתח את החדר שלה והוא היה ריק ,הוא שמע רעשים מהמקלחת,
הוא רצה לבדוק שהיא בסדר אז הוא התקדם לעבר המקלחת ופתח מעט את הדלת.
כשהוא פתח הוא גילה את עלמה עומדת ערומה עם הגב עליו,
כשעלמה שמעה אותו פותח את הדלת היא הסתובבה עליו.
הם הביטו אחד בשני ,רוצים להגיד משהו ולא יודעים מה ,אוליבר התקרב עלה במהירות ,וכשהוא היה קרוב עלה ממש הוא לחש לה באוזן ״את מושלמת״ והתחיל לנשק לה נשיקות קטנות לגבי הצוואר ,ולאט לאט התחיל להתקדם לכיון השפתיים.
ועלמה פלטה גניחה קטנה וכרחה את ידייה סביבו.
וכשאוליבר הגיע עם הנשיקות שלו לכיון הפנים הוא נעצר.
הוא רצה לרגע להביט בעינייה, הם הביטו אחד בשני ומבטיחים לעצמם בלב שהם אף פעם לא הפרדו .
אוליבר נישק את עלמה נשיקה ארוכה ומלאה בתשוקה , תוך כדי העביר את ידו לאורך גבה מרגיש את עורה החלק והנעים.
ועלמה רעדה למגע גופו הקר.
״כדי שאני אזוז לפני שאבא שלך הופך אותי לעקר״ אוליבר לחש באכזבה בין נשימה לנשימה כשהוא עצר את הנשיקה,מנסה לרמוז לה בין השורות ,שאם היה אפשר הוא היה נשאר לנשק אותה כאן כל הלילה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך