נתי ושירן- העונה הראשונה

time machine123 12/09/2018 514 צפיות אין תגובות

נתי ושירן היו זוג חלומי ומושלם. הם תכננו להתחתן . אבל דווקא כשהם החליטו להתחתן, בחורה בת תשע עשרה כישפה את נתי וגרמה לו להתאהב בה.

חלומה של שירן להתחתן התפוגג כשנתי החליט להיפרד ממנה לטובת נטלי , הבחורה שהוא התאהב בה.

שירן לא יכלה להתמודד עם האכזבה הגדולה שחוותה ומסתגרת בתוך חדרה שעות ארוכות ורבות.

היא לא מדברת כבר נתי כבר יותר משבועיים.

נתי מתחרט על מה שהוא עשה לשירן והוא רוצה מאוד לדבר איתה אבל שירן מסרבת לחדש כל קשר עימו.

ביום שישי בערב נתי ונטלי מחליטים לצאת ולבלות ביחד עם כל החברים שלו. נתי רואה שם את שירן שבאה גם למסיבה.

הוא מנסה לשכנע אותה לדבר איתו . אבל שירן בורחת ונמחצת למוות לנגד עיניו של נתי.

אחרי המוות של שירן , נתי שבור ולא מצליח לשכוח את שירן.

נתי ונטלי מתחתנים , כמה חודשים לאחר החתונה , נטלי מתעברת ומבשרת לנתי שתהיה לו בת.

נתי שוכב לישון ובלילה הוא חולם על שירן בפעם הראשונה מאז מותה.

שירן אומרת לנתי שתיוולד לו בת ואם הוא התכוון שהוא אהב אותה באמת ובתמים. שהוא יקרא לבת שלו " שירן".

כעבור תשעה חודשים , לנתי ולנטלי נולדה בת . נטלי לא כל כך רצתה לקרוא לבת " שירן" אבל כמה שכנועים מצד נתי היא חוזרת בה מהחלטתה וקוראת לבת הבכורה שלהם שירן.

שירן גדלה והפכה להיות העתק –הדבק של אהבת נעוריו של נתי , שירן.

שירן כבר בת שבע עשרה ויש לה כבר חבר. היא מבשרת לאביה שהיא עומדת להתחתן עם נתי , בחור שהיא הכירה מהתיכון.

לנתי יש תחושה מאוד רעה שמשהו הולך לקרות ושוב הוא חולם על שירן , שאומרת לו שהמתנה שלו כבר הגיעה.

הוא מתעורר בבהלה ושומע צרחות מבחוץ.

הוא ראה את ביתו שירן הקטנה מדממת למוות וצורח מדמי נפשו.

נתי מצטער על כל מה שעשה לשירן והוא מתאבד באותו לילה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך