נתי ושירן 2 – פרק 1

time machine123 30/04/2019 565 צפיות אין תגובות

עברה שנה מאז ששירן נפטרה , נתי נותר בבית שלהם , מצפה שהיא תדפוק על הדלת.
הזמן לא מרפא את הכאב כפי שהוא חשב , אלא רק מעצים אותו עוד יותר.
נתי לא הצליח להתגבר על תחושת האשמה שהכתה בו בחוזקה בכל פעם שהוא נזכר בשירן וכמה היא הייתה חסרה לו כל כך .
מוריה ניתקה איתו קשר והוא החליט שהוא רצה לחפש אהבה חדשה.
הוא נכנס לאפילקציה " טינדר וחיפש שם את השם נטלי . הוא רצה לחדש את הקשר.
הרצון בא אחרי שהוא איבד את שירן. והוא היה מוכרח להכיר מישהי שונה , מישהי שתחיה אותו מחדש.
תגרום לבעור מרוב אהבה מבפנים ושתרגש אותו כל פעם מחדש.
נטלי מיד ענתה להצעתו שהם יפגשו שוב.
בתוך תוכה , היא הייתה כל כולה מאוהבת בנתנאל.
מוריה בכלל לא רצתה לאחר שהיא גילתה ששירן , החברה הכי טובה שלה נפטרה לפני שנה ועדיין בתוך תוכה היא לא הייתה מסוגלת לסלוח לנתי על מה שהוא עשה לשירן.
ועדיין , היא לא מצאה בלב שלה כוח למחול ולחדש שוב את הקשר.
כי היה לה קשה להודות בכך. שאם היא הייתה יודעת שהוא עומד להיפגש עם נטלי ממש ברגעים האלה.
אז אולי היא לא הייתה מסכימה עם זה שהוא יהיה עם מישהי אחרת.
כשנטלי ראתה את נתי מנופף לה בידו לשלום מרחוק, היא כמעט התעלפה במקום מרוב התרגשות.
" נתי , איזה יופי שאתה כאן. " היא אמרה בחיוך של ניצחון וחיבקה אותו חזק.
" גם אני שמח לראות אותך. תגידי , את רוצה להיות החברה שלי?" שאל וציפה לתשובה.
נטלי רצתה להיות החברה של נתי . היא רצתה מאוד בקרבתו ושהם יהיו ביחד לנצח.
" נתי , אתה רציני במה שאתה אומר?" שאלה נטלי בקול חושש ולא ידעה מה לעשות עם עצמה מרוב מבוכה.
" הכי רציני שיש! נו, אני מחכה!" אמר נתי שהיה קצר סבלנות.
נטלי הסתכלה עליו בעיניים נוצצות והיא ידעה שהיא עושה את המעשה הנכון.
" כן , אני מאוד רוצה." אמרה נטלי בהתרגשות והיא אחזה את פניו בשתי ידיה ונישקה אותו באריכות


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך