סוסים של אש ♥ פרק 1♥

Bloddy bomb 01/04/2021 625 צפיות אין תגובות

יניב המבוגר ישב על הואדי והסתכל סביבו. יש ימים שהוא מתחרט על הימים שבעבר. הייתה לו קבוצת חברים אותם הוא לא מצוי בקשר כיום מפני שחברים אלה לא היו חברי אמת. הם גררו אותו למקומות לא טובים שהשפיעו עליו לרעה.

נוסף לכך חברים אלה שבעבר הפיצו עליו שקרים שהרסו את משפחתו ואת חבריו , הוא איבד את מעט החיסכון אותו שמר בכספת במהלך שנים לקראת חתונת בנו בכורו, אביה.

ליניב היו חמישה ילדים. היה לו עובד זר שדאג למחייתו הכלכלית והאישית.

אביה הסגור והביישן חווה קשיים חברתיים כילד, והילדים בכיתה אמרו שבגלל שיש לו אבא גנב ושקרן והבעיות המשפחתיות רק יוכיחו שהוא תלמיד בעייתי שמשאירים אותה כיתה.

שהעתיד שלו לא נראה זוהר כמו שהוא בטוח , כבן לאדם מכור הוא חשב בתמימות שאביו עוד יצא מזה כמו גדול.

כנער מתבגר הוא זכר את הרגעים שבהם ניסה , לשווא ללמוד כיצד לרכב על סוסים. בסבלנות ובהתמדה הוא עשה את צעדיו הראשונים בתור רוכב סוסים מתחיל.

הוא חשב שאביו יכול לקנות את כל הדברים עליהם חלם כילד קטן.

סוסים היו בעבורו לתרפיה על מנת להתמודד עם פחדיו ובעיותיו. הם היו יצורים אציליים שסיפקו לו הנאה צרופה.

אביה העדיף סוסים מאשר לבטוח בבני אדם.

בני אדם יכולים לאכזב אותך ולנטוש אותך באמצע הדרך.

לאור המנורה הדולקת , הוא החל קורא את העיתון היומי שבו שמו הוזכר.

הוא קרע את נייר העיתון לגזרים.

" אבא , הכול בסדר?" שאל אביה , מתרגש למראה אביו הבוכה.

" הכול לא בסדר , העבר ממשיך לרדוף אחרי כמו צל." אמר יניב . הוא זרק את העיתון הקרוע לעבר שידת הלילה שלצד המיטה הזוגית.

עיניו היו אדומות כמו האש.

הוא היה אדם קר ומחושב , כזה שפועל מתוך דחפים רגשיים שגרמו לו לנזק נפשי.

" למה אתה עדיין חושב על זה?" שאל אביה , הוא התיישב על הכיסא כי התעייף מלעמוד על רגליו.

" תבין , הייתי צעיר , חיפשתי ריגושים לא האמנתי עד שאיבדתי את כל מה שהיה לי."

" למה לא יכולת להפסיק?"

" אתה לא באמת רוצה , זה כמו חיידק טורף ששוכן בתוכך וגומר אותך."

" איך הדבר הזה פועל , ההימורים? אתה בוחר בעצמך סוס מנצח?" שאל בסקרנות.

אביה לא הבין למה זה עניין אותו כל כך לדעת.

" כן , אתה בוחר. אבל גם עם סוס מנצח לא תגיע בקלות אל הניצחון . לפעמים אתה מפסיד ובין רגע מרוויח סכום של כסף זעום."

" איך הכול התחיל?" שאל אביה בעניין.

" הסיפור שלי מתחיל בסביבות גיל שלושים וחמש . כשהגעתי לעניין של ההימורים , לא הייתה לי מודעות באותה תקופה עד כמה העניינים יצאו מכלל שליטה."

" איך גיל שלושים וחמש? אמרת שהפכת לאבא צעיר יחסית."

" לא בגיל שלושים וחמש , כשהייתי בן שלושים . בדיוק נולדת."

" למה אתה ואימא נפרדתם?"

יניב הפנה את מבטו אל החלון כשאביה התחיל לדבר על הגירושים שהיו ועל אשתו לשעבר , מיכל.

" זה סיפור ארוך, אספר לך אותו בזמן המתאים. איפה היינו?"

יניב היה עייף ומותש , עיגולים כהים הופיעו מתחת לעיניו. בזמן האחרון שדה ראייתו נפגעה בגלל מצבו הנפשי הרעוע.

" לך לישון , אני סקרן להמשיך לשמוע את סיפורך אבל אני יודע להתאפק כשצריך."

" לילה טוב לכולנו!" אמר יניב בקול עמום.

" השתדל לחשוב מחשבות טובות ותישן טוב בלילה."

אביה כיבה את האור כדי שאביו יוכל להירדם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך