סטאר היי סקול-פרק 1

time machine123 05/12/2018 501 צפיות אין תגובות

איזבל נכנסה למיטה והבחינה שויטוריו כבר היה שעון על הכר ומשך את השמיכה שכיסתה אותו עד צווארו.
" מה קורה עם לאונרדו ? הוא כבר שיפר את ציוניו או שהוא מעדיף להמשיך עם ההתנהגות הרעה שלו? " שאל ויטוריו בטון תוקפני.
"זה כבר זמן רב שלאונרדו שלנו עושה את כל מה שלא בסדר. מתחילת השנה, אמרו לי שאם הוא לא ישתפר בלימודים, מצבו הנוכחי יהיה בכי רע.
לכן חשבתי שמן הראוי שלאונרדו ילמד בפנימייה הכי טובה היוקרתית שיש. גם כדאי שגם בתנו יוליה תלמד ביחד איתו. אתה מכיר את המנהלת שמנהיגה ביד רמה את פנימיית " היי סטאר סקול," אני מקווה שתדע לרשום אותם הזמן המתאים,"אמרה איזבל בנימה רכה.
"בטח, אני לא שוכח אף פעם את מה שיש לי לעשות." קרא ויטוריו בביטחון עצמי.
"תדע לך שאני סומכת עלייך בעיניים עצומות. שלא תאכזב אותי בבקשה." קראה איזבל בחיוך מלא פקפוק.
" מה שתגידי, יקרה שלי," אמר ויטוריו וחייך אל איזבל.
הוא הסתובב אליה והתחיל לאחוז בה בשתי ידיו.
"כמה אני ברת מזל בזה שיש לי אותך, גם אם זה הדבר היחידי שנתנו לי בחיים, עדיין אני מאוד מאושרת מכך."אמרה איזבל ונישקה את ויטוריו בתשקותיות.
" אני מאוד שמח שיש לי אותך . תבטיחי לי שתמיד נישאר ביחד לעולם." אמר וקירב אותה אל זרועותיו.

******
יוליה יצאה מבית המלון כדי לחקור את השורשים המשפחתיים שלה ולהכיר את סבתא נינה קצת יותר מקרוב.

היא הייתה עצובה מכך כשהיא גילתה את הרומן בינה לבין רנסו.

היא חשבה לעצמה שסבתא שלה הייתה מאושרת מכך שהיא כמעט עמדה להינשא , לרנסו, אהבת חייה.

היא החליטה להיכנס לחנות התכשיטים ולשאול את המוכרת אם העגילים שהיו שייכים לסבתא שלה המנוחה, נינה.
אף על פי שהיא ידעה שהעגילים האלו עברו מסבתא לנכדה בתורשה.
"סליחה, אולי במקרה יש לך עגילים בצבע טורקיז בהיר? אולי אם אני אראה בפנייך את התמונה, את תדעי כבר על מה אני מדברת." אמרה יוליה בקול שקט.
המוכרת פתחה את המגירה והבחינה בעינייה שהעגילים שיוליה חיפשה, היו העגילים שאותו בחור שאותו סבתא שלה נינה אהבה בכל ליבה.
"אוי, תודה. זה מאוד חשוב בשבילי לחקור על סבתא שלי שאני מאוד מתגעגעת אליה. " קראה יוליה ברגשות תודה.
היא יצאה עם חיוך ענקי שהיה מרוח על פניה ונראה שהיא הייתה מאוד מרוצה שהיא מצאה את העגילים הללו שהיו שייכים לסבתא שלה.

******

רומיאו הוציא מן התיק שלו את המצלמה מסוג קנון והתחיל לצלם את הדוגמנית שעשתה את כל התנועות האפשרויות.
הוא חייך לעצמו כי הוא הבטיח להוריו שהוא יעשה את המיטב בשביל הפרסומת תצא כמו שצריך.
אחרי הכול, הבושם הזה " רומיאו ויוליה" יהיה בעל שם מפורסם בעולם.
"תסתכלי עליי ותחייכי. קדימה, אני רוצה לראות חיוך על הפנים." אמר רומיאו והביט בה בעיניים נוצצות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך