אהבה בין שתי נערות

15/08/2019 864 צפיות אין תגובות

הדבר היה בתל-אביב של שנות השמונים במאה הקודמת. יעל תלמידת תיכון מבית נורמטיבי מה שנקרא. לומדת ומחפשת את עצמה ככל נערה מתבגרת. והנה…הגיעה לכיתתה תלמידה חדשה הדס שמה , נוצר ביניהן קליק. הדס הרבתה לבקר בביתה של יעל ויחד האזינו למוסיקה שאהבו. משפחתה של יעל קבלה את הדס בחביבות ויעל לא הבינה שיש משפחות אחרות לא כמו שלה.
הדס גדלה לצד אם מבולבלת, תלותית ואב חורג אלים גם מינית. כל מה שרצתה היה לברוח ולא לראותו יותר. היתה להן תכנית לנסוע לגרמניה שם היו להדס קרובים וגם רצו להתאוורר. יעל שאהבה את חברתה היתה מוכנה לעזור לה, רק לא ידעה כמה זה קשה ולאן זה יוביל. הנערות נסעו לגרמניה והגיעו למסיבות אסיד ומשם הדס הדרדרה לסמים ולזנות.
יעל שאהבה את הדס באמת ובתמים החליטה: "אני מספיק לי! רוצה לחזור, אבל צריך לעזור להדס להגמל מהסמים, הגמילה היתה קשה מאד להדס וגם ליעל שלא זזה ממיטתה באותם הימים.
הבנות החליטו לחזור לארץ, אבל היתה בעיה לאן הדס תלך. היא לא רצתה קשר עם אביה החורג והציעו לה לגור בביתה של יעל.
הדס סירבה, היא אמרה: "אחרי שחברתי האהובה עשתה למעני כל כך הרבה מה אוכל לגמול להם?. רק צרות אני סוחבת אתי. חבל לי עליה עדיף שניפרד. קשה לי גם כך אבל אני לא רוצה להוסיף ולהקשות על חברתי".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך