תקראו בבקשה...

אהבה שנעשתה הטרדה

18/09/2017 837 צפיות 2 תגובות
תקראו בבקשה...

אהבה שנעשתה הטרדה-

הם היו 8 חודשים ביחד. היא אהבה אותו מאוד, היא הייתה מסוגלת לתת לו את החיים שלה, אבל כמובן שהוא לא העריך אותה, כמובן שהוא פגע בה, היא הייתה מתחרפנת שהוא היה מעדיף את כל העולם על פנייה ותאמינו לי שהיא לא הייתה מוותרת, היא הייתה רבה איתו על זה כי באופי שלה זה לא לוותר עד שהיא יודעת את האמת גם אם היא כואבת, היא נלחמה איתו בשיניים היא הייתה גורמת לו להרגיש מה שהיא הרגישה אפילו היא גרמה לו לבכות וכן היא הייתה נהנת מזה שהוא סוף סוף מבין מה היא פאקינג עוברת כל יום, אבל מה שמצער הוא, שהיא הייתה חושבת שהוא בסוף יקבל שכל ויתחיל להעריך אותה אבל לא! הוא ממש לא העריך הוא שוב פעם זילזל בה, יצא למועדונים השתכר בזמן שהיא יושבת בבית בוכה מדאגה, הוא היה מכבה את הפלאפון בזמן שהיא ניסתה להפוך עולמות בשביל שהוא יענה לה, הוא התנהג אלייה כמו זבל כאילו היא כלום והיא. היא הייתה תמימה היא נתנה לו מה שהוא רצה, היא תמיד הייתה מקבלת אותו בזרועות פתוחות כל פעם אחרי ריב סוער וככה עברו להם 8 חודשים שהיא אהבה והוא זילזל וגרם לה לבכות ואחרי כל זה, אם זה לא מספיק הזבל הזה נפרד ממנה והטיח בה את הבשורה הכי כואבת שאשה יכולה לקבל והבשורה היא שהוא בגד בה, בגד בה עם החברה הכי טובה שלו שהיא הייתה מקבלת ממנה עצות כי היא פאקינג היחידה שמכירה אותו הכי טוב.
הם נפרדו לה זה היה כואב. היא בכתה כמה ימים והבינה שזהו די לדמעות, היא אמרה לעצמה "לא מספיק בכית 8 חודשים, תתקדמי תמשיכי הלאה הוא עבר".
לו זה בכלל לא היה אכפת מה קורה איתה או איך היא קיבלה את מה שהוא פשוט הטיח עלייה כאילו היא כלום.
עברו להם חודשיים היא הייתה חוגגת, שמחה, מלאת שמחת חיים, עצב לא נראה בעינייה, היא הייתה מאושרת יותר מכל בן אדם בעולם, היא החליטה להחליף את המספר שלה ולהתחיל את חייה מחדש ובנתיים אצלו הוא הבין אחרי חודשיים מה הוא איבד, הוא הבין מה הוא עשה, הוא ניסה לשלוח לה הודעה וראה שהמספר שלה חסום, הוא לא הבין מה קרה, הוא נכנס ללחץ הוא השתגע הוא חיפש אחריה ימים ולילות רק בשביל לומר להצטער והיא, היא המשיכה בחייה היא לא רצתה זיכרון כואב מהעבר, היא לא רצתה לשמוע על קיומו, השנאה חילחלה בה כמו מים המחלחלים לאדמה, היא שנאה אותו כמו שבחיים לא שנאה בן אדם, לא עיניין אותה אפילו אם הוא חי.
עברה לה שנה, בשנה הזאת הוא השתגע ממנה והיא צחקה מהחיים שלה שהיו ורודים בלעדיו ויום אחד הוא יצר קשר עם חברות שלה שאל אותם מה איתה, איך היא ואם הן יכולות להביא לו את המספר החדש שלה, אותן חברות שלחו כמעט כל שבוע הודעה והיא ראתה שכל ההודעות זה ממנו, היא התעצבנה שהוא עדיין לא המשיך הלאה, היא המציעה כל תירוץ אפשרי בשביל לא ליצור איתו קשר אבל לא הוא לא ויתר הוא חיפש אחריה כמו משוגע הוא רצה לומר לה כמה מילים זאת הייתה הטענה שלו היום שהוא רוצה לומר לה משהו ומוחק את המספר שלה כמובן שהיא אמרה לחברתה שתתנגד בכל תוקף וזה מה שנעשה, היא עכשיו יושבת וכותבת את כל זה פה, אז כן כל הסיפור הזה הוא עליי ומה שאני עוברת קצת יותר משנה, אני מקווה שזה יפסיק ושזה יגמר אבל בנתיים אני לא יודעת מה לעשות זה מטריד אותי נורא אני רוצה שהוא יעזוב אותי לנפשי שיפסיק כבר.
תודה רבה למי שיקדיש לזה כמה דקות ואולי יתן לי עצה.


תגובות (2)

הייתה לי מערכת יחסים בדיוק באותו המצב, בגלגל מתהפך תמיד. תזכרי שהצד שאוהב פחות הוא הצד השולט – עם כמה שזה דפוק ולא בסדר ככה זה עובד. אני נתתי לעבר להיכנס לי לחיים ועכשיו זה פשוט הרבה יותר קשה לשחרר. אז תעמדי על שלך תבקשי מחברות שלך שיחסמו אותו גם ותשחררי. חרא לא הופך לזהב. מגיע לך יותר.

22/09/2017 14:48

    אני יודעת הבעיה שזה רודף אותי זה אשכרה רודף אותי

    22/09/2017 18:25
סיפורים נוספים שיעניינו אותך