אותם הדברים שאני כותבת עלייך.

Strength. 28/01/2018 639 צפיות תגובה אחת

אני מבטיחה, אני מבטיחה שלא.
היום, עכשיו, ממש ברגע זה, אתה עוד כלוא בתוך האזיקים שלה. אתה עדיין אוהב אותה, אתה אוהב אותה כל כך. אני יודעת שהיא מיוחדת לך והיא לא משתווה לאף אחת אחרת, אבל אני מבטיחה שזה יהיה אחרת. אני לא יודעת מה לעשות, כרגע התקווה שאי פעם תשים לב שאני כאן מחזיקה אותי. אני כאן ומעבר לזה, אני כאן בשבילך. ואני, נו, אתה מכיר אותי. העובדה שאתה תקוע בה ועדיין לא בי רק מציתה אותי, העובדה שאתה לא שלי. זה שאתה לא כמו כולם, קופץ עליי ומחמיא על התחת, אתה עדין, אתה אתה. זה שאתה מעניין אותי, אתה מושך אותי בכל דרך אפשרית. זה שאתה טוב, ואתה יפה כל כך, ואתה מדהים כל כך. אם היית יודע כמה שאני משוגעת עלייך, כמה שאני שכואב לי שאתה ככה. לא בגללי, בגללך. כי אני רוצה שיהיה לך טוב. ועם כמה שקשה לי להודות בזה, גם אם זה לא איתי, אז עם מישהי אחרת, רק שיהיה לך טוב. לראות את התמונה שלך באינסטגרם, שהלב שלי עוצר שאני רק רואה אותך, ונהרס כשאתה שוב כותב עלייה, משפט משיר או סתם ציטוט. אני רק תוהה לעצמי, מה היה קורה אם היית שלי. אני מבטיחה, היית האדם הכי מאושר על כדור הארץ. הייתי משנה הכל, מרפה הכל, הייתי עושה אותך שמח. אבל לא, אתה עדיין..לא, עדיין באזיקים שלה, בתוך הכאב שלך, וכנראה שחושב עלייה וכותב עלייה את אותם הדברים שאני כותבת עלייך.


תגובות (1)

לסיפור כל כך מקסים מה בסך הכל היא ביקשה שהוא יהיה שלה !!!!!!

אני מאחלת שהבקשה תתממש ותמשיך לכתוב סיפורים כל כך יפים כי עם קריאתם הלב פשוט נצבת ומבקש תהיה שלה פליז

תודה ממני בקי ♥♥♥

28/01/2018 15:34
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך