אם רק הייתה אהבה

זה היה יכול להיות אחרת, אם רק הייתה אהבה.
הייתי יושב עכשיו, נועץ מבטים בטבעת משובטת ותוהה מתי התחיל לנשור לי השיער, כשאני מתעלם מבכי התינוק שבוקע מחדר השינה. הייתי קם כל בוקר עם עלות השחר ומתעצבן שרק נשים שמות קונסילר, הייתי נכנס כמו זבוב לחדר הילדים ומנסה להעיר כל אחד מבלי להעיר את האישה והתינוק. הייתי מכין סנדוויצ'ים דוחים כי הכריחו אותי "להוריד את הקשה", ומתווכח רבע שעה עם זאטוט מנוזל על הרקוב שהוא בכלל דבש רק כדי שלא יאכל שוקולד כי כבר יש לו בלחם. הייתי דורך על הלגו יחף ונושך את השפה כדי לא לקלל בפני הקטנים, כי את זה מותר ללמוד רק מילדים אחרים. הייתי נועל לילדה את הסנדלים בכוח למרות שהיא בוכה שהיא רוצה נעליים של נסיכה כמו של דפוקה אחרת מהגן, ושאנחנו הורים רעים והיא שונאת אותנו. הייתי עומד מול דלת וסופר אותם, ואז הייתי שם לב שמישהו חסר. הייתי שומע אותו מהשירותים רוצה ש"אנגב לו" ומנסה להבין כמה הוא כבר אכל בלילה שהוא צריך "לנגב" בבוקר. הייתי מנסה להשתיק את התאומים שהתחילו בינתיים לריב קרב אגו מטופש על "מי יותר חזק" למרות שברור ששניהם נשברים ברוח. הייתי יוצא מהבית בשקט מוחלט כי אז האישה תאשים אותי שהתינוק התעורר, ועל זה שהוא חולה בגלל שאני שכחתי לשים לו צעיף. הייתי מפזר אותם כמו זרעים בגן ובבית הספר, ומקבל מבטים זדוניים מהמורה כי 'שוב איחרנו'. אז הייתי הולך לעבודה שאני שונא ומרוויח משכורת עצובה, חושב על דרכים להתאבד. הייתי סתם צועק על עובדים והייתי מקבל צעקות מסתם מנהלים שאני חכם יותר מהם אבל החברה הייתה של אבא שלהם. הייתי שותה קפה זול בטעם של בוץ ומנסה להרוויח כמה דקות פתטיות של שקט ולא להסתכל בתחת המושלם של המזכירה כי היא תתחיל לדבר, ואני אוהב את אשתי. הייתי מחזיר את הילדים ומכין להם ארוחת צהריים קפואה ואז מנקה את הקטשופ מהקירות בלי לשאול איך הגיע לשם מלכתחילה. הייתי מתעסק בסכנה עם הממיר כי הילדים רוצים לראות בוב-ספוג ואחד מהם תקע בו פלסטלינה. אז הייתי חוטף נזיפה מהאישה כי הילדים לא עשו שעורי בית ולכן אסור להם לצפות בטלוויזיה, למרות שלא ידעתי. הייתי משכיב אותם לישון חצי נקיים וחצי עייפים אחרי מלחמת התשה ביני ובינם על שעת השינה, הייתי צועק עליהם ואומר 'שאם הם לא הולכים לישון עכשיו, אין מחר טלוויזיה' ולא באמת מתכוון. הייתי נשכב ליד האישה שמזמן ישנה וכשהתינוק היה קם זה תמיד היה תורי למרות שהיא טוענת שלא, אז הייתי חוזר למיטה ומקבל נשיקה מאולצת, כי היא אוהבת אותי.
את כל זה הייתי עושה, אם הייתי אוהב אותה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך