אתה זוכר?

23/02/2020 495 צפיות אין תגובות

אתה זוכר את הפעם הראשונה שנפגשנו?
איך הסתכלת עליי? איך חייכת אליי?
אתה זוכר איך הבטחת לי שלא תיתן לי להרוס אותנו?,
אתה זוכר איך הבטחת לי שתמיד תאהב אותי?, איך הבטחת שאף פעם לא תפגע בי?, האמנתי לך, בטחתי בך, בכל פעם שחייכת הרגשתי בטוחה, רציתי שהזמן ייעצר, רציתי שהעולם ייעלם, גרמת לי להרגיש בטוחה ומוגנת, גרמת לי להאמין שהכל יהיה בסדר, נתת לי להתאהב בך, לאהוב אותך, לדאוג לך, הייתי שלך, נתתי לך את הלב שלי, היית העולם שלי ואז ריסקת אותי, שברת לי את הלב, בגדת באמון שלי, בגדת בי, ועדיין, עדיין אהבתי אותך, הייתי חלשה, הייתי טיפשה, הייתי מאוהבת, עדיין הייתי מאוהבת בך, עדיין הייתי שלך, כשחיבקת אותי הכל היה בסדר, כשנישקת אותי ידעתי שהכל יהיה טוב, אתה פה להגן עליי, אתה פה לשמור עליי, לדאוג שלא יפגעו בי, ואז אתה פגעת בי, אתה שברת אותי, לקחת סכין ותקעת, ועדיין אהבתי אותך, סיפרתי סיפורים, תירצתי תירוצים, הגנתי עליך, זאת רק טעות, ואז שוב, תקעת את הסכין עמוק יותר, סובבת כדי שיכאיב יותר, זה לא הספיק כמה שכאב לי, זה לא הספיק כמה שפגעת בי, זה לא הספיק שהלב שלי נשבר לרסיסים, רצית יותר, אז אחרי שסלחתי לך, אחרי שהייתה לי תקווה שנעבור את הכל, אחרי שחייכתי אליך ואמרתי לך שאני אוהבת אותך, החיוך שלך נעלם ואתה אמרת שזה נגמר, השארת אותי לבד, בוכה ומרוסקת ובידיעה שזה נגמר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך