האחת_ והיחידה
אין לי מה להוסיף. זה כאב לי אפילו לכתוב את זה. לצערי, זה העולם שלנו. אני אשמח לתגובות ודירוגים כמו שאתם חושבים לנכון, אוהבת מלא.

הגשם ניקה את החטאים (14+).

האחת_ והיחידה 21/07/2015 3503 צפיות 23 תגובות
אין לי מה להוסיף. זה כאב לי אפילו לכתוב את זה. לצערי, זה העולם שלנו. אני אשמח לתגובות ודירוגים כמו שאתם חושבים לנכון, אוהבת מלא.

הגשם ניקה

הייתי בת חמש. שיער שחור חלק ועיניים חומות. החיוך שלי היה אלוהי, כך אימי טענה.
כשהייתי חוזרת מהגן, אימי הייתה משכיבה אותי לישון צהריים כי בגן לא הייתי נרדמת מכיוון שהגננת טענה שיש לי סיוטים. מה שהיא לא הייתה יודעת זה שהסיוטים המוחשיים קורים לי בשנת צהריים שבבית.
הייתי מכסה את עצמי בשמיכה העבה ועוטפת את כל גופי ואפילו מעט חונקת את צווארי. פחדתי שהוא יבוא כמו כל פעם, כי עכשיו אימא הולכת לעבודה.
הייתי מפחדת להירדם.
שמעתי את צעדיו המהירים מתקרבים לחדרי, אז עצמתי עיניי ועשיתי את עצמי ישנה כשהוא פתח את הדלת.
הצצתי עם עין הימנית וראיתי שהוא מחייך, הרגליים הקטנות שלי רעדו. ידעתי מה הוא הולך לעשות בעוד מספר רגעים. הוא סגר את הדלת כשהוא בפנים. הוא השיל את השמיכה העבה ממני, היא שוב לא הגנה עליי.
הוא הבחין ברגליי הרעדות וידע שאני ערה. פתחתי את עיניי כי הרגשתי שמשהו לא בסדר. באתי לצרוח והוא כבר סתם את פי עם ידו הגדולה. הוא אף פעם לא היה אומר מילה, רק עושה בי את זממו ויוצא. אני חשבתי שזה בסדר, למרות שקצת פחדתי. בכל זאת הוא אבא שלי, הוא אוהב אותי לא?
הגיע הלילה ואימא נושקת את המצח שלי ואומרת שאני נראית לא טוב וכדאי שאנוח.
היא שוב עוזבת אותי לבד. עברו כבר כמה שעות שלמות אני חושבת. הרעמים לא הפחידו אותי, רק הרגיעו. הדבר היחיד שפחדתי ממנו זה שעוד יום יגיע.
פתחתי את דלת חדרי והסלון היה חשוך, הם הלכו לישון. אז הלכתי לדלת הכניסה ופתחתי אותה.
יצאתי אל הגשם, רציתי שינקה את החטאים שהוא עשה. הייתי עושה את זה בסוף כל לילה.
עברו שנים, היום אני בת עשרים ושבע. יש לי שלוש בנות מקסימות משלי. הן דומות לי ממש ואף מזכירות לי אותי. אני עובדת בזמן שהן בגן, אני מפחדת להשאיר אותן לבד עם בעלי למרות שהוא מקסים ושונה כל-כך.
אני חוזרת כשהן חוזרת ואני לא סומכת על אף אחד שיהיה איתן חוץ מעל עצמי.
בלילה, כשבעלי נרדם. אני יוצאת למרפסת כשיש מבול.
נותנת לגשם לנקות את החטאים. עשרים ושתיים שנים הגשם עושה את זה בשבילי.
הגשם ניקה את החטאים,
אבל מעולם לא השכיח אותם.


תגובות (23)

וואו. מתי כבר תוציאי ספר משלך?! הכתיבה שלך הדרך שאת מתארת דברים , הכול יותר ממושלם! התמכרתי לקטעים שלך וכול פעם מחדש! תמשיכי ככה פשוט אלופה :)

21/07/2015 16:43

זה לא משנה על מה תרשמי סיפור קצר או סיפור ארוך או לא משנה מה !!
הכתיבה שלך תמיד תישאר מהפנטת סוחפת יפה מרגשת מדהימה נדירה ומהממת !!!
אני מתה על הסיפורים שלך לא משנה איזה סגנון הם !
(תתחילי סיפור חדש כבר אני מתה לקרוא מהכתיבה שלך!!!)

לגביי מה שרשמת פה זה ממש מצער שיש אבות כאלה שמשמשים בבנות שלהם לצרכים כאלה זה מחליאה ומגעיל…
אני אהבתי את מה שרשמת כי העברת מסר מרגש ובגלל שפירטת הכל וסחפת אותי שוב להרגיש בתוך הסיפור!!!

21/07/2015 16:50

    תודה קוראת אהובה ויקרה שלי! תודה על שתמיד את מגיבה לי ומביעה את דעתך שתמיד חיובית כלפיי. אוהבת מלא!

    21/07/2015 18:26

ואו אין לי מילים.את כותבת מדהים כל כך,את חייבת להוציא ספר.

21/07/2015 17:03

    אופירי, תודה אהובה. זאת המחמאה הכי גדולה שאפשר לקבל! :) אוהבת.

    21/07/2015 18:26

את גרמת לי לדמוע! כל כך עצוב שזה המצב היום.. אני לא מדברת דווקא בקטע על אבות,אני מדברת על כל קטע כזה שעונה לשם "אונס". אנשים חושבים שהחברה סביבם בובות שאפשר לשחק איתן כמה שרוצים מבלי להפסיק. ולא רק שה"בובות" האלו ניפגעות גופנית,אלא גם נפשית,כמו הילדה הזאת שיש לה סיוטים כשהיא עוצמת את עינייה ומיתעוררת לאחר שנייה כדי שלא תיפגוש אותם. ליפעמים הן גם פוגעות בעצמן כגון לחתוך ורידים,לעשן וכו'… זה כל כך עצוב!! ומה שהכי עצוב שאין מה לעשות לגבי זה,ושוב האנס אולי אולי אם יתפסו אותו יילך לכלא,ואחר כך יחזור לאנוס עוד אנשים. אנלא מדברת רק על נשים,יש גם גברים שניפגעים למרות שיותר שומעים על מיקרים שקרו לנשים. סליחה שחפרתי,ואני מחכה כבר לסיפור חדש! אוהבת♥

21/07/2015 17:04

    כמה שאת צודקת זה עצוב. ממש לא חפרת, הבעת את דעתך וזה הכי חשוב לי.
    אני ממש שמחה שהצלחתי לגעת בלב שלך ולגרום לך להתחבר.
    דרך אגב, ברגע שיהיה לי רעיון אני אעלה סיפור בהמשכים חדש. אוהבת מלא!

    21/07/2015 18:28

וואו. כל כך עצוב ומציאותי לצערינו. הכתיבה שלך מדהימה אותי כל פעם מחדש! תמשיכי לכתוב עוד הרבה,מחכה לסיפור.

21/07/2015 21:01

    תאמיני לי שהיה לי ממש קשה לכתוב את הקטע הזה אבל הייתי חייבת. תודה על אלפי מחמאות! אוהבת מלא.

    21/07/2015 23:20

כתיבה מדהימה, יפהפייה.
ממש נשאבתי לתוך הסיפור ולרגשות שהוא מכיל.

21/07/2015 21:28

    אני שמחה שהצלחת להתחבר ועצובה שזו המציאות. תודה על התגובה והמחמאה! אוהבת ומעריכה.

    21/07/2015 23:21

בס"ד איזה סיפור עצוב, אלוקים.. הלוואי שלעולם לא יקרו דברים כאלה. הלוואי שהפצעים שכבר קיימים, ייתרפאו ויישארו בעבר. בא לי לבכות, זה אחד הסיפורים שיותר קרעו לי את הלב. כתיבה מושלמת!! הלוואי שהיה אפשר לשים את הסיפור הזה בז'אנר סיפורים דמיוניים. לילה טוב:)

21/07/2015 22:24

מה שהכי שבר לי את הלב זה שהילדה היתה יוצאת לגשם כדי לנקות את החטאים. היא הרגישה שהיא חטאה והיא לא הייתה בסדר. זה שורף לי את הלב ויש לי צמרמורת עכשיו. זה ככה ברוב המקרים וזה כל כך לא פייר, שהקורבן מענה את עצמו ומתייסר בזמן שהוא היה זהב טהור ולא חטא ולא עשה כלום, והחוטא האמיתי והנבזה חי טוב עם עצמו הרבה פעמים. זה הורג אותי. הידיים שלי רועדות, מבטיחה לך.

21/07/2015 22:30

    את כל כך צודקת. הייתי חייבת לכתוב קטע על זה כי זה נושא רגיש. הלוואי וזה היה דמיוני אבל ממש לצערי זה העולם שאנחנו חיים בו.
    אני שמחה ולא שמחה שהצלחת להתחבר. אוהבת מלא. תודה על התגובה. לילה טוב!

    21/07/2015 23:22

ווואאו זה… זה ככ עצוב וככ נוגי. אצ יודעת לגעת במקומות הכי רגישים ולישוצ את זה בצורה מדהימה. כמו שאמרו הרבנ מעלי. את חייבת להוציא סםר!! יש לך קסם נ

22/07/2015 08:49

אמאלה! כמה כישרון וואו שאלוהים יעזור לי. יש לי צמרמורת את גדולה!

22/07/2015 13:52

את אחת הכותבות הכי מוכשרות שאני מכירה.
הסיפור הזה ממש עצוב וכתבת את זה בצורה סוחפת ומציאותית כל כך.
כי בעצם זאת המציאות לצערי.
באמת, אם תוציאי ספר, אני הראשונה שאקנה.

23/07/2015 14:11

    תודה אהובה! אין מחמאה יותר גדולה מזאת! תודה רבה! אוהבת מלא.

    23/07/2015 18:33

הכתיבה שלך ממכרת, אני מוצאת את עצמי קוראת את הסיפורים והשירים שלך עד השעות הקטנות של הלילה.
אני די בטוחה שאמרו לך את זה הרבה אבל אני אגיד לך בכל זאת-את חייבת להוציא ספר! אני מבטיחה לך שאני אהיה הראשונה שתרוץ לקנות אותו!
T\C\C

22/08/2015 21:57

    איזה כיף לקרוא תגובה כזו! חיממת את לבי. תודה מקרב לב! ריגשת אותי בהחלט. במיוחד אחרי שממזמן כתבתי את הסיפור ובכל זאת ישבת לקרוא אותו. תודה! אוהבת מלא.

    22/08/2015 22:28
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך