Five Nights At Mays
תישארו בבית הספר, ילדים.

הדייט הגרוע של לוסי

Five Nights At Mays 30/05/2015 924 צפיות תגובה אחת
תישארו בבית הספר, ילדים.

הייתי פעם יוצאת עם אחד שקוראים לו ג'וזי.

אל תצחקו.

הוא היה עשיר, וכל הבנות היו זורקות את עצמן עליו. כולל אני.
לא זרקתי את עצמי עליו כי אהבתי אותו, זרקתי את עצמי עליו כי חיפשתי איזושהיא דרך לשלם על ההתמכרות שלי לסיגריות, המשפחה שלי לא הייתה בדיוק חלק מהאלפיון העליון וגם לא היינו משפחה ממוצעת או אמצעית.

אני לא אגיד את המילה עניים.. אופס. הרגע אמרתי. מאיזושהיא סיבה הוא בסוף בחר בי. זה לא בגלל השיער השחור המתולתל ולא בגלל העיניים החומות שלי שאני ממש לא אוהבת, הוא אמר שיש בי משהו שקורא לו. המ.

זה לא הפריע לי למכור את השרשרת היקרה שהוא קנה לי, והשקיע 5 שעות בחיפוש לאחת הנכונה, או טבעת היהלום היפה ההיא. בסוף הכסף כולו הלך להשקעה בהתמכרות שלי לסיגריות, ולפיתוח התמכרות אחרת לאלכוהול. להורים שלי בטח שלא היה אכפת.

יום אחד הוא ביקש ממני לצאת איתו לדייט. עניין אותי לדעת אם הוא יביא לי עוד איזה תכשיט יקר, ציפיתי שזה מה שיקרה. הוא אמר לי שהוא רוצה שנצא לסיבוב במכונית שלו. הסכמתי. ישבתי לידו במכונית, נסענו לחוף הים. היה שם איזה אחד שלא הוריד את העיניים שלו ממני, מה שמאוד הפריע לג'וזי.

הוא ניגש אל הבחור ודיבר איתו, ומהר מאוד זה התפתח לצעקות, והצעקות התפתחו למכות. כשהצלחנו אני ועוד כמה אנשים שהיו בסביבה להפריד, ג'וזי ביקש ממני להיות רק שלו, מה שבשפת הרחוב של העיר שלנו שרק אנחנו מבינים- שאתן לו לקחת לי את הבתולין, וההפך.

לא רציתי לעשות את זה איתו.

התוודיתי מולו על ההתמכרות לסיגריות ואלכוהול, ועל הניצול שניצלתי אותו. בלי להגיד מילה, הוא סטר לי.
"ואני אהבתי אותך, לוסי." הוא אמר לפני שעזב. רק באותו הרגע כאב לי לראות דמעות יוצאות לו מהעיניים. קלקלתי אותו.
ביום אחרי, שירותי הרווחה דפקו בדלת הבית. הועברתי מהמשפחה הדלת אמצעים שלי ועברתי טיפולי גמילה.

בסוף טיפולי הגמילה, ראיתי אותו שם, מחכה. רציתי להתנצל על כל מה שקרה, אבל אז אחת התקרבה אליו והרעיפה עליו נשיקות. הרגשתי צביטה כואבת בלב. הם הלכו לתוך המכונית שלו ונעלמו.


תגובות (1)

יפה מאד!
אגב, מגיע לבחורה שמנצלת בנים מאוהבים לפחות צביטה בלב, וואו סיפור רע( בקטע טוב כמובן)

30/05/2015 21:33
סיפורים נוספים שיעניינו אותך