אני בת 14 עם בעיות בשגיאות כתיב וזה.... אז אני מתנצלת על השגיאות.....

המעגל המעודד

10/01/2012 745 צפיות 3 תגובות
אני בת 14 עם בעיות בשגיאות כתיב וזה.... אז אני מתנצלת על השגיאות.....

פרק 1:

"בוקר טוב" היא אמרה, המדריכה במעגל התמיכה לשברון לב. היה אפשר ליראות את כל הגברים שמנסים להתאושש מהשברונות שלהם מתרכזים בי כשנכנסתי אל החדר. הם כניראה לא הבינו למה מישהיא כמוני נכנסת למעגל כזה.. הרי אני יכולה לקבל את מי שאני רוצה לא ? הם טעו.. אותו אדם ששבר לי את הלב עשה את זה והלך. כל הבנות שהיו שם היו עם פנים אדומות ועיניהן עצובות.. וכל אחת הגיעה עם שני חבילות טישו לפחות. ואז גם הן התרכזו בי.. הרגשתי איך הסומק עולה לי על הלחיים. הרכנתי ראש והשתכלתי על הריצפה כשאני גוררת את רגלי לכיסא הפנוי." אנשים, תכירו את אלכסנדרה המילטון, אלכסנדרה את רוצה לספר משהו לקבוצה ?" המדירכה אמרה.. פנייה פנו אלי בתיקווה שאני אספר משהו.
"בטח" השבתי מנסה לזייף חיוך.. "אני אלכסנדרה המילטן, בבקשה תיקראו לי אלכס.. אני לא אוהבת שפונים אלי בשמי הפרטי.. אין לי סיבה מיוחדת…" עצרתי כדי לקחת נשימה עמוקה.. "אתם בטח כולכם חושבים מה אישה כמוני עושה במעגל תמיכה.. אבל המעגל הזה הוא הדבר שאני הכי צריכה עכשיו.." גחחתי.. "אז מה הסיפור שלך?" הגבר שליידי פנה אלי.."ואני פראנק הראוורד" הוא השיב מנסה לחייך.. היה אפשר ליראות שאף אחד לא חייך במשך המון זמן..
ניסיתי לחשוב על המילים שאני אגיד כדי לתאר את כל מה שהלך שם.. " לאיש שעשה לי את זה קראו ג'וש. ג'וש מיקפלנד". סיננתי את שמו מבין שיני.. "ג'וש ואני היינו ביחד 5 שנים והיו לנו שיחות שאולי נתחתן וכמה ילדים כל אחת רוצה.. הוא היה האיש שהערצתי כל הזמן..בכל פעם שאמרתי את שמו עלו בי מחשבות שמחות וחיוכים ושימחה שבאה מהלב.. אבל עד התאריך הנורא הזה.. ואני לא יודעת אם ליהיות שמחה בוא או ליהיות עצובה. גיליתי שהוא בוגד בי כבר 3 שנים עם 2 בחורות שונות במקביל ושאם אחת מהן הוא היה נשוי ו." פתאום הפכתי לנסערת ולא ידעתי מה להגיד נרגעתי די מהר..בכל הפעמים שניסיתי לדבר על זה הפכתי לנסערת והלכתי החוצה. המשכתי לדבר, " וגיליתי את זה ביום הולדת 23 שלי." כשחשבתי שאני צריכה להגיד שוב את שמו של אותו התולעת עלתה בי חלחלה.. " גו'ש אירגן לנו דייט במסעדה יוקרתית עם נגן כינור בצד והוא אירגן שכל המסעדה תיהיה ריקה ורק אנחנו היינו שם..ואז המלצר אמר שיש לי שיחת טלפון חשובה.." ביקשתי מג'וש שיסלח לי לרגע והלכתי אל הטלפון..קול של אישה היה בצד השני.." תעשי כאילו את מדברת עם אמא שלך..תגידי עכשיו 'כן אמא' "…השבתי..כן אמא..לא הבנתי מה האישה רצתה ממני… "כל הכבוד עכשיו את רק צריכה להנהן ולעשות קולות של מבינה כדי שלא יחשדו." "ההמ…אוקי.."הנהנתי והקשבתי.."מעל הטלפון יש מכתב תפתחי אותו. ותסתכלי על התמונה הראשונה."
הסתכלתי אל מעל הטלפון ובאמת היה שם מכתב. פתחתי אותו והוצאתי את התמונה הראשונה..חייכתי לעצמי…אני והוא הפענו בתמונה כשהיינו בטיול המורגן למפלי הניאגרה…"תמונ– " היא קטעה אותי ואמרה " אל תדברי. את רואה אותך ואת ג'וש נכון? הכל טוב ויפה. התמונה צולמה בשנת 2008 נכון ? נכון. " אההא"..הנהנתי.." עכשיו תוציאי את התמונה השנייה. הוצתי את התמונה השנייה. פתאום הפכתי חלולה. "בתמונה הופיעה ג'וש מתנשק עם כלה…ועם שני ילדים בכל צד… כמו שג'וש רצה…" הקבוצה הסתכלה עלי…הוצאתי את התמונה הזאת מהתיק..שקלתי לישרוף אותה. אבל רציתי הוכחות. עדין אני לא מבינה למה.. העברתי אותה בין כולם.. "אלכסנדרה ? תכירי את פולינה. פולינה וג'וש היו ביחד כבר 8 שנים בתמונת החתונה שלהם במפלי הניאגרה. הטיול המאורגן שלכם היה בעצם הירח דבש שלהם ושהוא גרר אותך גם. כשאתם ביליתם ביחד הוא סיפר לפולינה שהוא יוצא לטייל הוא היה חוזר אחרי 4 שעות ונעלם לך. ובלילה הוא היה חוזר מאור מאוד. והוא היה בזמן הזה מספר לפולינה שהא בבר… בקיצור הוא תיכנן הכל. את ה"דאבל לייף" שלו." קולה היה מזלזל. "אם יורשה לי לישאול..מה שמך.? " לחשתי בשקט…. "קוראים לי פולינה." עיניי הפכו כועסות הרגשתי זעם. אבל לא כלפי פולינה. כלפי ג'וש. "עכשיו תוציאי את התמונה השלישית.." ." יופי ! עוד תמונה נהדר.. !" דיברתי בזילזול. " אני חושבת שזה מספיק להיום.. " המדריכה של הקבוצה התחילה לדבר. "לא ! תני לה להמשיך. " אמרה אישה ממול . "כן !" הצתרפה כל הקבוצה.."טוב " המשכתי.." הוצאתי את התמונה השלישית. "את רואה עכשיו את ג'וש ואת ויקטוריה. שמעתי קול מאחורי.. אחת המלצריות ענתה. פתאום היה הצפצוף הזה המעצבן כשמיהו מנתק. ואז פולינה נכנסה פנימה אל תוך המסעדה. על נעלי עקב אדומות ושימלת מיני שחורה ותלתליה הבלונדיניים נחו על כתפייה. המלצרית הייתה עם שימלה שחורה ומגפונים אפורים ושיערה השחור אסוף בקוקו גבוהה. ואני בשימלה האדומה שלי ונעלי העקב השחורות שלי. "כל מה ששמעת היה נכון" אמרה ויקטוריה.. "ודרך אגב ג'וש עדיין איתי. " .. "ואיתי" אמרה פולינה הבטתי בהן המומה ! לא ידעתי מה להגיד. "הוא בטח הולך להציעה לך נישואין. ואז שמעתי אותו מתקרב. "בסדר אמא אני אמסור לו להתראות. ניתקתי את הטלפון. "אני כבר באה.." צעקתי "עכשיו אנחנו לא רוצות שעוד בנות יסבלו בגללו.. אז כחי," פולינה הוציאה לי ביצה. "ותישברי לו על הראש". ואז וראיתי שלשתיהן היו ביצים. התקרבנו אליו אני נכנסתי ראשונה. עלה חיוך על פני. " אתה ? אתה חתיכת בוגד שקרן ומנובל ! יא חתיכת תולעת מרוחה על כביש ! ושברתי לו את הביצה על הראש. ואז פולינה נכנסה. "פולינה ! מה את עושה כאן ?! אני יכול להסביר..זהזה פגישה עסקית.. ! " נעצתי בו מבט כועס ! והתאפקתי שלו לזרוק עליו את הנעל שלי. ואז ויקטוריה נכנסה "בוגד שקרן ! וזרקה לו על החליפה את הביצה האחרונה. " 1000 שקל חליפה את משוגעת ?! "לא כמוך" היא אמרה. "אני בחיים לא אשכח איך עזבנו אותו במסעדה. " צחקקתי. ועלה לי חיוך שטני. "אז למה את פה. ?" המדרכה אמרה.. "לא סיימתי." השבתי. אחרי שבוע הוא פרץ אל הבית שלי וניפץ הכל. ואז השאיר תמונה אחת.. שלנו. והשאיר ליידה מכתב….
אל היקרה..רציתי שתדעי שזה היה אמיתי ואני חייב לספר לך משהו…….


תגובות (3)

קודם כול אני רוצה להגיד שאני מעריצה אותך,
ואני לגמרי מתכוונת לזה!
אנ מעריצה אותך אל הכנות והישירות שלך לומר את זה (אל השגיאות)
יש ל בדיוק אותה באיה אבל אני לצערי פחדתי להגיד את זה ובסוף זה יצא רק לרעתי!

אחשב בקשר לסיפור:
ממש מדהים,
את כותבת בצורה מאוד מיוחדת,
תמשיכי בהקדם- אני מחכה!

11/01/2012 07:14

תודהה אני מעריכה את זה שאת מעריכה אותי !! ואני ממשיכה את הפרק הזה אני כבר מסיימת אותו ואני צריכה להעלות אותו..
הוא יעלה או היום או מחר

11/01/2012 09:58

בחיי, הסוף ממש דומה לסוף של הסיפור שלי. מצטער ראיתי את זה רק אחרי שהעלתי את הסיפור ולא התכוונתי להעתיק.

13/01/2012 08:55
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך