היי! אני אילת זה הסיפור הראשון שלי באתר... מקווה שתאהבו.. זהו קריאה נעימה!

התגלות פרק 1 -כשנראה לך שהכל נפלא, ברור שמשהו הולך להשתבש….

31/03/2020 468 צפיות אין תגובות
היי! אני אילת זה הסיפור הראשון שלי באתר... מקווה שתאהבו.. זהו קריאה נעימה!

אוגוסט היה בחור ממוצע, טוב לא כל כך…
לא היו לא הרבה חברים, והוא לא היה הטיפוס הכי אהוב בבית הספר, אבל יש לו חברים ספורים, וזה הספיק לו…
כולם חשבו שהוא מוזר ומופרע, 'הילד הרע' הזה שלא מתייחס לחוקים ועושה מה שבא לו –
מתי שבא לו, אבל… – טוב זה היה נכון, אבל הוא לא הרגיש כמו 'ילד רע', הוא פשוט חשב שלא הבינו אותו, חוץ מהחברים הכי טובים שלו כמובן, ומהחברה שלו, זואי.
מהרבה בחינות הוא וזואי היו דומים, והוא לא ידע אם זה טוב או רע…
שניהם היו מופנמים,אהבו לנגן, בעלי דם חם, לא אוהבים לדבר הרבה, אבל רכים מבפנים כמו צמר גפן מתוק.
מצד אחד כל ריב קטן היה יכול לגרום לפיצוץ גדול, אבל הם הבינו אחד את השני וזה מה שחשוב.
כל יום היא הייתה באה אליו והם היו יושבים על יד הספה, אוגוסט היה מנגן בפסנתר והיא בגיטרה שלה.

הם ישבו כמו כל יום רגיל על הכיסא ליד הספה וזואי הסתכלה על אוגוסט מנגן.
הוא היה כל כך שקוע בנגינה, שהרגיעה אותו כל כך עד שלא שם לב לכך שהיא התחילה לקשקש על המצית הלבנה שלו.
הוא הסתכל עליה במבט מעוצבן, אבל היא רק נפנפה במצית, וחיברה אותה אל הגיטרה שלה.
הוא חייך לעצמו ושלף סוכרייה מהמגירה.

החיים שלו היו כמעט מושלמים, אבל כשנראה לך שהכל נפלא, ברור שמשהו הולך להשתבש….
סיאו דפק בדלת, החבר הכי טוב שלו.
למרות שזה קצת מוזר אפשר היה לומר שסיאו היה כמו אמא שלו…
אוגוסט לא חיי טוב, אימו חייה בסין והוא גר לבד, לא היה לו הרבה כסף והרבה חברה, סיאו עזר לו בכל מה שהוא היה צריך, ותמיד היה שם בשבילו,
עכשיו שסיאו סוף סוף חזר אחרי שנה מהלימודים בחו"ל, אוגוסט רצה להכיר לו את זואי.
הוא הכניס אותו בחיוך, "סיאו, תכיר זאת זואי, היא החברה שלי…"
זואי וסיאו בהו אחד בשני בסקרנות, הם בירכו זה את זו והמשיכו לבהות זה בזה.
אוגוסט לא שם לב, הוא היה יותר מידי מאושר, אבל שנראה לך שהכל נפלא, ברור שמשהו הולך להשתבש…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך