הפרק ה-4 קריאה נעימה!

התגלות פרק 4 – זאת אחותי.

01/04/2020 430 צפיות אין תגובות
הפרק ה-4 קריאה נעימה!

כג'ק ישב בחצר בית החולים עם טורי על ידו, הלב שלו פעם בחוזקה, הוא סרטט לעצמו במחברת שלו ושמע מוזיקה באוזניות.
"תראה!" אמרה טורי בהתרגשות "זאת שם, שמנגנת בגיטרה, זאת אחותי, "זואי"
ג'ק הרים את מבטו וראה בחורה עם שיער בלונדיני, שברור שצבעו אותו כבר מלא פעמים, היה לה איפור שחור בעיניים והיא אחזה גיטרה, שמצית לבנה עם ציורים תלויה לה על הידית.
היא ניגנה בגיטרה ושרה אל תוך מיקרופון כל החולים עמדו סביבה במעגל ושרה יחד איתה, ג'ק וטורי התקרבו אליה ומחאו כפיים לפי הקצב, מבטה של טורי היה גאה ומאושר כשהסתכלה על אחותה והיא חייכה מאוזן לאוזן.
מבטה של זואי היה אדיש היא לא הסתכלה על אחותה אפילו פעם אחת וכשסיימה את ההופעה היא לקחה את הגיטרה שלה ויצאה בלי להסתכל על טורי אפילו פעם אחת.
טורי נכבתה בבת אחת היא הסתובבה לאט ונכנסה לחדרה בשקט.

זואי יצאה מבית החולים היא לא אהבה לבקר שם, אבל זה היה הכרחי.
היא המשיכה לחצות את הרחוב ולפתע נתקעה במישהו.
היא התנצלה במהירות והמשיכה בדרכה, אבל הבחור תפס בזרועה וסובב אותה אליו, למרבה ההפתעה זה היה – "סיאו?"
"היא נפלה לך".
זואי הסתכלה מטה, וראתה את מחברת התוים שלה, היא לקחה אותה והרימה את עינייה שנפגשו עם עיניו של סיאו.
שניהם הסמיקו, סיאו לא ידע מה קורה לו, לבגוד ככה בחברו הטוב?
למרות שהם עדיין לא עשו שום דבר, הוא ידע שהרגשות שיש לו כלפיי זואי, חברתו של אוגוסט, לא נכונים ולא נאמנים אל אוגוסט.
"זואי!"
זואי וסיאו הסתובבו, בחורה עם שיער קצר שחור רצה לעברם, היא נפנפה לזואי והרימה שקית סופר מלאה במצרכים שונים.
היא נעצה במבט חשדן אל עבר סיאו.
"סיאו תכיר, זאת אחותי, בלה."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך