הפרק ה-7 קריאה נעימה!

התגלות פרק 7 – חשדות ואמון בחברים

02/04/2020 801 צפיות אין תגובות
הפרק ה-7 קריאה נעימה!

אוגוסט הרגיש רע, הוא לא ידע למה, אבל גם הייתה לו הרגשה רעה.
זואי לא באה אליו בשבוע האחרון, מה שהיה מוזר.
היא תמיד באה אליו, לא משנה מה קרה.
וגם סיאו לא דיבר איתו הרבה השבוע. הוא התקשר אליו פעם אחת וסיאו כמעט לא דיבר.
הוא נשמע אשם כיאילו עשה משהו לא בסדר, במחשבה ראשונה זה נראה כאילו שניהם מתכננים משהו, אבל הוא בטח בחבריו ולא חשד יותר מדי.
בגלל שסיאו לא היה פנוי הוא נפגש עם קאי וקונור, שני החברים היחידים שלו חוץ מזואי וסיאו.
הם נפגשו בפארק הרכבות בשעה שלוש אחר הצהריים.
"מה קורה?" אמר קונור והחליף כיפים עם קאי ואוגוסט "לא נפגשנו לגרפיטי מזמן".
"נכון" אמר אוגוסט, "הייתי עסוק, אבל עכשיו אני פנוי לדברים אחרים, אז חשבתי שנצייר קצת" הוא חייך.
קאי לא דיבר, הוא חייך והנהן, אבל נראה שכאילו ריחף, לא היה שם מנטלית.
"אחי" אמר קונור "הכל טוב?"
"כן, הכל טוב" אמר קאי ויצא סוף סוף מהטרנס הוא ניער את ראשו מצד לצר כאילו כדי להתעורר –
"אני פשוט לא יכול להפסיק לחשוב על מישהי שראיתי.."
קונור ואוגוסט החליפו מבטים, "קאי אתה בטוח?" אמר קונור בחשש "אחרי מה שקרה לך בעבר, לא אמרת שלא תתאהב יותר?"
"כן" אמר קאי ונאנח "אבל אני פשוט לא מצליח להוציא אותה מהראש שלי!"
"אה.." נאנח אוגוסט "אתה לא יכול לשלוט על הרגשות שלך, מה שאתה מרגיש זה מה שקובע ברוב מהמקרים. אני חושב שתנסה שוב, עבר כבר מספיק זמן מאז שהיא בגדה בך, ואני חושב שאתה מרגיש מצויין…"
קאי חייך אל אוגוסט ואוגוסט החזיר לו חיוך קטן.
"תודה אוגי," אוגוסט נאנח אבל לא העיר לו על שם החיבה הפעם.
קאי ממש העריך את מה שאוגוסט אמר, הוא ידע שהוא יוכל לסמוך עליו בכל מצב וזה עשה אותו מאושר.
"או?!" אמר קונור פתאום ושמט את ספריי הרפיטי על הרצפה
קאי קפץ בבהלה וגרם לציור שצייר על הקיר, להיראות כמו נמר עם שפם.
אוגוסט צחק והצביע על הציור ההרוס, קאי בעט בו בשובבות וצחק יחד איתו, הם הסתובבו אל קונור וראו אותו מסתכל על בחורה ממול פסי הרכבת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך