העולם בנוי משני בני אדם. הנאמן והבוגד. אם אתה יודע שאתה בוגד אל תבנה ותנפץ חלומות של האנשים. כי אנחנו בסך הכל בני אדם. בסך הכל אנשים עם רגש שרוצים להתמקם עם האהוב/ה שלנו עד יום מותנו ולבנות חיים מאושרים גם בטוב וגם ברע

חלום מנופץ

15/11/2019 484 צפיות אין תגובות
העולם בנוי משני בני אדם. הנאמן והבוגד. אם אתה יודע שאתה בוגד אל תבנה ותנפץ חלומות של האנשים. כי אנחנו בסך הכל בני אדם. בסך הכל אנשים עם רגש שרוצים להתמקם עם האהוב/ה שלנו עד יום מותנו ולבנות חיים מאושרים גם בטוב וגם ברע

פברואר 2019. חורף של יום גשמים וקור חודר לעצמות, עמדתי מול עדן דלת ביתך. בלונדיני עם פוני נופל על העיניים. העיניים האלה, העיניים האלה שחדרו לי ללב במבט תמים. נראה אדם עצוב, בודד ללא רוח שמחת חיים, ישבנו רחוקים זה מזה ללא מילים. שקט מופנם מנסה לקרוא אותך, את האישי שלך. יוזם את השיחה הראשונה אך עברית לא ידעת, אנגלית לא ידעת. מוצא את עצמי מתכתב איתך בגוגל תרגום. כמה מצחיק והזוי כמו שזה נשמע שככה התחלנו את דרכינו עם תקשורת לקויה.
6 שנים לא ייחלתי לעצמי להכנס לזוגיות כי הפחד היה שם, קיים החשש להיפגע שוב והצלחת להכנס לליבי. הצלחת לשבור את הקירות שבניתי עם השנים.
למדתי רוסית בשבילך כי תקשורת אחד הדברים הבסיסיים בזוגיות.
כן. זוגיות מלאת אור ושמחת חיים שהענקת לי במשך שלושה חודשים, לב רחב, אכפתי, דואג ומלא חום, מרץ 2019 החלטתי להקשיב לך לעבור לגור איתך,
אפריל 2019 הסיוט החל להגיע, השתנית… אבל מתוק שלי. השתנית כבר מהיום הראשון שנפגשנו שמילאת אותי בשקרים שלך שבדייט מילאת אותי בציפיות עם המילים שלך. בתמימות שלך.
בניתי לנו את העתיד והרסת, וגם שאתה בנית גם הרסת בגלל אותם הטעויות החוזרות והישנות שלא תיקנת. חזרת עליהם ללא סוף,
לא יכולתי לכעוס כל הזמן. תמיד סלחתי על המעשים שלך כי קיוויתי שתתקן את הטעויות שלך.
מאי 2019 יום ההולדת שחגגת לי עם החברים ובהפתעה ישבת על הברכיים וביקשת את ידי עם הטבעת הנוצצת. המילים שלך, בניית העתיד איתי,
המילים האלה שנכנסו לליבי ומלאו אותי באושר, אוגוסט 2019 עומדים במשרד משפחה חדשה עוברים טקס נישואים. זהו, אנחנו נשואים ובונים עוד עתיד יחד. אם כל השקרים והמעשים המטופשים שלך עדין אהבתי אותך. עדין סלחתי לך, סגרנו אולם, המוזמנים כבר מאושרים באושר שלי ושלך והיום המיוחד שלנו. הכל נסגר ומחכים ליום הזה.
אוקטובר 2019 היום שבו שברת אותי לרסיסים, הבגידה, היום העצוב בחיי שבגדת, בגדת באמון, בגדת ביחסים ובגדת בעתיד שלנו. חודש לפני החתונה הרסת את כל החלומות שבנית לנו, את כל החלומות ניפצת לחתיכות קטנות עד אין אפשרות למצוא את הרסיסים להדביקם.
שבועיים וחצי בלעדייך מהיום שעזבתי אותך, עם כל החלומות שלנו, עם כל העתיד שהרסת במו ידייך ואתה לא מפסיק להתקשר, לא מפסיק לשלוח הודעות, לא מפסיק להגיע אליי לבית או לקליניקה ובוכה לי עד כמה אתה מצטער ואתה מבין את הטעות שלך. אבל מתוק שלי. אתה בגדת בעבר לפני שהכרתי אותך. בגדת בי. ותמשיך לבגוד גם בעתיד. כי זה מי שאתה.
יקירי.. את החלומות שלך ניפצת במו ידייך ואני לא אהיה שם לחלוק אותם איתך,
פגעת, שיקרת, טעויות שחוזרות על עצמם,הרסת את האמון, הרסת את מה שקראת לו. האחד שלי להיות איתו עד יום מותי. עכשיו שנעלמתי לך אתה תצטער על הרגע הזה כי כמוני לא תמצא. אני אחד למיליון. שנה וחצי פגעת ורמסת. ומישהו כמוני לא הגיע לך. עכשיו תסבול כמו שאני סבלתי איתך.

העולם בנוי משני בני אדם. הנאמן והבוגד. אם אתה יודע שאתה בוגד אל תבנה ותנפץ חלומות של האנשים. כי אנחנו בסך הכל בני אדם. בסך הכל אנשים עם רגש שרוצים להתמקם עם האהוב/ה שלנו עד יום מותנו ולבנות חיים מאושרים גם בטוב וגם ברע


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך