יוהנס כריסוסטומוס
זה לא ממש קטע אומנותי... פשוט רציתי לשתף מקרה שקרה לי לפני כמה זמן ומדי פעם קופץ שוב לראש שלי... מקווה שתאהבו ואשמח לתגובות :)

כמו אלה יוונית

זה לא ממש קטע אומנותי... פשוט רציתי לשתף מקרה שקרה לי לפני כמה זמן ומדי פעם קופץ שוב לראש שלי... מקווה שתאהבו ואשמח לתגובות :)

כמו אלה יוונית היא שכבה שם, כשזרועותייה פרושות לצדדים ועורה לבן ובוהק. היא שכבה שם עירומה בחלל לא מוגדר, מבטה היה מעט מושפל וכנוע אך גם מאשר. בעיניים עצומות היא שכבה שם, פי שניים מגודלה, ושיערה הבלונדיני ריצד בהילה משורטטת סביב ראשה. עכשיו היא מרשה לי ללטף אותו, שיערה היפיפה שמאז ומתמיד כמהתי למגעו הקדוש. העברתי בעדינות את אצבעותי על שיערה. הוא היה רך ונעים. התענגתי על כל רגע בו חשתי במגעו השברירי. העברתי את אצבעותי מקודקודה עד לקצוות שיערה מספר פעמים באיטיות, ובפעם האחרונה גם על הלחי. הלחי שדמתה בחיצוניותה לחלוק נחל חלקלק אך במגעה הייתה חמה ורכה. התענגתי גם על מגעה תחת אצבעותי ולאחר מכן הצמדתי אליה את שפתי. נשקתי לה מספר פעמים על הלחי, לאחר מכן על הלחי השניה ועל המצח עד שלא נשארה פינה יבשה בפניה. נדמה היה לי שחייכה מן חיוך קטן ועצוב כשנשקתי לה וחייכתי לה בחזרה. ליטפתי שוב את שיערה באיטיות כנפרדת לשלום ממגעו. לאחר מכן התרוממתי מעט והבטתי בשדיה ובזרועותיה הפרושות לצדדים. שדיה היו גם הם לבנים ובוהקים והונחו בתנוחה מושלמת על גופה הענק. העברתי את אצבעותי גם עליהם ולאחר מכן הרמתי אותם מעט עד שהזכירו כדורי בדולח. הבטתי בהם, בכמה שהם יפים. באותו הרגע הרגשתי חיבה עזה אליה, רציתי שתישאר ולא תעזוב. הנחתי את ראשי בין שדיה והשחלתי את זרועותי מאחורי גבה. הידקתי את החיבוק חזק והרגשתי את חום גופה הקרוב והאוהב וחייכתי חיוך גדול ואמיתי. רציתי שתישאר שם לנצח ותעטוף אותי בחום גופה אך הספקתי לחבק אותה למשך לא יותר מכמה שניות, עד שהכל נעשה שחור.
פקחתי את עיניי והיא כבר לא הייתה שם. רק אני במיטתי עם כרית מחוצה בין ידי. רציתי שהיא תחזור אלי ואוכל שוב להעביר את אצבעותי בעדינות על גופה, אך כל שיכולתי הוא למצוץ את שאריות טעמו של יופיה שעוד נשאר בפי. לאחר כמה דקות, כשכבר התמקדה מעט מחשבתי היו לי רגשות אשם. הבנתי עד כמה רחוק הביאו אותי מחשבותי והתחרטתי. התחרטתי על שפגעתי באופן האסור הזה בטוהר שידעתי להכיר כל כך, גם אם היה זה רק בחלום.


תגובות (1)

קטע יפה *אלה יוונית

23/08/2015 09:20
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך