סתם עוד ילדה.

Anonymous10 29/09/2020 506 צפיות 3 תגובות
:/

אני לא חושבת שמישהו יוכל לאהוב אותי אי פעם. אין בי שום דבר מיוחד או מעניין, אני סתם עוד ילדה, לא משהו מעבר.
"ההוא" מהסיפורים שלי? מסתבר שהוא יוצא כבר חודשיים עם אחת החברות הכי טובות שלי, זה כאב…
השביעי בספטמבר, זה היום שבו הלב שלי נשבר בפעם הראשונה. הייתי סתומה. איך יכולתי להיות כל כך עיוורת לאהבה שלהם?! הם רצו לשמור את זה בסוד, גיליתי בטעות. עכשיו כשאני שותפת סוד, אני לא יכולה לדבר על זה עם אף אחד, אני חייבת למרוח על הפרצוף שלי חיוך ענק ולפרגן להם, להגיד להם "מזל טוב, איזה חמודים!!!" ולהעמיד פנים שאני שמחה בשבילם בזמן שאני גוססת מבפנים, אבל אין מה לעשות, הם לא אשמים, הם אפילו לא ידעו מה אני מרגישה…
אני עושה חשבון נפש, מנסה לגלות, מה לעזאזל הוא מצא בה שאין בי???
ואז אני מבינה…
אני לא חושבת שמישהו יוכל לאהוב אותי אי פעם. אין בי שום דבר מיוחד או מעניין, אני סתם עוד ילדה, לא משהו מעבר.

אבל כל מה שרציתי לדעת זה, האם יש לי סיכוי?


תגובות (3)

ממה שקראתי, את נשמעת לי אדם טוב, וזה הופך אותך ראויה לאהבה.

קשה לי לחשוב על הרבה אנשים שהם מיוחדים או מעניינים בצורה יוצאת דופן. ובכל מקרה נראה לי שזה עניין של טעם.

29/09/2020 18:56

אני לא מקנא בך בסיטואציה שאת נמצאת בה.
אבל, לכל אחד יש המתאים לו בדיוק.
נראה שלך מחכה נסיך שיגיע במיוחד בשבילך.
קודם אולי תראי את האור שבך כי יש בך ואז יהיה יותר קל להוא לראות.

30/09/2020 00:25

יהיה לך את הבחור המדהים שיעריך אותך ויתייחס אליך כמו אל נסיכה!
תאהבי את עצמך ואז תאהבי אחרים.
אהבתי מאוד את הקטע!

30/09/2020 21:30
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך