מספרת333
כן אני ממש עצבנית על נ\'. הוא הורס לי את החיים. שיחליט כבר מה הוא. בתודה, אני.

פריקה ):

מספרת333 09/01/2016 756 צפיות תגובה אחת
כן אני ממש עצבנית על נ\'. הוא הורס לי את החיים. שיחליט כבר מה הוא. בתודה, אני.

אני שונאת אותו. הוא משחק בכולן. הוא מעמיד פנים שהוא משהו שהוא לא, הוא נהפך לילד מגעיל. דווקא החברים ה\"מקובלים\" שלו נחמדים. אני בטוחה שהם היו אוהבים אותו גם אם היה זורק הערה בנוגע ל\"בחזרה לעתיד\" וכמה שזה סרט טוב, טרילוגיה ליתר דיוק. אני בטוחה שגם החברים שלו היו מסכימים איתי כמה חמוד זה שהוא שומר את הבובות-חיות שיש לו מגיל צעיר.
אני כל כך אוהבת את מי שהוא באמת, אבל את מה שהוא מזייף? אותו אני שונאת. אני אוהבת את הנ\' שמדבר איתי וטורח לציין שעבר ליד הבית שלי ב1 בלילה. אני אוהבת את הנ\' שהולך איתי בבוקר לבית הספר ואנחנו מדברים, ומדברים, ומדברים…
אבל את הנ\' שעולה מהר במדרגות, שייכנס לכיתה לפניי ולא ידעו שהלכנו יחד, אותו אני לא אוהבת. את הנ\' שנמרח על כולן אני בכלל שונאת. את הנ\' שמרכל על חבריו אני מתעבת, אבל את הנ\' הישן אני אוהבת.
אני אוהבת שהוא מחבק אותי, לא חשוב איזה נ\' הוא בשניות האלה. אני תמיד רוצה לחבק אותו. הוא הילד היפה שלי ואני לא חושבת שאי-פעם אהבתי כל-כך בן אדם. אני אוהבת אותו, אני אוהבת אותו כשהוא הוא עצמו. אבל את הדמות שהו מזייף? אותו אני שונאת, שונאת יותר מהכל. ואני גם קצת כועסת על הנ\' שאני אוהבת שהוא נותן לנ\' המתועב להשתלט עליו.


תגובות (1)

את זה אני לעולם לא אבין.
למה את לא נפטרת ממנו? הוא כל כך צבוע.
סליחה. את בטח תגידי לי שזה בגלל שאת מאוד אוהבת אותו (את הנ' האמתי (?)) וכאן אני כבר לא מבינה.

09/01/2016 21:45
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך