לורן
זהו סיפור על בן הזוג שלי לשעבר, שניסה לשים קץ לחייו, זה קרה כל כך ממזמן והשיר ״מרי לו״ של צביקה פיק הזכיר לי את הסיפור חיים שלנו יחד, מרגש ושווה קריאה!

תמיד אותו חלום

לורן 26/06/2018 456 צפיות אין תגובות
זהו סיפור על בן הזוג שלי לשעבר, שניסה לשים קץ לחייו, זה קרה כל כך ממזמן והשיר ״מרי לו״ של צביקה פיק הזכיר לי את הסיפור חיים שלנו יחד, מרגש ושווה קריאה!

״תמיד אותו חלום״ – זהו הסיפור שלי.
כל לילה אותו החלום, אני מתעוררת בבכי ומתפללת שתשוב אליי, אבל אתה לא תשוב יותר.
אני מתעוררת ונזכרת ברגעים בהם היינו שוכבים יחד במיטה, הייתי מחבקת אותך ושומעת את פעימות הלב, מרגישה את חום הגוף שלך ואתה היית מקרב אותי אליך ומחבק אותי חזק כאילו אתה מפחד שפתאום אעלם לך, ככה פתאום.
היינו מדברים על הכל, למה לא שיתפת אותי אהוב שלי למה? אני הייתי מעניקה את כל החיים שלי למענך, בשביל לעזור לך.
הייתי עושה הכל בשביל להבין מה חשבת באותו רגע, שניסית לקחת לעצמך את החיים הכל כך יקרים שלך, זה לא מגיע לך, אני אוהבת אותך.
נעלמת לי פשוט ככה פתאום, ידעתי ששום דבר כבר לא יחזור להיות אותו הדבר, אבל אני גם יודעת שזה למענך, אתה צריך את העזרה הזו.
אני יודעת שהרבה זמן לא דיברנו, ואני לא כל כך יודעת כבר היכן אתה ומה אתה עושה עכשיו, אני כל כך רוצה לדעת.
אני מקווה שתשקם את החיים שלך בצורה הכי טובה שאפשר, שתמצא את עצמך במקום הכי טוב שיכול להיות בעולם ושתתחיל חיים חדשים, גם אם כבר לא תהיה חלק משלי.
״רצית לשחות עד השמיים, אולי הגעת לשם בינתיים״ אהוב שלי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך