WonderGali
תהנו :) מוזמנים לכתוב לי בתגובות של הספר או בפרטי מה כדאי לי לשפר, או איזה קטע היה פחות טוב. מקבלת כל עצה בשמחה(-:

~ תקווה חדשה – פרק 2 ~

WonderGali 03/11/2019 504 צפיות אין תגובות
תהנו :) מוזמנים לכתוב לי בתגובות של הספר או בפרטי מה כדאי לי לשפר, או איזה קטע היה פחות טוב. מקבלת כל עצה בשמחה(-:

טום החליטה לעקוב אחרי אוסטין, החבר, או לפחות החבר לשעבר שלה, לאחר שגילתה שהוא בוגד בה בלי בושה.
אוסטין והבחורה שהוא צעד איתה במדרחוב התקדמו, עד שהגיעו לפארק של צרפת והתיישבו שם בדשא. כדורגל כמעט פגע בראשה של הבחורה. אוסטין הדף את הכדור במהירות. "שימו לב לאן אתם זורקים, חסרי חוש כיוון!" הוא צעק לעברם. נראה היה שהוא מתנהג איתה בדיוק כפי שהוא היה מתנהג עם טום.
מעניין אם היא יודעת שיש לו עוד בחורה. כלומר, אני. חשבה טום. המחשבה גרמה לה לגחך. אם היא לא יודעת, אז אין מה להגיד, אוסטיו החתיכת… מפגר הזה מסובב פה את כולם על האצבע הקטנה שלו. אני הייתי איתו אשכרה שנתיים. כמה זמן הוא חשב להסתיר את זה ממני? כמה זמן זה נמשך בכלל?? חשבה.
הבחורה סיפרה משהו מחיי היום יום שלה, שככל הנראה היה אמור להצחיק, לאוסטין. אוסטין צחק בצחוק המזויף שלו. טום ידעה שזה מזויף. גם כשהיא סיפרה משהו לא מצחיק הוא צחק בשביל למלא את מבוקשה, בשביל שלא תתבייש או משהו. היא הכירה אותו יותר מדי טוב. לפעמים הכירה אותו יותר ממה שהיא הכירה את עצמה. לכן היא כל כך כעסה על עצמה שלא עלתה על הבגידה הזו קודם.
"מאמי, אני מה זה רעבה." אמרה פתאום הבחורה.
"באמת סיווי? סבבה אז אני אלך לקנות לך משהו, ברגע שאדע איפה יש כאן קיוסק או מכולת… את מכירה את האיזור כאן סיווני? אני פשוט מנוי יורק אני לא מתמצא בצרפת כל כך." אמר. טום נדהמה. הוא.. הוא אמר לה שיש לו דירה בצרפת! הוא אפילו הראה לה את הדירה. דירה קטנה בת שני חדרים. הוא לא צריך יותר מזה; הוא גר שם לבד.
איזה שקרן.. חשבה טום.
"כן, אהוב שלי, אני הייתי בפארק הזה מלא מלא פעמים. אני חושבת שזה חמש דקות מכאן. ימינה, ימינה וישר. אתה תגיע למכולת שכתוב עליה "שבעת הכוכבים". זו המכולת הזו. תקנה לי ארטיק 'מגנום', קולה, תפוצ'יפס ואייס קפה. טוב מאמי?" הדריכה הבחורה את אוסטין. אוסטין היה המום מכמות האוכל שהבחורה הזאת אוכלת. מה זה, זו בחורה או מטחנה? חשב אוסטין וגיחך בלבו.
"טוב בובי. תהיי זמינה בטלפון, אם לא אדע משהו אשאל אותך." אמר אוסטין. הבחורה הנהנה ונופפה לאוסטין לשלום. הוא נופף לה בחזרה.
הבחורה ראתה שאוסטין מתרחק ופנתה אל טום.
"סליחה? מה הקשר שלך אלי או לחבר שלי? למה את עוקבת אחרינו כמו איזו מטורפת? את יודעת שאני יכולה להגיש נגדך תלונה במשטרה, כן?" היא אמרה.

מה טום תשיב לה? היא תגלה לה את האמת? כל זאת ועוד בפרק הבא..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך