תיקראווו ותגיבו איך זה :)

האהבה לא העירה לנו פנים …

24/10/2010 1255 צפיות תגובה אחת
תיקראווו ותגיבו איך זה :)

שמי דניאל ( שם בדוי ) וזה סיפור אמיתי … לפני חצי שנה חברה שלי סיפרה לי שהיא הכירה ידיד והם ממש בקשר טוב והיא אהבה אותו אז אמרתי לו אליאור ( שם בדוי ) אם הוא יפגע בה יהיה לו עסק איתי !! אחר כך התחלנו לדבר והוא הגיב לי על תמונות אז לא היה לי נעים הגבתי לו גם על תמונה בפייסבוק . חברה שלי אור ( שם בדוי ) ראתה את זה ואמרה לי דניאל מה את אוהבת אותו ?! הוא שלי ?! כאילו מה הקטע שלך ?! אמרתי לה תירגעיי אור ( שם בדוי ) אני לא אוהבת אותו !! כולה הגבתי לו על תמונה . אור ( שם בדוי ) לא האמינה לי והיא רבה איתי . אליאור ( שם בדוי ) שמע שאני ואור ( שם בדוי ) רבנו ואמר לאור ( שם בדוי ) את צריכה להגיד תודה להשם שיש לך חברה כמו דניאל (שם בדוי ) ואחר כך כשאור גילתה שלא שיקרנו לה היא חזרה לדבר איתי אבל היא ואליאור רבו והם לא חזרו לדבר ( עד היום … ) . אני ואליאור נשארנו בקשר ממש טוב כל יום מדברים כל היום בטלפון בפייסבוק …. ואחרי כמה זמן נהיה בינינו משו .. אחרי שאני ושחר ( שם בדוי ) היינו חברים . אליאור אמר לי שהוא אוהב אותי ושזה הפריע לו שהייתי עם שחר ואמרתי לו שגמאני אותו ממזמן ולא ידעתי שגם הוא מרגיש ככה אלי אבל לא יוכל להיות בינינו משו כי אור חברה שלי . ואחרי כמה זמן אמרתי לאליאור שאני אוהבת אותו אבל לא יוכל להיות בינינו כלום ויש מישו בשם בן ( שם בדוי ) שאוהב אותי ואני חושבת שאם אני יהיה איתו זה ילך לי ולו . ואליאור אמר לי שגם הוא אוהב אותי אבל הוא מרגיש משו אל ילדה בשם נטלי ( שם בדוי ) והוא לא יודע מה לעשות . אמרתי לו " אליאור תשמע בינינו לא יוכל להיות משו ביגלל אור אז בוא ננסה משו חדש אתה תהיה עם נטלי ואני עם בן ומקסימום אם אני ובן ניפרד ואתה ונטלי תיפרדו אז ננסה אנחנו " הוא אמר אם זה מה שאת רוצה אז סבבה. אני ובן נהינו זוג ואחרי שבוע גם אליאור ונטלי התחילו לצאת . אחרי 3 שבועות אליאור ונטלי ניפרדו . ואחרי כמה זמן גם אני ובן ניפרדנו כי הוא ניפרד ממני . אני עדיין אהבתי את בן ואליאור עדיין אהב את נטלי . אחרי שבוע בערך אני ובן חזרנו אבל אליאור ונטלי לא חזרו אחרי חודש אני ובן ניפרדנו סופית . אחרי כמה חודשים אמרתי לאליאור שאני אוהבת אותו והוא אמר לי שהוא עדיין אוהב את נטלי . יום אחד אליאור אמר שכבר הרבה זמן הוא רוצה לישאול אותי משו אמרתי לו תישאל והוא שאל אותי אם כשהוא יראה אותי אם הוא ינסה לנשק אותי אני יתן לו ? אמרתי לו שלא ושבכיף אני יתנשק איתו . אחרי כמה זמן הוא אמר לי שהוא אוהב את נטלי אמרתי לו אז תגיד לי למה שאלתה אותי את זה ? סתם גרמתה לי לחשוב דברים .. הוא אמר אני מיצטער באמת אני לא יודע למה אמרתי את זה . אחרי זה שהוא אמר את זה הבנתי שלא יהיה כלום …. אחרי כמה חודשים אליאור בא אלי הביתה והיה נחמד אבל לא היה כלום .. כשהוא חזר הביתה הוא אמר לי שהוא התבאס שלא רציתי שיהיה כלום . אמרתי לו " מה אתה רציני ?! אני רציתי .. אתה זה שאמרתה לי את יודעת שאני לא יכול שיהיה כלום אני אוהב את נטלי " הוא אמר אה אוקי לא ידעתי שאת רצית מיצטער … אחרי כמה זמן אמרתי לו שוב אליאור אני אוהבת אותך ועד היום אני מיצטערת שבחרתי ללכת על בן ולא עלייך .. אליאור לא ענה . לא היה לו מה להגיד . לא מזמן הוא בא אלי ואומר לי דניאל אני ונטלי כנראה חוזרים .. אמרתי לו תהנו.. הוא שאל " את לא מתבאסת נכון מאמי " שיקרתי לו ואמרתי לו " לא מפיתאום זה לא מפריע לי מימזמן אני יודעת שאתה כבר לא שם עלי ואפעם לא באמת אהבתה אותי " הוא אמר לי זה לא נכון אמרתי לו שנינו יודעים שכן .. הוא אמר לי אני לא מבין מה הקטע שלך יום אחד את אומרת לי ככה יום אחר את אומרת לי שאת אוהבת אותי .. אמרתי לו תשמע אתה כל הזמן משחק בי אני יודעת שאתה לא מיתכוון שזה יצא ככה אבל זה יוצא ככה !! .. תגיד לי פעם אחת מה אתה רוצה באמת הוא אמר תיראי אני אוהב את נטלי ואני רוצה לחזור אליה ואת יודעת שאם לא הייתי אוהב אותה מיזמן היינו ביחד . ואני רוצה ליראות מה הולך עם נטלי אבל שלא תחשבי שאת בעדיפות שניה או משו כי זה לא נכון את מאוד חשובה לי!! אמרתי לו טוב .
עד היום אני אוהבת אותו ואני לא יודעת מה יהיה כי הוא ונטלי עדיין במצב לא ידוע …
אליאור הוא החלום של כל אישה … רגיש אוהב יפה גבוה גוף שרירי קול צרוד סקסי שר יפה וכשהוא אוהב הוא מראה את זה ! לא עושה פוזות של עישון או משו … ובגלל כל אלה אני לא יכולה לוותר עליו … !!
זהו זה הסיפור שלי …. תגיבו איך הוא :)


תגובות (1)

תשמעי זה ככ מעצבן לקרוא את זה עם כל ה( שם בדוי ) .. תורידי את זה בעריכה >

06/01/2011 18:29
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך