מאוהבתבו
זה קצר וגם לא רשום כמו שצריך
אבל זה הסגנון שרציתי להשתמש בו כאן

קריאה נעימה

אהבה הזויה

מאוהבתבו 03/07/2013 740 צפיות 3 תגובות
זה קצר וגם לא רשום כמו שצריך
אבל זה הסגנון שרציתי להשתמש בו כאן

קריאה נעימה

אני פשוט לא מבינה איך זה קרה !!
אני והוא עולמות שונים לגמרי .
הוא ערס ואני חנונית טוב לפחות לדעתם .
אני לא אוהבת להגיד שאני נורמלית כי אין דבר כזה להיות נורמלית , אבל אני מהאנשים שהם לא פרחות אבל גם לא חנונים אבל אני דיי חושבת שבשבילם אני חנונית.
הוא ? כל השנה מנסה להתחיל איתי , בשיעורי מתמטיקה זה השיעור היחיד שבו אנחנו לומדים ביחד .
אחר כך זה עבר למסדרון ואז הוא פשוט התחיל לדבר איתי .
הוא אומר לי דברים כאילו הוא אוהב אותי וזה לא יכול להיות ! מי יכול לאהוב אדם כמוני?
אני בכלל לא מאמינה במערכת יחסים בגיל כזה … אז למה יש לי הרגשה שאני מחבבת אותו?
אניכל כך שונאת את עצמי על זה .
להתאהב בילד שאני לא מכירה ,שהוא לא קשור אליי ובכלל לא הטעם שלי
למה הוא היה חייב לנסות להתחיל איתי ??
כולם שמו לב להצקות הקטנות שלו הוא תמיד ניסה למשוך את תשומת הלב שלי לפעמים אפילו בדרכים מעצבנות אולי אפילו כמעט תמיד.
ומה הוא ואני הרווחנו מזה ? אין לו אומץ להתחיל איתי שיחה בפייסבוק ואין לו אומץ להגיד לי את האמת.
אני שונאת לחיות בסימן שאלה
אני מקווה שההרגשה הזאת תעבור
כי זאת טעות ואני יודעת את זה
אסור לי לאהוב אותו..
לפחותת אמממ לא עכשיו לא בנתיים .
מערכת יחסים זה פשוט לא בשבילי . אני לא קיטשית ואני שונאת את כל הקטע של הלהתנשק .
אני עדיין נגעלת מזה כמו ילדים קטנים ששונאים לראות נשיקות אפילו אם זה מצוייר ?
טוב אז אני שונאת לראות את זה גם , דווקא אם זה מצויר זה לא כזה מפריע לי .
אני שונאת את כל הקטע של ללכת לראות את השקיעה ביחד או את הזריחה , ללקנות מתנות כל חודש , וגם כל שנה וביום האהבה !
מה זה משנה כמה זמן אוהבים ? הכי חשובים כמה אוהבים !!!
ותגידו לי כמה מהמערכות יחסים שמתחילות בבית ספר מחזיקות מעמד ? ניראה לי שכתשעים וחמישה אחוזים לא מחזיקים מעמד עד לחתונה ולחיות ביחד !
ואני רוצה שכשאני יראה את האדם שאיתו אני אבלה את כל ימי חיי ויהיו לנו ילדים אני יגיד לילדים שלי שאבא שלכם היה הראשון שלי ! ולא היה עוד אידיוטים בעבר .
ברור שלא תמיד נופלים על האהבת אמת בפעם ראשונה , אבל זה החלום שלי !
אני כל הזמן בודקת אם הוא מחובר או שמשהו התחדש אצלו בפייסבוק .
אבל כשאני מסתכלת על התמונות שלו אני פשוט לא מתלהבת כל כך אני פשוט לא יודעת .
יש לי כל כך פיצול אישיות לגבי הענין הזה .
אני מקווה שהחופש הוא פשוט ייצא לי מהראש ! ואני יישכח ממנו ומהשטויות שלו !
אני סך הכל בכיתה ט' ! עולה עכשיו לי'
יש לי מספיק צרות בלי אהבה אידיוטית


תגובות (3)

Wow, you write it very very beautiful I loved Tmsichiii like this I like this writing it with all your feelings and all the truth actually came out pretty rank 5 Like Sarit

03/07/2013 00:17

זה סיפור אמיתי? כי זה מרגיש ככה…
זה מרגיש כל כך חי..

03/07/2013 03:24

זה אמתי?
זה כלכך ניראה ככה!
מדרגת 5 =^-^=

03/07/2013 03:29
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך