יש לה גוף מושלם בצבע עץ בהיר

16/09/2021 431 צפיות אין תגובות

מגיל עשר, הייתה זו אהבה ממבט ראשון ובעיקר משמיעה ראשונה. היה לה קול קסום, לפעמים עדין, לפעמים גועש ויש אומרים אפילו תוקפני וצועק. אבל אני אהבתי אותה בכל מובן ואהבתי לשמוע את כל גווניה. היו לה מותניים צרות ועגולות ובכלל נראתה חטובה למרות שיש כאלה שטוענים שהיא עגלגלה. היא כבר לא צעירה, כמעט שאין לה שערות ובעצם היו לה בדיוק שש שערות והן היו קשות ועד היום יש לי סימנים בקצות האצבעות כתוצאה מליטוף השערות שלה.
פניה היו בצבע עץ טבעי והיא נהגה ללבוש בגד שגם הוא בגוון עץ טבעי. עד כדי כך דמה צבע פניה לצבע עורה כך שלפעמים לא הייתי בטוח אם היא לבושה או לא. כך או כך, אהבתי להביט בה ולחלום שפעם היא תהיה שלי.

חוקרי אבולוציה טענו שהיא וארון המדפים הם בני דודים ויש כאלו שמעיזים לטעון שאפילו הספה הנפתחת שבחדר היא קרובה רחוקה שלה. כמובן שהבריאתנים שוללים זאת אבל אף פעם לא שכנעו אותי הטיעונים שלהם. אני לא בטוח שצבע דומה הוא הוכחה לקשר דם אבל יש חוקרים שמצאו להם אב קדום משותף.

היו לה מאהבים רבים שאהבו לחבק אותה, לקרב את גופה לגופם ולהרגיש את העוצמה שהיא נתנה להם. היא באה ממשפחה מרובת נפשות. חלק מאחיותיה נראו ממש כמוה וגם אלו שלא נראו בדיוק כמוה, תמיד ידעת שהן שייכות לאותה משפחה.
הרבה גברים יצאו איתה לפני והם היו מספרים כמה הם חייבים אותה לצידם, בלעדיה, כך אמרו, הם ייראו חשופים מידי.

שנים רבות הייתה זו אהבה חד צדדית ונדמה שהיא כלל לא ידעה על קיומי ולא חשבה עלי מחשבות אהבה. הכמיהה אליה לא הפסיקה אבל נסיבות החיים הפגישו ביננו רק אחרי שנים ארוכות.
גם אז, כשכבר נפגשנו, ואפילו אחרי שהיא באה לגור בביתי, לא היה לי מספיק זמן להקדיש לה, לפנק אותה ולהקשיב לה. היו לנו פגישות חטופות ולא ידעתי בדיוק איך לדבר איתה. זה השפיע עליה בצורה קשה והקול שלה יצא צרוד וחורק.

לקח לי הרבה זמן לרכוש את האמון שלה ולאט לאט היא התחילה להתרכך ואפילו הקול שלה נשמע נעים רך ובוטח. ואני הייתי כל כך גאה בעצמי ובסיפור האהבה הזה שהתחלתי לקחת אותה להופעות שהשתתפתי בהן והרגשתי את עוצמתה.
אבל, אני מרגיש שעדיין אני לא משקיע מספיק זמן כדי לטפח את אהובתי כדי שתשיר כפי שרק היא יודעת. חבר טוב סיפר לי שלפעמים היא נראתה לו בזרועות בחור אחר ואז קולה היה צלול חם וחודר יש ללב.
חבר אחר לחש לי שמישהו כתב עליה שכאשר הוא מתבונן על העולם, היא בוכה בעדינות. על חבר אחר אמרו שלמרות שכולם ראו בו משוגע, וגם הוא הודה שזה נכון, הדבר שהכי אהב היה לגעת בה ולגרום לה להשמיע את קולה הערב.
ואני, במקום להתרגז ולקנא, חייכתי ואמרתי: "אכן כולם אוהבים אותה ולמרות הכל היא בחרה לגור איתי".
#כל_הזכויות_שמורות_למתי_גוטמן


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך