מספרת333
לה לה לה לה אשכרה כתבתי סיפור אהבה שמח, הייתם מאמינים?

לפעמים חלומות מתגשמים

מספרת333 15/01/2016 858 צפיות 2 תגובות
לה לה לה לה אשכרה כתבתי סיפור אהבה שמח, הייתם מאמינים?

"אוקיי, אז כשהמילה נגמרת בeu מוסיפים x כדיי להפוך אותה לרבים?" שאלה, מנסה למשוך את הזמן. היא רצתה להישאר לידו לנצח. "בדיוק" אמר לה, מחייך. "אני גאון, ביצ'ס" אמרה בגיחוך, והוא צחק. המשפט הזה אפיין אותה, היא אמרה אותו תמיד, ובכל פעם הצחיק אותו מחדש. "את באמת גאון" אמר לה בגיחוך. הוא הביט לתוך עיניה ומבטיהם נפגשו. "יש לך-" הוא מלמל והעביר קצוות שער אל מאחורי אוזנה. חום התפשט בגופה לנוכח מגעו. הוא רכן אליה ו…
"hello! my name is eldar price…" צלצל השעון המעורר, והיא רטנה. "נו באמת, זה היה חלום כל כך נחמד" חשבה לעצמה וירדה ממיטת הגלריה שלה. היא לקחה את החולצה הירוקה והג'ינס שהכינה יום מראש והלכה להתלבש, ממשיכה את החלום בדמיונה, אבל זה לא היה אותו דבר.
היא הגיעה לבית הספר, ולהפתעתה ראתה אותו בכיתה שלה. "היי" אמר לה. הוא קם וניגש אליה, "אז נפגשים בספרייה היום, נכון? שאני אעזור לך בצרפתית" אמר, והיא הנהנה. "יאפ, נפגשים". היא ניסתה להסתיר את ההתרגשות שבקולה. "מעולה" הוא חייך אליה, והיא חייכה אליו. "אז ביי, נתראה" אמר לה. "ביי" אמרה. הוא יצא מהכיתה והלך אל הכיתה שלו.
היא נכנסה לספרייה, התיק תלוי ברשלנות על כתפה ובידה קלמר, מחברת צרפתית והחוברת. היא התיישבה באחד השולחנות ופתחה את המחברת והחוברת, מחכה לו. לפתע הרגישה יד על כתפה. היא הסתובבה וראתה אותו, "היי" אמרה לו בחיוך. "סליחה על האיחור, המורה עיקבה אותנו" אמר לה. הוא הניח את התיק שלו ליד הכסא והתיישב. הוא רכן מעל הספר והחל מסביר לה את החומר. "אז מוסיפים e בדרך כלל כדיי להפוך לנקבה, ואני רואה שעוד לא למדתם יותר מזה" אמר לה, והיא הנהנה. "כן" אמרה, העצב בקושי נשמע בקולה. "אז סיימנו?" שאל. גם בקולו העצב לא הורגש. "כן" מלמלה. היא הכניסה את הדברים לתיק. "בעצם, עוד לא סיימנו הוא אמר לה. היא הסתובבה אליו. הוא רכן אליה ונשק לה על שפתיה נשיקה קצרה. הוא חיבק אותה חזק, שומר אותה צמוד אליו. "עכשיו סיימנו" לחש לה בקול אוהב. הם נפרדו והיא נשענה עליו, מאושרת. "מי היה מאמין" חשבה, "לפעמים חלומות מתגשמים".


תגובות (2)

לא מאמינה

15/01/2016 19:38
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך