A&A

נולדה מחדש

A&A 07/05/2019 686 צפיות אין תגובות

הערב ירד, היא מתארגנת לה בנחת לובשת את השמלה האדומה עם מחשוף קטן בחזה נועלת את העקב השחור שאף פעם לא ננעל ומתאפרת קלות מול המראה.. בהתחלה זה היה נראה לה מוזר, היא לא מתגנדרת לעתים קרובות אך זה גרם לה לחייך היא הניחה אודם אדום על שפתיה המלאות פיזרה את שיערה הארוך מהקליפס שגלש לאורך גבה והייתה מוכנה לצאת. סקסית מתמיד!
היא וחברתה הטובה מור יצאו להן לבר בתל אביב היא לא חשבה עליו! זה הערב שלנו מור אמרה לה! היא חייכה וקיוותה שהערב היא תיהנה..למרות שליבה שבור. המוסיקה הרועשת עשתה לה טוב היא הסיחה את דעתה וגרמה לה לזוז לפי הקצב,נקום לרקוד? שאלה מור והיא כמו תמיד מחייכת היא הייתה נראית שונה.. וזוהרת.
היא תפסה כמעט את כל עיניי הגברים שבבר אך רק אחד היא ראתה..זה ששבר את ליבה! דוקא הוא זה שעניין אותה הכי הרבה.. אבל לא! היא לא נכנעה ללב! היא הקשיבה לראש.. תהני תשתחררי ואל תפסיקי להאמין בעצמך כך אמרה לעצמה! והנה בחור חסון גבוה ונחמד ניגש אליה,הוא הזמין לה לשתות והיה נחמד כל הערב. לא ניסה להתקרב הוא קלט אותה.. היא לא כמו כולן פה היא נראית ילדה טובה,קצת שבורה אפילו.. הוא היה זהיר. הם לא הפסיקו לדבר ולצחוק היא קצת שכחה ממור אך מור היא מפרגנת וחברותית היא מצאה עם מי לרקןד תוך דקות! בינתיים עברה שעה והבחור הזה לא הפסיק לגרום לה לחייך כמו ילדה. מה המספר שלך?לפתע הוא שאל.. היא היססה חשבה על כך, מה יכול לקרות?היא כתבה את מספרה ונפרדה ממנו יפה לשלום,הם המשיכו להיות.בקשר ומאז הם בלתי נפרדים, היא שכחה מהעבר ומאוהבת בבחור הזה עד העננים. ובעוד שבוע הם מתחתנים! היא מאושרת, היא נולדה מחדש!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך