פנטזיות בשעות הצהריים

13/08/2019 607 צפיות אין תגובות

כתבתי לגיא סיפור באמצע הלילה, זה היה 02:00 לפנות בוקר.

אתה הולך ביערות בהודו מחפש גזע עץ להיאחז בו, ופתאום אתה מבין שאין לך על מי להישען. השיער שלך ארך משמעותית וזה מוסיף לאופי הספונטני שלך. אתה מתיישב על האדמה ומסתכל שמימה, מתאמץ לראות את קרני השמש מבעד לעצים הגבוהים. היא חסרה לי, אתה חושב. משם אתה משתטח על האדמה ככה שכל הגוף חשוף אליה ועוצם עיניים. בראש שלך אתה מריץ תמונות של הסקס האחרון שהיה לכם. ישבתם במרפסת בבית של חבר, ולרגע היה נדמה שאין בה אף אחד. התחלתם להתנשק ואז קמת לסגור את דלת המרפסת, מזל שהיא גם מקורה, ככה אף אחד לא יוכל לראות מה אתם עושים שם אלא אם כן ממש יתאמץ. אתה מתחיל לנשק לה את הצוואר והיא נצמדת אליך ולא יכולה לעשות כלום מרוב עונג ואז אתה מכניס את ידך מתחת לחולצה שלה ועובר למתחת החזייה שלה ומעסה את השדיים שלה בעדינות. ריח השיער שלה מטריף אותך ואתה תופס אותה חזק ומתחיל להוריד ממנה את המכנסיים ואז התחתונים והחזייה ככה שרק החולצה תישאר. אתה מוריד את המכנס שלך ואת הבוקסר ומביא את האיבר שלך לפה שלה, שכבר מוכן אליו מרצונה. אחרי כמה דקות של עינוגים אותה נכנס אליה כשהיא על שוכבת על ספת העור בצבע בז' שפעם החבר והשותפים שלו קנו ביד שנייה. הסקס לוקח רבע שעה, אתה גומר יחסית מהר לבדרך כלל, מהלחץ להיתפס ומהעונג הבלתי נשלט. היא גומרת יחד איתך כשהיא נאנקת, מצמידה את הפה הפתוח שלה לעורף שלך וגופה ממשיך לנוע ללא לשיטה גם אחרי ששניכם גמרתם. שניכם לבשתם את התחתונים בחזרה, כיסית אותכם בשמיכה ונרדמתם מחובקים על הספה עד שהשקיעה העירה אותכם.

אהבת את הסיפור ושלחת לי נשיקה ווירטואלית ואמרת שאתה רוצה להיות לידי עכשיו ושחם שם בתל אביב. הקלטתי לך הודעת לילה טוב ושאנחנו בטוח נגשים את כל הפנטזיות אחד של השני.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך