50 דק’ נסיעה ממני

24/04/2021 430 צפיות 2 תגובות

בדידות.. לא מתחשבת לרגע כשהיא באה.

אני מנותקת ממך כבר שנה וקצת. אני זוכרת את הפגישה האחרונה שלנו כאילו זה היה אתמול. אתה הגבר הכי מושך שיצא לי לצאת איתו. גוף הכי מושך, פנים שדורשות נשיקות ללא סוף, ושכל, הגבר עם השכל הכי מבריק שיצא לי להיות איתו.

בפעם האחרונה שדיברנו כשהיינו ידידים אחרי הפרידה, הבהרת שדי, אתה לא רוצה את הקשר הזה יותר. אני לא עניתי לך אז על ההודעה, בלעתי את כל מה שרציתי לכתוב כי ידעתי שמבחינתך הייתי מישהי שדורשת המון ולא מבינה שאתה לא חייב לה כלום אחרי שנפרדתם.

אני חושבת שהדבר הכי גרוע שיש לעשות ביחסים, כל סוג יחסים, הוא אוטומטית לפסול מישהו אם הוא אמר משהו לא במקום פעם ראשונה, בייחוד אם הוא ביקש סליחה על כך. מי שלא מסוגל להתמודד עם ריבים, ולא לתת צ'אנס למי שמולו, מונע מעצמו לפתח קשרים עמוקים ומשמעותיים.

כשמדובר במישהו שיש רגשות כלפיו או שעדיין יש רגשות כלפיו, זה כבר סיפור אחר.. ואני חושבת שעשית נכון שניתקת איתי קשר בצורה כל כך חדה – אחרת לא הייתי מפסיקה לחיות בסרט שאנחנו נחזור מתישהו. למרות שאני זאת שהייתי היציבה רגשית מבניינו לאורך כל הקשר, אתה זה שסיימת אותו בצורה הכי הגונה שיש, גם אם פוגעת.

אימא שלך חינכה אותך טוב. ילד של אימא.. אתה בעצמך אמרת שאתה ילד של אימא. אני אף פעם לא הייתי ילדה של אימא, גם לא של אבא, הייתי ילדה של עצמי. ולך היה הכל…. עד שיום אחד סיפרת לי מה שאתה שומר בבטן. אתה בכית, אני בכיתי, אני הרגשתי כואב בבטן, ואתה.. אתה סביר להניח הרגשת הקלה. אומרים שאחרי שמספרים סוד ששומרים הרבה זמן מתפרצת אנרגיה אדירה. אז, למדתי שאין לשפוט אנשים יישר, אף פעם לא ניתן לדעת מה מתרחש בחיים של אותו אדם, גם אם מבחוץ הכל נראה קסמים.

רציתי שנהיה החברים הכי טובים. חשבתי שתעמוד לצידי גם כשאני אספר לך את הסוד שלי, אבל זה לא קרה. ואז למדתי, שפעם הבאה שאהיה בקשר כה אינטימי עם גבר, אני אנצור את הסודות שלי עד היום שאהיה בטוחה שאני באמת יכולה לסמוך עליו.


תגובות (2)

אני מתלבט איך להגיב לקטע/מכתב. אני חושב, שלא ברור לי האם מדובר במקרה אמיתי או לא. אני תמיד נוטה לחשוב שכן.

אם זה אמיתי, אני מעדיף לא לכתוב דברים טכניים, ואם לא, אז דווקא הייתי מעיר.
אם זה אמיתי, הייתי מבקש במקומות מסוימים לפרט יותר. אם לא, אז אין לזה כל-כך משמעות.

בכל אופן, מאחל לך רק טוב.

25/04/2021 19:04

    האמת שהמכתב אמיתי.
    תודה על התגובה. ביקרות בונה לגמרי יכולה להוסיף.

    26/04/2021 01:03
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך