screw you my love

ARIA 20/01/2015 760 צפיות 7 תגובות

"אני אחלק את הדפים" אמרתי לדנית המורה שלי למדעים, ולקחתי את דפי הבחינות שעשינו בשבוע שעבר. עברתי בין השולחנות, הכיתה עוד לא התמלאה לגמרי, התלמידים לוקחים את הזמן מהכיתה לחדר מדעים.
"רון? איפה נועה יושבת?" שאלתי את רון שהתיישב בשורה האחרונה. "היא יושבת מקדימה מול דניאל" אמר. התקדמתי לעברה והנחתי את הדף שלה על השולחן. השם הבא שהיה כתוב היה של שקד, התקדמתי אליה והנחתי את זה על הפרצוף שלה שנרדם על השולחן. היא מיהרה לבדוק את הציון ושמחה שזה מאה. השם הבא היה של עומר, התקדמתי לעברו והושטתי את הדף אליו "קח" אמרתי. הוא שמע אותי, הביט על הדף ועמד, מתעלם מימני כאילו אני אוויר. הרגשתי אוויר. "נו קח את זה כבר" אמרתי שוב. והוא שוב התעלם. שבאתי להניח לו את זה על השולחן, ירין בא ולקח לראות כמה הוא קיבל. המשכתי לחלק לשאר הכיתה..
מאז ומתמיד חשבתי כמה מסכן אדם מאוהב. חושב כל היום ובלי הפסקה על האדם שהוא אוהב, מוכן לעשות הכל בשבילו, לחצות אוקיינוסים, להקדיש את חייו. ואדם הזה שהוא אוהב לא מודע לקיומו בכלל. או שאותו אדם לא אוהב אותו, אוהב מישהו אחר. איזה מסכן הוא, חי בכאב בגלל אהבה בלתי אפשרית או לא הדדית. תמיד האנשים האלו נראו לי מסכנים. ואני לא אומרת את זה כי אני ילדה נואשת שנתקלה לאהבה לא הדדית. לא שזה משנה כי אהבה זה סבל. גם אם היא מצליחה ואם לא, כולם סובלים מימנה, אתם לא יכולים להטעות אותי. כי זה נכון.
כבר התאהבתי בעבר, בתקופת היסודי, אתם יודעים איך זה.. אהבה טהורה של ילדים. כמובן שהרגש לילד מהיסודי כבר לא קיים. ניסיתי כמה שיותר להתרחק מזה, מהרגש הזה, לא רציתי להרגיש בו שוב, התכחשתי לו. כי הוא מכאיב. אבל אי אפשר לשלוט בזה יותר מדי, כי מי כמוכם יודע כי אי אפשר לשלוט על רגשות כלפי אדם שאוהבים,
התאהבתי בילד, שאוהב מישהי אחרת. ובגלל שהוא גרם לי להתאהב בו, גרם לרגש המזורגג הזה להתפתח אצלי, אני שונאת אותו. אני באמת באמת שונאת אותו.
אז תגידו לי אתם, מה אפשר לעשות כשמתעבים בנאדם שאוהבים? זה מעצבן.
אבל זה בסדר, ככה פחות כואב לי שאני אוויר בשבילו. שהוא אוהב מישהי אחרת…
עומר? לך תזדיין


תגובות (7)

וואו

20/01/2015 23:34

הרעיון הוא מדהים לגמרי, בתור התחלה. הכתיבה מעולה, אפילו שיש לי הערה קטנה? אפשרית\לא הדדית
עדיף להחליף את ה\ ב"או", פשוט כי בכתיבה נוטים להשתמש בזה. חוץ מזה הכל היה ממש מדהים, אהבתי שלא הלכת על משלב גבוה מדי ואת הרעיון.

21/01/2015 08:24

זה מושלם ! את כותבת כל כך יפה ♥️
מצפה להמשך …

21/01/2015 14:36

תודה רבה לכם.״ילדה רעה קטנה״ לקחתי את ההערה שלך להמשך :)
סטוריס תודה רבה אבל אני לא עשיתי את הסיפור כסיפור המשך, שיתפתי אתכם בסיפור (:

21/01/2015 15:03

הוא לא לקח את הדף בכוונה. ככה לפחות נשמע. כאילו אפשר לחשוב מה הבעיה שלו לקחת את זה? אולי הוא הרגיש שזה יציק לך. והוא צדק כי זה הציק. אולי שיעבור ללמשוך לך בצמות?
הסיפור נחמד אבל לא אהבתי את ההסברים אחריו כי זה הופך ליומן ולא קטע סיפרותי. אהבתי שאמרת לו להזדיין, זו גישה יפה ואמיצה של להפסיק להתקרבן. אני חושבת שגם אם יש לך המון רגש אליו, אם לא תתני לרגש הזה אליו חשיבות, הכל יהיה בסדר וזה לא יכאב יותר. אל תתני לזה חשיבות כי זה רגש לדושבאג שאןהב לשחק שלא יצליח לך אתו. מקווה שעזרתי כי הזכרת לי את עצמי

21/01/2015 20:03

    תודה על ההערות זה חשוב לי, צדקת שאמרת שזה הפך להיות סוג של יומן ולא קטע ספרותי. והילד הוא לא הטיפוס שאת בטח חושבת, הוא לא עשה את זה בכוונה, הוא באמת לא התייחס אלי.

    22/01/2015 08:27

זה יפה, פשוט יפה. אשמח אם תקראי גם את הסיפור החדש שלי.
(חלומות שנפצתי) זה חשוב לי..

30/01/2015 11:15
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך