סיפורי ערפדים. 1 פרק יב מלכת האדמה והטבע.

Jhony Boy 06/11/2011 1046 צפיות 2 תגובות

מלכת האדמה והטבע.

אוקי מה עושים עכשיו? שאלה בלום.
זה לא ברור?! הולכים חזרה לממלכה של מלכת הקור. ענה רייבן
אך מדוע? שאלה מלכת הקור.
עם את היית במקום חם שמחליש אותך זה ברור שמלכת האש תהיה במים ומלכת המים בהר געש או משהו כזה אז המלכה הבאה צריכה להיות בממלכתך! ענה רייבן
אז יוצאים לממלכה שלה? שאל מקס.
זה לא בטוח אנחנו הגענו למדבר ואין למדבר מלכה נכון? אמרה בלום.
זה נכון! אז לאן נלך? שאלה לילי
אנטרקטיקה! אמר בראון
ואיך נגיע לשם?שאלה סו בזלזול.
ככה! ענתה לה המלכה ונגעה עם רגלה על הקרקע ועיגול כחול הופיעה,פתאום הגענו לאנטרקטיקה היה שם כל כך קר עד שממש לא יכולנו לזוז הגענו אמרה המלכה אוי סליחה קר לכם כן…קצת ענינו חבל שאני לא יכולה לעזור לכם אמרה המלכה אוקי אני יעשה משהו אמר בראון הוא הניף את המטה שלו ופתאום התחלנו להאיר באור חום נו חם? כן איך עשתה את זה? שאלה בלום אה…סתם התקדמתי בחומר ענה בראון יופי בואו נמשיך אמרה המלכה אנטרקטיקה הייתה פשוטה היה קרח מתחת לרגלינו וכל מה שהיה אפשר לראות זה שמיים לא היה שם ממש כלום טררר מישהו הרגיש את זה או שזה רק אני לא גם אני הרגשתי את זה ענה בראון פתאום מתוך הקרח יצא דג ענק בערך 10 מטרים היו לו קשקשים כחולים ממש ואולי 500 שיניים חדות כולנו שלפנו את נשקינו חוץ מרנדון רנדון מה אתה עושה?! תרגיעו כולם זה רק…. רנדי? קטעה אותו לילי היא התקרבה אליו ואמרה אתה תמיד אוהב לדפוק כניסה הא?אמרה לילי נו זה ברור הוא חתיכת מתלהב דפוק הדג נקטן ונקטן עד שהפך לאיש עם שיער לבן ארוך עד הכתפיים וחליפה שחורה היו לו עיניים לבנות כשלג אבל קצב צבע דבש היי יפיפייה הוא אמר ללילי והם התנשקו רגע רגע מישהו מוכן להסביר לי מה קורה פה? שאלה בלום כן זה אח של רנדון רנדי ענתה לה סו מה? אז למה הוא דג? אוו שה מכיוון ש….הסיפור הולך ככה רנדון נולד למשפחה של אנשי קור אבל יום אחד…הוא בגד בנו קטע אותה רנדי הוא נענה להצעה להיות ערפד רק בגלל שאת היית שם זו הייתה החלטה של אח שלך לא שלי כולנו יודעים שפיתית אותו אולי תסתום חתיכת דג! די סו קטע את המריבה רנדון השאלה היא מה אתה בעצם עושה פה? אלף אני חי פה בת חטפתי את מלכת האדמה וחיכיתי שתבואו ואני יהרוג אתכם חוץ מהמותק שלי אמר וחייך ללילי אז בואו נלחם אמר רנדון כולם התכוננו לתקיפה לא חברה רק אני ילחם נגדו אמר רנדון לא אנחנו לא מפקירים אותך אמר רייבן לא! עם הוא יהרוג מישהו אני לא יחיה עם זה…בבקשה תנו לי לטפל בו אוקי תלחם בו בהצלחה קדימה! שניהם התחילו להלחם שניהם קיבלו מכות כואבות אבל אז שרנדי כמעט הרג את רנדון לילי רצה לשם וביקשה ממנו לעזוב ואז הוא נישק אותה ואמר אני ילך אבל אז כשתגיעו אני לא מוותר אוקי רנדי הסתובב רגע….אמרה לילי מה? אני אוהבת אותך! גם אני אותך והוא נעלם מה עשית עכשיו? צעק עליה רנדון הצלתי את החיים שלך! ענתה לו לילי לא הייתי צריך את העזרה שלך אמר רנדון אתה חתיכת דפוק אתה הייתה יכול למות! די חברה עדיף שנמשיך לחפש את המלכה אמר בראון הוא צודק אבל איפה היא יכולה להיות?שאלה בלום במערת נטיפים של אח שלי הייתי צריך לדעת שזהו שחטף מלכה אחת! אמר רנדון אז איפה בעצם המערה שלו?


תגובות (2)

היי ג'וני בוי מקסים ממש מקסים תמשיך מהר מהר אך אל תשכח להכין שיעורים , תשלב בין שתי המשימות כמובן שזו של ביה"ס קודמת לכל אשמח להמשיך להגיב על יצירותייך בהצלחה בקי ♥♥♥

08/11/2011 07:19

צריך לשים סימני פיסוק כי די קשה להבין.. אבל בסה"כ זה כתוב יפה והכל :)

19/09/2013 15:17
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך