מלחמת השבטים

Rachel50 17/09/2013 889 צפיות אין תגובות

הרחק הרחק מכאן ביער שנראה רגיל שבה כולם חיים בשלום חיו שני שבטים שהיו במלחמה זה שנים שבט אינדיאני ממוצא נשי שכינו את עצמם אתנה ושבט נוסף ממוצא גברי שכינו את עצמם הרקולס עד ליום אחד שליד פתח האוהל של הצ'יף זרקה הצ'יף של שבט אתנה הייתה תינוקת קטנטנה וחמודה כל נשי השבט התכנסו כדי לראות למה ילדה קטנה כל כך נמצאת לבדה ומוזנחת ליד שבט אינדיאני נשי ורצחני אבל התינוקת הייתה יפה וחמודה כל כך שהשאירו אותה והצ'יף התנדבה לאמץ אותה ורק לאחר כמה ימים היא סוף סוף מצאה את השם המושלם לתינוקת והוא קלרה ג'יין ביום הולדתה השש עשרה של קלרה ג'יין הצ'יף אמרה והסבירה לה שהיא צריכה להתגנב לשטח של שבט הרקולס ולגנוב זהב כדי להוכיח לשבט שהיא מסוגלת להילחם ובנתיים הצ'יף של שבט הרקולס הדריך נער בן שבע עשרה בשם ג'ון לגנוב מראשה של המתבגרת החדשה את נוצת הברבור כדי להוכיח את בגרותו.
כמה דקות אחרי ששניהם יצאו לדרך החל לרדת גשם והדרך נהייתה חלקה והיה קשה ומסוכן לעבור שם אבל קלרה ג'יין החליקה למטה לנהר מלא בתנינים רעבים למזלה התנינים היו שקועים בשינה עמוקה אך היא ידעה שאם היא תזוז בצורה לא נכונה התנינים יתעוררו וזה יהיה הסוף שלה.
ג'ון הסתתר במערה וכשהגשם לא היה כל כך חזק הוא יצא מהמערה והתכוון להמשיך בדרכו ומהר מאוד הוא גילה שזה יהיה קצת קשה כי אין לו מושג מי הנערה המתבגרת של אותו היום ואיפה היא ופתאום הוא שמע נערה לוחשת לעזרה והוא הסתכל למטה וראה נערה יפיפייה עם נוצת ברבור על שערה כלואה בנהר מלא בתנינים רעבים ישנים והוא לא הבין איך נערה מתגרת נקלעה למצב כזה.
קלרה ג'יין שמה לב לג'ון והיא ביקשה מימנו עזרה מיידית וג'ון לא ידע איך לעזור לה ולפתע נשמע צליל מתוך הנהר צליל מפחיד וקלרה ג'יין הבינה שהתנינים לא ישנים אלא שהם מתים!!!!!.
משהו גדול היה במים משהוא גדול שהרג את התנינים היא התחילה לצעוק וביקשה לעזרה ג'ון נלחץ הוא עדיין היה מבולבל ולא ידע מה לעשות אבל משום מקום עלה לו רעיון הוא לקח עשבי ג'ונגל והכין מהם חבל ארוך והוא זרק את החבל לשרה ג'יין והיא תיפסה מהר ומלמעלה היא ראה מה היה היצור הזה זה היה נחש ענקי אבל למזלה הוא היה נחש מים וגם הוא גסס קלרה ג'יין הודתה לג'ון על כך שהציל אותה ושניהם התאהבו במבט ריאשון אבל השבטים קטעו אותם הם חיפשו אותם ומצאו אותם יחד.
קלרה ג'יין וג'ון הסבירו להם הכול אבל הם לא רצו לשמוע קלרה ג'יין לא יכלה לבגוד בשבט שלה וגם לא יכלה לעזוב את ג'ון אבל היא יכלה לעזוב את החיים הים קפצה מהצוק לתוך הנהר לתוך פיו של הנחש והנחש הענקי בלע אותה לג'ון נשבר הלב והוא בא לנהר כל יום עד שיום אחד הוא החליק ונפל לנהר והוא הצטרף לקלרה ג'יין ושני השבטים הפסיקו להלחם וככה זה האהבה לעולם לא נפסקת!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך