סיפור אהבה מפתיע פרק 12-

כותבת ראשית[: 30/04/2013 1325 צפיות 4 תגובות

הם התנשקו ,הילדה מהשכבה שלי שהתנשקה עם רון במסיבה התנשקה איתו גם עכשיו.
עמדתי ולא זזתי, פשוט הסתכלתי שבורה 'איך אני שונאת אותו ויותר את עצמי מה אני מתאהבת בו כמו מטומטמת הרי זה כל כך ברור שגם אם הוא ירצה אותי הוא לא יהיה איתי כי הוא " מקובל" ויש לו כבוד והוא לא יכול לצאת עם מישהי לא ממש " מקובלת" ,אוף איך אני שונאת אותו " אמרתי לעצמי.
ראיתי את רועי באוטובוס שלנו גם יושב מאחור ומסתכל על הזוג יונים שמתנשקים ואחרי זה הסתכלתי על ירין שממש מאוהבת ברועי וראיתי שהיא מסתכלת עליו ורק מחכה שהוא ישים לב אלייה ויסתכל אליה.
אחרי שהעירו אותי מהמחשבות שלי הלכתי וישבתי במקום שלי "איפה היית?" יובל שאלה אותי .
"איפה אתן הייתן ? , אני ישבתי והסתכלתי על השקיעה ! " אמרתי לה.
"היינו איפה שהיו הספסלים ודיברנו ,מה היית שם לבד ? " היא שאלה
לא ידעתי מה לענות לה כי ידעתי שאם אני יגיד לה שהייתי עם עידן ורן אז היא תתחיל להציק לי ואם אני יגיד שישבתי לבד אז היא תתחיל להתעצבן ולהגיד לי למה ישבתי לבד ולדאוג.
"בהתחלה ישבתי לבד אבל אחרי זה היה לי חברה " אמרתי ובמהירות קמתי כדי שהיא לא תשאל עוד שאלות, מרוב שקמתי של כך מהר לא שמתי לב לרועי ונתקעתי בו " אויי סליחה אני מצטער לא ראיתי אותך " הוא אמר לי וחייך .
"זה בסדר" אמרתי וצחקתי " כל היום אני נתקעת באנשים " והוא צחק.
"אז הכול בסדר , לא כואב לך כלום כי נתקענו אחד בשני ממש חזק " הוא חייך
"הכול בסדר תודה " חייכתי אליו ואמרתי לעצמי' כמה הוא מחייך ,אבל לפחות חיך כובש והוא ממש חתיך' .
"טוב אז אני צריך ללכת אז ביי "
"ביי " אמרתי לו והוא ירד מהאוטובוס שלנו ואחריו הילדה שנישקה את רון.
הסתכלתי על אודיה והיא כולה הייתה מרוגשת " וואי איזה חתיך הוא, אני לא יכולה, למה הוא לא מדבר איתי " היא נמסה.
"האוטובוס התחיל לנסוע ולינוי (חברה שלי מי שלא זוכר ) דחפה אותי אליה ועשה לי מקום שאני ישיב בינה לבין טופז.
ישבתי ביניהן ולינוי הסתכלה לי בעיניים מרוגשת ואמרה " שיר , ראיתי איך הוא לא הפסיק להסתכל על העיניים שלך ממש מאוהב הבחור "
"ממש לא , אין סיכוי שהוא מאוהב בי , הוא סתם הרגיש לא נעים על זה שנתקענו אחד בשני, למרות שזה היה אשמתי " אמרתי ולאחר שנייה התחלתי לצחוק .
"שיר תחזרי למקומך " שמעתי את המחנכת שלי צועקת במקול .
"טוב " צעקתי לה בחזרה ועברתי למקם שלי .
הנסיעה למלון הייתה מהירה והגענו בדיוק לארוחה ערב,לפני שהכיתה שלי נכנסה לחדר אוכל מאיה אספה אותנו והתחילה לדבר " נהניתם בהפתעה שהכנו לכם ? "
"כן מאוד "הבנות הסנוביות ענו עוד לפני שאנחנו התחלנו לדבר.
"יופי, אז תקשיבו עכשיו אתם תיכנסו לחדר אוכל וכשנסיים לאכול עוד שעה, אתם תעלו לחדרים תתקלחו ואז יהיה לכם שעתיים חופשיות לעשות מה שאתם רוצים ואז כיבוי אורות ,בסדר ?
"בסדר " הפעם אמרנו כולם , ונכנסנו לחדר אוכל .
הלכתי עם שירה לעמדה של הפנקייקים באתי לקחת פנקייק והיד שלי כבר הייתה על הפנקייק ואז היד של ניב נגעה בי "סליחה" הוא אמר
"זה בסדר "אמרתי לו לקחתי פנקייק הוא לקח גם והמשכתי ללכת לכיוון השולחן עם שירה.
ישבנו בשולחן ושירה התחילה עם ההפצות וההגזמות שלה " ואי אתן לא מבינות מה היה עכשיו" היא אמרה מרוגשת .
"מה קרה ?" ענת אמרה מתוחה מאוד עם עיניים פתוחות .
"זה לא כזה וואו , אתן יודעות איך שירה מנפחת כל דבר " אמרתי מנסה שהיא לא תגזים בסיפור כי אחרי זה כולן ידבקו אליי כי הן יראו שיש לידי בנים חתיכים אז הן יבואו להיות איתי כל הזמן והתחנפו כמו צבועות.
"שקט שיר, תספרי שירה " אמרה ירין וחייכה חין מאוזן לאוזן ובין הגשר חתיכות אוכל שאם אתם שואלים אותי זה הדבר הכי מגעיל בעולם.
"טוב אז אני ושיר הולכות לאיפה שהפנקייקים והיא באה לקחת פנקייק פתאום ניב אולי לא ראה אבל הוא שם את היד שלו על היד שלה בטעות ובא גם לקחת פנקייק ואז הוא אמר סליחה עם חיוך מזה כובש "
היא אמרה בלי לעצור אפילו רגע.
"וואו תנשמי ילדה, והוא בכלל לא חייך אלי הוא רק אמר סליחה , תירגעי" אמרתי בעצבנות קטנה.
אחרי שכולן הבינו ואחרי חמש דקות של רכילויות שמעתי את שירה וירין מדברות ואת ירין שמעתי אומרת : "וואי חייב להיות איתה כל הזמן, תראי מה זה גם שי גם רון גם רועי וגם ניב מה קורה פה כולם מתקרבים אליה אני יותר יפה ממנה " ירין אמרה ושירה צחקה איתה ואמרה " כן גם אני יותר יפה ממנה ".
קמתי אליהן ואמרתי בעצבנות " קצת צניעות ובלי צביעות לא יזיק לאף אחת " ויצאתי מחדר האוכל עצבנית ויצאתי לבריכה , ישבתי על שפת הבריכה עם הרגלים בפנים .
יובל שלחה לי הודעה" איפה את , מה קרה ?"
"תבואי לבד אני בבריכה " שלחתי לה בחזרה ואחרי 3 דקות היא הגיעה לבריכה.
"מה קרה למה יצאת ככה בסערה מהחדר אוכל מה אמרת לירין ושירה ?" אמרה מודאגת .
"נכון ששירה סיפרה על ניב וסיפרתי לכם על רון ושי ורועי , אז הן כנראה קינאו, למרות שאין מה לקנאות כלום לא קורה זה סתם פוקסים כאלה, ושמעתי את ירין אומרת שהן חייבות להיות להיות איתי כל הזמן בגלל שהתחלתי לדבר עם הבנים האלה שהם מקובלים ושהן לא מבינות איך הם מדברים איתי ולא איתן כי הן יותר יפות ממני אז התעצבנתי, קמתי אליהן ואמרתי להן בשקט כזה קצת צניעות ובלי צביעות לא יזיק לאף אחת והלכתי " אמרתי בלי להפסיק .
"וואו ממש סיפור , אבל איזה מגעילות הן יצאו אני לא מאמינה עליהן,ומה הן חושבות שהן יפות הן מכוערות ממש , אני לא מבינה מה הן כל כך עפות על עצמן וחושבות שהן יפות, מחזיקות מעצמן ורוצות שכולם ילכו ויעשו מה שהן רוצות " יובל אמרה וצחקנו.
ליה(החברה שלי ששיניתי לה את השם ) שלחה לי הודעה " בואי לאולם שקיבלנו בו את המפתחות לחדרים מאיה אספה את כל השכבה בואי מהר עם יובל שמרתי לך מקום "
"טוב אנחנו באות" שלחתי לה בחזרה , הוצאנו את הרגליים מהבריכה והלכנו לאולם.
כשהגענו לאולם מאיה בידיוק התחילה לדבר "שיר ויובל שבו מהר יש מקום ליד ליה " ואני ויובל מיהרנו לשבת במקומות .
"תודה " אמרתי לליה שישבנו .
ומאיה התחילה לדבר "שלום לכולם, צוות המורים שלכן ואני חשבנו על זה שזה הלילה האחרון שלכם כאן, אז חשבנו לעשות משהו מיוחד והחלטנו לעשות לכם מסיבת ריקודים עד 3 בלילה ומחר ב11 בבוקר מסיבת בריכה עם ריקודים ופעילויות "
צעקות של שמחה הושמעו מכל האולם הגדול ואני מאוד שמחתי סוף סוף להינות.
"אז ייאלה תעלו לחדרים תתלבשו והמסיבה מתחילה בתשע , לא לאחר " היא סיימה, וכולם מיהרו לחדרים להתקלח ולהתארגן.

ווגם פרק 13-

שוב היא עם ההיסטריה שלה " ירין צעקה בזמן שהיא יוצאת מהחדר שלה לבושה ומאורגנת בקפידות למסיבה , לבושה בשמלה שחורה מיני עם עקביים לבנות ששנאתי אותן ,לכיוון החדר שלי .
היא נכנסה לחדר שלי , קפצתי עליה עם פיג'מה ואמרתי " help me , אין לי מה ללבוש " עשיתי את עצמי בוכה.
"אווי תרגעי את והדרמות שלך " ירין צחקה וצחקתי ביחד איתה.
"תלבשי את החצאית מיני השחורה שלך עם החולצה הנופלת הלבנה ונעלי העקב בצבע בז עם הפרח בצד , הבאת אותן לפה נכון ? " היא שאלה במתח.
"כן בטח, יוואו אני מתה עלייך איך את תמיד מצליחה למצוא לי את הבגד המושלם , I love you " אמרתי לה וצחקתי.
נכנסתי למקלחת ישר אחרי יובל שלבשה מכנס קצר לבן חולצה ורודה ועקביים נמוכות מאוד בצבע שחור, התלבשתי ויצאתי מהמקלחת וירין לא הייתה שם כבר.
יעל לבשה מכנס סקיני ארוך נעלי עקב כסופות עם נצנצים , אלוהים יודע איפה היא קנתה אותם, וגופייה לבנה "יהיה לך חם אנחנו נרקוד המון, את תזיעי ויהיה לך חם מאוד " אמרתי ליעל.
"אמרת את זה כבר ואל תדאגי לא יהיה לי חם ייאלה בואו נרד כבר תשע וחצי " יעל אמרה ויצאנו מהחדר.
אני יובל ויעל הלכנו לכיוון המעלית ושמעתי את ירין צועקת " חכו לי, חכו לי "
הסתובבנו וראיתי את ירין רצה לעברנו עם העקבים וזה היה כל כך מצחיק שלא יכולתי שלא לצחוק .
"מה קרה לך " צחקתי " לא ירדת כבר ?" שאלתי אותה.
"עליתי כי שכחתי את האייפון" אמרה והרימה אותו להראות לנו אותו.
המעלית הגיעה לקומה שלנו ונכנסנו למעלית , המעלית השקופה ירדה קומה ועצרה ,לפני שהיא נפתחה ראינו את רועי הילד שירין מאוהבת בו מחכה שהמעלית תיפתח ומחייך חיוך גדול ,ירין נעמדה ולא יכלה לנשום מרוב התרגשות.
המעלית נפתחה ורועי נכנס למעלית ועמד בצד " אתן יורדות למסיבה ?" הוא שאל.
"כ…" באתי לענות לו אבל ירין גברה על הקול שלי עם שלה וכדי שהוא ישים לב אליה היא צעקה "כן ,אנחנו יורדות למסיבה" וחייכה.
הוא שם לב שבאתי לענות לו הוא חייך הסתכל עלי ואמר " תודה " .
"בבקשה " אמרה ירין מחויכת שמחה כולה ומרוגשת ,ואני,רק חייכתי אליו.
המעלית נפתחה בקומה של המסיבה ויצאנו מהמעלית " אלוהים ישמור אני לא מאמינה שדיברתי איתו והוא אמר לי תודה" אמרה בפרצוף נמס " יייאוו איך אני מאוהבת בו אני בטוחה שהוא אוהב אותי גם איך שהוא הסתכל עלי " היא אמרה מרוגשת .
אני יובל ויעל צחקנו , ויובל הסתכלה עליי ועשתה בפרצוף של מה נעשה איתה וצחקה לעברי .
צחקתי גם והלכנו יחד לכיוון המסיבה .
נכנסנו למסיבה וישבנו בספה שישבו בה כל החברות שלי עם רן ועידן ועוד כמה ידידים .
ישבתי בקצה של הספה ולידי ישב ילד שלא ממש הכרתי אז חיפשתי באייפון את השם 'בלונדי חתיך'
ככה עידן שמר את השם שלו אצלי באייפון ושלחתי לו הודעה 'בוא לידי , משעממם לי , אני לבד,גלמודה ועזובה' עם חייכן קורץ.
'מגיע להציל אותך, נסיכה שלי' הוא שלח לי בחזרה עם חייכן קורץ וצחקתי .
אחרי דקה הוא בא לידי ביקש מהילד שישב לידי לזוז וישב לידי " אתה והבדיחות שלך " צחקתי.
"נוו… מה אני יעשה , דווקא שלחת *לי* הודעה אני צריך להשקיע בהודעה לא ?" הוא אמר עם חיוך רחב.
אם לא אמרתי יש לו עיניים כחולות מדהימות שאני מתה עליהן וכל פעם בשיעור ערבית שאני אומרת ליובל אחרי שהוא מדבר איתנו שאני חולה על העיניים שלו היא הולכת ואומרת לו שאני אוהבת אותו ואז הוא אומר אפשר להאשים אותה ואני פשוט כל פעם מחדש מתפקעת מצחוק, אל תשאלו אותי למה .
"בטח שאתה צריך להשקיע" צחקתי "בוא נלך לקחת שתייה , אני צמאה ".
"ייאלה בואי " הוא אמר והלכנו לכיוון הבר " הפעם אפשר רד בול ?" עידן שאל.
"הפעם כן, אבל רק פעם אחת מותר לכל אחד " הברמן אמר .
"אבל איך תוכלו לדעת מי שתה כבר ?" שאלתי את הברמן.
"יש חותמת " הוא אמר והרים את החותמת "ויש רשימה ".
"טוב בסדר" אמרתי ועידן לקח רד בול לשנינו והברמן עשה לו חותמת על היד וסימן בדף שהוא לקח כבר.
הוא מזג לי קצת ובכוס וגם לו , ירין התקדמה לעברנו ואמרה "ייאלה בואו לרקוד "
"ייאלה בוא נלך, אתה בא ?" פניתי לעידן.
"שנייה אני בא"
"טוב" חייכתי והלכתי עם ירין לכיוון רחבת הריקודים.
התחלנו לרקוד וממש נהנתי, השתחררתי , לא התביישתי מאף אחד, פשוט רקדתי איך שבא לי בלי לשים על אף אחד, למרות שתמיד אני מסתתרת אחרי בנות ומתביישת אבל אחרי שהשנה התחלתי להיות חברה ממש טובה של רן ועידן אני נפתחתי קצת יותר ואני חושבת שזה היה הדבר הכי טוב קרה לי, פשוט אולי הקרבה לבנים שכן מדברים איתי ומתייחסים אליי זה נותן ביטחון..
השיר נגמר והתחיל השיר שאני מתה עליו אבל הפעם הוא התחיל בפזמון שאני הכי אוהבת:

You put it down like New York City
I never sleep
Wild like Los Angeles
My fantasy
Hotter than Miami
I feel the heat
Ohh Miss international love
Ohh Miss international love

התחלתי לשיר את השיר ורק אז ראיתי שכל שאר החברות שלי בכלל לא רוקדות איתי ועם ירין "איפה כולן, למה הן לא באו לרקוד"? שאלתי את ירין .
"לא יודעת " היא אמרה והמשיכה לרקוד כמהופנטת .
"אני רגע באה "
"לאן את הולכת?" היא שאלה אותי בלחץ
"שנייה לבדוק למה הן לא באות לרקוד איתנו " אמרתי ומיהרתי ללכת לעבר מקום הישיבה שלנו.
"למה אתן לא באות לרקוד?" שאלתי אותן
"לא מתחשק לי " שירה אמרה
"מה לא מתחשק לכם כל הערב חפרתן והתרגשתן למסיבה ועכשיו אתן לא קמות ?" התעצבנתי עליהן " אני יודעת למה אתן לא באות , אתן מתביישות לרקוד מול כל השכבה " אמרתי להן.
"ממש לא " ענת קמה מהר לשמור על שמה הטוב.
"אז ייאלה" קומו לרקוד " גם אני בהתחלה התביישתי אבל אחר כך נפתחתי ואני מאוד נהנית עכשיו".
הקמתי כל אחת , קודם את שירה וענת לאחר מכן את יובל ויעל ואז את טופז ולינוי .
הלכנו לכיוון הרחבה ואחרי כמה דקות של ריקדוים ישר כולן התחילו להשתחרר ורקדנו ברחבה בלי להתבייש בכלל.
הרגשתי שמישהו מושך את היד שלי ומוציא אותי מהמסיבה לכיוון היציאה ללובי "מה יש לך, למה אתה מושך אותי ככה ?" התעצבנתי עליו.
"אני רוצה לדבר איתך"הוא חייך את החיוך שללו והסתכל עליי עם העיניים הכחולות שלו שאם לא הדגשתי אני נמסה מעיניים כחולות וירוקות !
"אנחנו אף פעם לא דיברנו , מה פתאום נזכרת ?" שאלתי אותו, זה היה רועי .
"תוקפנית היום" הוא צחק " סתם , האמת היא שבשני השניים הראשונות שהיינו יחד בשכבה לא ממש התיחחסתי אלייך " עשיתי לו פרצוף של 'סליחה,חוצפן' "והשנה כל פעם שהייתי רואה אותך במדרגות יושבת ומדברת עם חברות שלך ואני היית עולה לכיתה שלי, הייתי מסתכל עלייך, הכרתי אותך אבל לא ממש , וששאלתי אותך יום אחד אם המורה שלי הגיעה לכיתה זה היה רק כדי לראות אם את מתייחסת אליי אני יכולתי גם לעלות ולראות, זה לא שאם היית אומרת לי שהיא עלתה כבר אז הייתי בורח ולא הולך לכיתה " הוא אמר מהר.
"אוקיי אז… מה אתה אומר בזה ? " שאלתי אותו מתרגשת קצת, עדיין הוא חתיך מאוד מאוד מאוד !!
"אני אומר בזה שבא לי להכיר אותך מאוד והייתי רצה שנדבר ונכיר " הוא אמר מחייך . הסמקתי טיפה ואמרתי בחשדנות " אוקיי , אבל אני קצת ירגיש רע עם זה "
"למה רע ?" "חברה שלי ממש דלוקה עלייך, מכיתה ז' נראה לי, והיא תקנאה קצת אז היא תתעצבן." אמרתי לו.
"אויי בגלל זה , מי ישמע ,זה לא שאנחנו מאוהבים, סתם מדברים כידידים. אל תיהיה כבדה " הוא אמר .
"טוב, אני חוזרת למסיבה " חזרתי למסיבה בלי לחכות לתשובה שלו ולשמוע מה הא רוצה להגיד.
"איפה היית ? " שירה שאלה אותי.
"הייתי צריכה קצת אוויר " חייכתי אלייה.
רקדנו עוד קצת ואז הלכנו לשבת קצת בספה וירין ישבה לידי מצד אחד ומצידי השני ענת ישבה ודיברנו קצת והזזתי לרגע את הראש לכיוון הבר וראיתי את רון מסתכל לכיוון של הספה שישבנו בה 'בטח הוא מסתכל על ענת הרי הוא מת עליה ' חשבתי לעצמי, לרגע עיניי נתקלו עם העיניים של רון ופשוט התהפנטתי ,הרגשתי פרפרים בבטן שמעולם לא הרגשתי קודם , אני חושבת שאני מתאהבת בו !!! הוא לא הפסיק להסתכל עלי ואני לא הפסקתי להסתכל עליו , ראיתי שהילדה מהשכבה שלי מדברת איתו אבל הוא פשוט לא התייחס אליה הוא פשוט טבע בעיניי כמו שאני טבעתי בשלו. אבל מהר חזרתי 'לעולם' והורדתי את עיניי ממנו.
יצאנו מהמסיבה בשתיים וחצי לפני שהיא הסתיימה והלכנו לשבת בלובי , ישבנו סביב שולחן עגול כל החברות בכיסאות המרופדים בבד שנראה כבד מרוקאי מהממם.
עידן ורן באו לכיווננו ועידן בא ונתן לי חיבוק "וואו מה קורה פה ?" שאלתי מופתעת .
"אסור לי לחבק את החברה הכי טובה שלי ?" הוא שאל וקרץ.
"מותר אבל אני לא ממש מתחבקים תמיד " התחכמתי איתו.
"מהיום אנחנו כן " הא קרץ לי.
"עידן, בוא רגע " מישהו צעק לעידן והוא הלך . "וואו, בנים הם עם מוזר ביותר " אמרתי.
"מוזר מאוד " שירה אמרה בקנאה קטנה, עידן פשוט ממש ממש חתיך עיניים כחולות ,ושיער שטני בגובה מדוייק לטעמי .


תגובות (4)

ראשון!!!!!!!!!!!פרק יפה :)

30/04/2013 05:44

תמשיכי ^~^

30/04/2013 05:59

תמשיכי!

30/04/2013 06:12

תמשיכי !

30/04/2013 06:25
26 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך