כותבת ראשית[:
להמשיך?

סיפור אהבה מפתיע פרק 13-

כותבת ראשית[: 30/04/2013 1504 צפיות 6 תגובות
להמשיך?

עידן התקדם לעבר הפינה של הלובי , והתחיל לדבר עם רון .
"מה קורה, אחי ? " רון שאל וחייך .
"הכול מעולה, מה קורה , מה רצית ?" עידן שאל בסקרנות , הוא ורון מדברים וחברים טובים אבל הם לא ממש יוצאים ביחד הם פשוט ידידים טובים לא יותר מזה .
"תקשיב, נכון אתה חבר טוב של שיר ? " הוא שאל.
"כן ,למה ?" עידן שאל במבט שובב , עלה לו מחשבה שאולי רון רוצה את שיר ורון רוצה שהוא יעזור לו בזה.
"אז… אני צריך את המספר שלה " הוא אמר בלחץ.
"למה? " עידן אמר בחיוך שובבי מושך את המילה וחיוך גדול כמעט ומתגלה על פניו .
"אמ….. כי ..נוו אתה יכול להביא לי או לא ?" אמר בעצבים.
"טוב טוב תירגע ילחץ " אמר וחיפש את השם שלי באייפון שלו .
"סליחה שהתעצבנתי " רון אמר .
"זה בסדר, תרשום 0504695235 " הוא אמר במהירות .
"תודה" רון אמר ומיהר לחזור למסיבה.

"בואי לשירותים רגע" אמרתי לירין וענת באה איתנו גם .
הלכנו לשירותים ובדרך רועי תפס אותי "מה קורה, למה ברחת לפני זה ? הוא חייך חיוך מושלם , ירין וענת היו בשוק שהוא מדבר איתי .
"הם דיברו לפני זה ?" ירין לחשה לענת .בקנאות וראו עליה שהיא התרגשה מאוד ,וענת עשתה פרצוף של 'לא יודעת'.
"אמ.. פשוט רציתי ללכת למסיבה " אמרתי בלחץ ,גם כי ירין הייתה לידי ולא רציתי שהיא תעשה לי אחרי זה סצינות וגם כי היה לי ממש ממש פיפי !
"אהה.. טוב נדבר ?" הוא שאל .
"כן, בטח " חייכתי והלכתי לכיוון השירותים , ירין חייכה לרועי "היי " היא אמרה לו.
"היי" הוא אמר לה ביובש חייך אלייה והלך .
הן באו גם לשירותים ואני כבר יצאתי מהשירותים , היה לרגע שקט ואז שברתי אותו ואמרתי "וואי איזה פיפי היה לי, השתחררתי " .
הן חייכו קצת אבל אז ירין כמו שחשבתי התחילו עם הדרמות והסצינות קנאה " למה לא אמרת לי" ענת גיחגחה בגרון וירין תיקנה "לנו, שאת מדברת איתו "
"אני בכלל לא מדברת איתו, זאת אומרת , היום הוא משך אותי מהמסיבה ולא יודעת הוא אמר שהוא רוצה לדבר ולהכיר אותי ואז אמרתי לו ישר שאני חוזרת למסיבה , זה הכול, בלי סצינות בבקשה " אמרתי בעצבנות ושטפתי את הידיים.
ירין יצאה מהשירותים בעצבים וענת הלכה ישר אחריה , "אלוהים ישמור איזה סצינות , לריב על בחור , מי אמר שאני בכלל רוצה להכיר אותו" חשבתי " טוב על מי אני עובדת הוא חתיך רצח " צחקתי לעצמי שאני בכלל מדברת לעצמי.
יצאתי מהשירותים וראיתי את ירין מדברת עם החברות שלי בעצבים ושהתקרבתי הבנתי שהיא מדברת איתן על זה . היא הייתה עם הגב אליי כך שהיא לא ראתה אותי מגיעה " אוףף היא כל כך חוצפנית , היא צריכה להגיד לנו , ובכלל זה מוזר שהוא מדבר איתה דווקא אני יותר יפה ממנה ויותר חמודה " היא אמרה בעצבים .
כולם הנהנו להסכמה איתה חוץ מיובל ויעל , אבל שכולן ראו אותי הן הפסיקו לדבר עליי " ממש חברות אתן , אל תדברו איתי בחיים " צרחתי עליהן , והלכתי לכיוון הבריכה עם דמעות בעיניים.
"חוצפניות, מה ניראה להן , מטומטמות , קנאיות, ממש חברות , אי אפשר לסמוך עליהן, ועוד חשבתי שירין חברה שלי, כמה מטומטמת אני יכולה להיות ,אוף , נצלניות , אי אפשר לסמוך על אף אחד, אוףף " צעקתי מעצבים ובכיתי .
ישבתי על הכיסא שממול הבריכה ויובל ויעל באו וישבו לידי , הן ראו אותי בוכה וחיבקו אותי " אל תבכי , הן סתם מקנאות " יעל אמרה לי .
"אבל ככה, את יודעת כמה זה פגע בי שירין אמרה לי את זה חשבת שהיא באמת חברה שלי אבל שזה מגיע למשהו לא טוב בשבילה היא מנפנפת אותי , בזכותי רועי שם לה אליה , בזכותי, ומה זה אשמתי שהוא בא ורצה לדבר איתי " בכיתי.
"מההה ?" יובל הייתה בשוק .
" מה קרה ?" שאלתי נבהלת .
"ירין אמרה לכולן שהוא בא אלייך רק פעם אחת שרקדתם וכל שאר הפעמים את רדפת אחריו ואת רצית להכיר אותו !" יובל אמרה ואני, הייתי פשוט בשוק איך היא משקרת להוציא את עצמה טוב ושכולן יתעצבנו עליי .
קמתי ברוח סערה והלכתי לכיוון הלובי, ניגבתי את הדמעות ,ויובל ויעל אחרי, הגעתי לאיפה שישבנו החברות "מה נראה לך שאת בכלל , אני אמשה שהוא בא ודיבר איתי , רואים שאת לא חברה אם את נותנת לבן , להגיד דברים כאלה על חברה שלך , אז או שאת ממש נואשת או שאף פעם לא היית חברה אמיתית וכולכן מגעילות שהסכמתן איתה בכלל איזה מין חברות אתן , אתן בכלל יודעות מה קרה שאתן מצדיקות אותה , הוא בא לדבר איתי אני לא הלכתי אחריו ולא כלום וזה לא מעניין אותי מה אתן חושבות ואני אני לא חייבת הסברים לאף אחת מכן " צעקתי עליהן והן השפילו את מבטן במיוחד ירין כי היא וכולן הבינו שצדקתי בהכול .
הלכתי לכיוון המעליות והתפללתי שאני לא יתקל באף אחד המעלית נפתחה נכנסתי לבד המעלית עלתה לקומה של החדרים ויצאתי מהמעלית בוכה שי ראה אותי עברתי על פניו בלי להתייחס " הכול בסדר ? , שיר , הכול בסדר ?" הוא צעק אבל אני, לא עניתי.


תגובות (6)

מהמם,תמשיכי!

30/04/2013 07:36

תשמעי, יש סיפור כזה בול שכבר קיים באתר. אז אפשר בבקשה הסבר למה זה? O_O זה פשוט מבלבל ואני רוצה להבין אם יש לזה הסבר הגיוני, שלא ייצא שאת לוקחת את הסיפור הזה ומפרסמת ואומרת שזה שלך.

30/04/2013 07:38

כן, ותשני את הפרק ל14 (כי 13 היה בפרק הקודם)

30/04/2013 07:38

תמשיכי

30/04/2013 07:40

אומיגדדד תמשיכייייי מושלםםם!!!!!!!

30/04/2013 08:02

תמשיכי!!

30/04/2013 11:05
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך