סיפור אהבה-פרק ראשון

08/08/2013 642 צפיות 2 תגובות

הסיפור מבוסס על ילדה ששמה בר. בר גרה בנתניה היא רזה ובעלת שיער חום חלק היא ילדה שמתעצבנת בקלות ואוהבת להגיב עם מישהו זורק מילה לא במקום היא מראה הרבה קשיחות וחוזק אבל בעצם בכל מה שקשור לאהבה היא הכי ביישנית והכי רגישה. בר לא אוהבת שירים באנגלית ושומעת רק מזרחית ודיכאון היא אוהבת מאוד לשחק כדורגל
הסיפור מתחיל במסיבה של יומיים בפארק מים עם הופעות ומוסיקה האוטובוס יצא מנתניה בשעה תשע בבוקר.
באוטובוס כבר התחיל כל הבלאגן בר ישבה בספסל האחורי עם חברתה הטובה ביותר דני.
דני ובר חברות מאוד טובות מגיל קטן ההורים שלהן חברים מאוד טובים אז שהיו קטנות היו כל הזמן ביחד הן ממש כמו אחיות ועושות הכל ביחד ויודעות הכל אחת על השניה.
ביחד איתן ישבה גם ליאורה חברה שלהן, מוטי הידיד הכי טוב של בר ודני שהן מכירות אותו מילדות ויוסי ואשר ידידים של בר.
הם שרו שירים ושמו מוזיקה כמובן רק מזרחית ודיכאון וכולם צעקו עליהם שיכבו ת'מוזיקה אבל הם המשיכו בשלהם.
הרגע הגיעה האוטובוס חנה וכולם ירדו מהאוטובוס והתמקמו ביחד.
כל החבורה עם בר כמובן החליטו לעשות סיבוב במתקנים בפארק עד שיצטרכו ללכת לחדר אוכל בשעה ארבע.
כולם נהנו במתקנים והגיעה שעת האוכל בר בדיוק לקחה את הצלחת שלה ובאה לשבת בשולחן עם כל חבריה עד שאחד עצר אותה ושאל אותה בחוצפה עם היא יכולה לצאת איתו וכבר אמרנו שבר אוהבת להגיב בתוקפניות עם מישהו זורק מילה אבל הפעם…………….בר ענתה ברוגע ובשלווה: "האיתי שמחה לצאת איתך אבל………..הרגע נכנסתי היציאה מישם אני בטוחה שתסתדר".
כל החברים של אותו הילד צחקו עליו ובדיוק שבר עמדה ללכת היא הסתכלה שוב וראתה את אחד החברים של אותו הילד שקראו לו גדי צוחק והוא מסתכל עליו והיא מסתכלת גם ועיניהם מביטים אחד בשני ולא יכולים להוריד תמבט……..לחבר של הגדי הזה קוראים דניאל!!!!!!


תגובות (2)

~~

תמשיכייייייי

08/08/2013 16:08

תמשיכי

09/08/2013 05:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך