נקיםהרה

יופי פינימי עולה על יופי חיצוני

11/04/2012 1031 צפיות אין תגובות
נקיםהרה

קוראים יקרים אתם בטח שמעתם על הסיפור סנדרה אך לא שמעתם סיפור שמתחיל בזמן הזה לא באגדות אלה במיצאות אך הסיפור סנדרלה ואותו סיפור שאספר לכם אכשיו יש לו אותו קו דמיון תשמעו ותשפיעו אתם אם לא נכון הדבר .
טוב השנה היא. אכשיו שנת 2012 והסיפור שלי מתחיל בשנות ה90
בשנות ה90. אני היתי נערה מתבגרת וי חברתי מליסה היתה גדולה מימיני בשנה היא היתה בת 17 והסיפור שאני אספר לכם מיספר עליה לא עלי .
טוב אז כך מליסה באה ממשפחה של מלוכה מאוסטריה כן סבתא היתה דוכסית באוסטריה וגם סבא היה דווקס ולכן למילסה יש אזה יחוד של שורש מלכותי .
מליסה באה לביקור בארץ כי החליצה להיות נזרה ואת. לימודי המינזר שלמדה באוסטריה היתה צריכה. להמשיך כאן בארץ .
ממש לא במיכון היתי לא. מיזמן בעיר העתיקה בטיול אם חברות וי באותו זמן באה לשם מילסה עם חברות שלה מין המינזר מליסה פינתה עלי באנגלית כי לא ממש ידעה עברית
היא רצתה לדעת על הרבעים שיש בעיר העתיקה ואני הצעתי לה שאראה לה ולחברותיה הכן כול דבר נימצא וגם אספר לה על כול רובע נפרדתי מחברותי לכיתה לשלום והמשכתי לטיל אם מליסה וחברותיה ברובעים של העיר העתיקה אך בהמשך הדרך ילד קטן ועני ויחף ברגליו. גנב למילסה תתיק

ואמר משהוא בשפה הערבית שלא הבנתי אותה אני ניסתי לתפוס תגנב הקטן הזה אך הוא היה זריז מימני ולמרות שהיה יחף ברגליו הוא היה מהיר כמו פנתר .
שחזרתילמילסה חברותיה מליסה התפרצה בבכי ואמרה לי שהדרכון שלה היה שם הכסף שלה היה שם והיא לא יודעת אכשיו אך היא תיסתדר.
חברותיה למינזר נבהלו מכול מה שקרא והחליטו פשוט לעזוב את המקום כמה שיותר מהר ולמהר לחזור למינזר אמרו שלום רץ למונית שהיתה בחוץ בכביש הראשי של הכינסה לעיר העתיקה .
אני נותרתי עם מליסה אכשיו וכבר הערב הגיעה .
מכול המצב הזה מליסה לא הרגישה טוב קדחהמחום והתעללה לי בזרועתי .
אני. צעקתי לעזרה ולא ממש אינשים ניגשו עלי כולם היו עסוקים בעינינים שלהם בסוף בחור צעיר יותר נכוןנער בין גילי תושב המקום נער ערבי ניגש עלי ודיבר איתי בעברית. כמובן הציעה לי לבוא איתו
לבית של סבו. שהוא מין רופא עליל כזה אחד שי מתעסק דרך רפואת הצמחים
טוב אני והנער הערבי מוחמד שמו הרמנו את מילסה על המריצה והגענו אותה עד ביתו של סבו של מוחמד ,
מוחמד קרא בערבית לסבו וסבו יצא לחצר ביתו לדבר עם נכדו ומוחמד סיפר. לסבו על מילסה .
סבו של מוחמד ששמו יוסף בקש מימיני ומי מוחמד לסכוב את מליסה לאחד החדרים ביביתו ולהשכין אותה על המיטה שנמצאת באותו חדר הואבקש מאיתנו לצאת וסגר את החדר שבו היה נימצא .
בנתים מוחמד סידר לי מקום לי שון בו וי נתן. לי להתקשר למעון של הסימנר שאני גרה שם להודעה
למנהלת הסימנר שאני בסדר ושלא אחזר הלילה שאני לנה אצל חברה כך אמרתי וסימתי תשיחה הזו
מוחמד הכין לי תה והוסיף כול מיני עוגיות ליד התה ונתן י אזה כותנת של אחותו .
אמר לי לבסוף לילה טוב יצא מהחדר וסגר את הדלת של החדר .
וכמובן היתי מאוד עיפה ונרדמתי אחרי 5 דקות
טוב שהגע הבוקר הופעתי לגלות שמילסה הרגשה יותר טוב אך עדין היא היתה מאוד חלשה ויוסף סבו של מוחמד בקש שהיא תשאר כמה ימים אצלו בבית ואים אני אוחל להשאר איתה זה היה מיצוין
אז נשארתי שם עוד מיספר ימים וכעבור 3 ימים דבר מוזר קרא .
דודו של מוחמד היה מין שוטר בי עיר העתיקה והוא הצליח לתפוס ילדנקטן שהיה גונב מתירים את התיקים שלהם ולא פיוט ויותר זה היה אותו ילד שגנב את התיק של מילסה למזלה של ילדה עדין היה שם הדרכון שלה וחלק גדול מכספה .
דודו של מחמד היה נוהג להמשיך את עבודתו ביבית אביו יוסף וגם לעצור למנוחת צהרים ולאכול גם משהוא על הדרך .
וכמה מוזר היה שבדק לו לדרכון של מילסה פתאום ראה אותה יוצאת מחדר אמו ושיפשף את עינב וראה שהתמונה של הבחורה בדרכון. והבחורה שעומדת מולו זה אותו אחת היא הבחינה בו ובנימוס לחצה לומר לו שלום והוא החל למלמל באנגלית ולומר לה האים את מילסה בראיין היא ענתה בחיוב הוא נתן לה תערנק שנימצא בידו ואמר לה היני זה שיך לך תפסתי תגנב והיני יש כאן כסף מופתיות ודרכון שלך מליסה הודתה לי סמי דודו של מחמוד ותוך כדי שהודתה לו נפל מהצוור שלה ענק שהיא ענדה שהיה מתנה מאמא ושם בתוך הענק היה תמונה ישנה של אבא. האמיתי של מילסה ואמא ברגיט
אךמילסה מעולם לא הכירה את אבא שלה האמיתי למעסה אדם אחר. גידל אותה כביתו והתחתן אם אמא של מילסה שמילסה ממש היתה רק בת שנה .
סמי הרים את הענק שי נפל למילסה ואז נפתך הענק ונפלה מתוכו התמונה של אמא ואבא האמיתי של מילסה וי סמי הרים את התמונה יסתכל עליה לפני שנתן למילסה תתמונה הזו בחזרה הוא שאל את מילסה בהתרגשות מיזה הבחורה כאן בתמונה היא אמרה. לו שזה אמא שלה והיא מצולמת אם אבא שלה שלאהכירה בחיים .
סמי נתן לי מליסה תתמונה בחזרה וי בקש. לצלם אתמדרכונה ואמר ליתר ביטחון שאם יקרא שוב בעיה כזו היה לה העתק לדרכון הוא שאל את כתובה של אמא באוסטריה ואמר לה שפשוט הוא רוצא לידע את אמא שהכול בסדר אצל ביתה ואז ביקש שתעזוב איתי את ביתו אמר שלום וסגר את הדלת של הבית לי כול זה היה מוזר כי סתם הוא צילם תדרכון סתם הוא ביקש את כתובתה של אמא שלמילסה באוסטריה ולמה הוא התרגש כול כך מכול התצלום של הוריה של מילסה ואך יש קשר לדעתכם ודמיון בין הסיפור של סינדרלה וי לזה .
טוב חלפו די הרבה שנים מאז הסיפור והמקרא הזה היום אני כבר בת 36 חייה את חיי כאישה גדולה שחייה עדין בעיר ירושלים וסוכרת דירה עים שותפה נחמידה ואכשיו כבר שנת 2012 לא כבר שנות ה90 ואני עוד לא כבר נערה מיתבגרת ואני שנים לא בקשר אם מליסה אך העניין שכול הזכרון של המקרא שקרא אם מליסה נשמעה לי מאוד חשוד ומוזר עדין לא הצלחתי לגלות מה מיסתתר מאחורי סיפור זה אזה סוד חבוי כאן יש לכם מוסג קוראים יקרים אולי קצרו לי ולכם את הדרך לכול התעלומה הזו וספרו אתם מה אתם חושבים על כול המקרא הזה בינתיים עד הפעם הבאה לילה טוב לכם באהבה לורין


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך