לכל אלה עם התלונות על הכתיבה שלי אז תבינו שאני עושה סיפור ערסי (של ערסים)
אז לכל אלה שלא מבינות ויש להם בעיה עם הכתיבה שלי אז רק שתדעו שזה חייב להיות עם קצת קללות וכאלה.
ובנוסף תודה רבה גם על המחמאות.
רק שתדעו שבמילה נ-ש-י-ק-ה וכאלה הוא לא מביא לי לכתוב לכן אני מוסיפה כל מיני דברי למילה.

<3

עולמות שונים

07/12/2013 695 צפיות 7 תגובות
לכל אלה עם התלונות על הכתיבה שלי אז תבינו שאני עושה סיפור ערסי (של ערסים)
אז לכל אלה שלא מבינות ויש להם בעיה עם הכתיבה שלי אז רק שתדעו שזה חייב להיות עם קצת קללות וכאלה.
ובנוסף תודה רבה גם על המחמאות.
רק שתדעו שבמילה נ-ש-י-ק-ה וכאלה הוא לא מביא לי לכתוב לכן אני מוסיפה כל מיני דברי למילה.

<3

פרק 5:
נו מה עוד פעם הוא?
ממש לא היה לי כוח אליו אז המשכתי לשחק בפלאפון. הוא ניסה לדבר איתי מדי פעם אך לא עניתי לו. "תהל לורן כני לחדר בבקשה אמרה היועצת ונכנסה לחדר"
יש סוף סוף החופר לא איתי.
אז מה מפריע לך דברי איתי אמרה לי היועצת
אממ… כלום פשוט אני הייתי צריכה את המסמכים שאמרת לי לאסוף ממך להורים עניתי.
אהה אוקיי אז רק דקה היא אמרה והלכה להביא את המסמכים.
הנה היא אמרה והגישה לי את המסמכים
לקחתי אותם אמרתי תודה ויצאתי.
איך שיצאתי נתקלתי במישהו נו מה?!?!?! צעקתי עליו ואז הוא הסתכל לי בעינים והמבטים לנו הצטלבו, ניחשתם מי זה? ים כן ים. אוף איתך נו אמרתי לו והרמתי את המסמכים. באתי ללכת אך הוא תפס בידי ומשך אותי אליו היינו ממש קרובים ל-נשיקה .wtf? כאילו מה עבר לו בראש ישר התרחקתי והמשכתי לכיתה.

נקודת המבט של ים:
ההיינו שנייה מ-נשיקה אבל היא ישר התרחקה וברחה.
מי זאת שא רוצה נשיקה מים אלבז? וואלה עם אני רוצה איתה .נשיקה אני ישיג,
תזכרו מילה שלי זה מילה!

נקודת המבט של תהל:
מה עבר לחולה הזה בראש הוא בכלל לא יודע איך קוראים לי אפילו. נכנסתי לכיתה ולמזלי השיעור עוד לא התחיל. הייתי בפייסבוק קצת עד שהמורה הגיעה.
טוב תלמידים יקרים כפי שאתם יודעים הגיעו היום תלמידים חדשים ולכן אנו…..


תגובות (7)

תמשיכי

07/12/2013 01:49

לא קשור לסיפור..
כשלוחצים על שם משתמש שלך מופיע המשפט 'דף לא קיים'
כדי שתפתחי משתמש חדש או שתטפלי בזה:-)

07/12/2013 01:51

סיפורים זה אהבה: אני ימשיך עוד 10 דקות <3
אילנה: אין בעיה אני יטפל בזה <3

07/12/2013 02:30

נכון

07/12/2013 02:35

עדן ואילנה שמתי לב לבעיה.
אבל אני לא יודעת איך אפשר לתקן האם תוכלו לעזור לי?
איך מסדרים את זה ?

<3

07/12/2013 03:28

הסימנים ~ הם תווים לא חוקיים, את צריכה להחליף את שמך.
פני אל צוות האתר בצור קשר, הגידי להם מהו שמך הנוכחי ולמה את רוצה להחליף (שלא יהיה ~ בשם) וקישור לפרופיל, בהצלחה <3
קישור לצור קשר:
https://www.tale.co.il/contact/

07/12/2013 03:31

נטשה: תודה רבה על העזרה <3

07/12/2013 04:02
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך